Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.
  1. #51
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    @ Anton. Leuke kast. Nu nog goede verlichten
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  2. #52

    Standaard

    Ik ben zelf ook aan het kijken naar een andere DVD kast dan de Benno. Iemand misschien ervaring (of een mening) over een open boekenplanksysteem zoals deze van de Gamma?

    Grootste nadeel voor mij zou zijn het hoge aantal benodigde gaten in de muur. Vooralsnog kijk ik in elk geval nog even verder.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Ik ben zelf ook aan het kijken naar een andere DVD kast dan de Benno. Iemand misschien ervaring (of een mening) over een open boekenplanksysteem zoals deze van de Gamma?

    Grootste nadeel voor mij zou zijn het hoge aantal benodigde gaten in de muur. Vooralsnog kijk ik in elk geval nog even verder.
    Die vele gaten is een nadeel ja! Zelf vind ik dit niet echt een mooi systeem en kan ook behoorlijk duur worden. (Werk zelf bij Gamma, vooral de houders kunnen aardig in de prijzen lopen.)

  4. #54

    Standaard

    In Ikea vind je een veel mooier systeem imo.



    http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S79834442

    Je moet natuurlijk nog steeds gaatjes boren in uw muur.

    Kost zo'n 23e de plank. Ik gebruik dit in combi met een Benno kast van daar. De "speciale edities" komen daar op. Gewone gaan in de kast...

    Nadeel is wel dat je soort boekensteun moet gebruiken als je de DVD's mooi naast elkaar wil plaatsen.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  5. #55

    Standaard

    Je kunt ook een mooie (grijze) meubelplaat of mdf plaat kopen en daar die plankies aan bevestigen. Vervolgens hoef je maar 4 gaten in je muur te boren.
    Als je een beetje handig bent kun je zelfs sleufjes frezen en led verlichting in die plank aanbrengen.


  6. #56

    Standaard

    iemand ervaring met hun producten?

    http://www.cd-rek.nl/

    ziet er op zich goed uit...


  7. #57

    Standaard

    Wel met een trap erbij :P
    Lijkt me ook dat die aan de muur bevestigd moet worden, vind ik persoonlijk altijd wat minder....
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Wel met een trap erbij :P
    Lijkt me ook dat die aan de muur bevestigd moet worden, vind ik persoonlijk altijd wat minder....
    k'zag idd dattie voor de zekerheid in de muur gedraaid moet worden...een keuken trappje is idd geen overbodige luxe ...denk toch dat ik er een paar bestel, compact en volgens mij niet al te prijzig

  9. #59

    Standaard

    Ik heb even de foto van de 500 dvd rek gezien en die ziet er toch een stuk stabieler uit dan bovenstaande.
    Mooi strak zo, denk inderdaad geen miskoop. Pakketjes wegen denk ik wel behoorlijk, 20 euro verzendkosten haha. Persoonlijk zou ik ff naar Doetinchem rijden om de kasten in het echt te kunnen bewonderen, maar goed dat is voor mij dan ook maar 20 minuten

    Wij zijn gelukkig al voorzien van 12 Benno kastjes van de Ikea om het ''spul'' in kwijt te kunnen
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  10. #60

    Standaard

    Het is geen zelfbouw blu ray kast, ik heb deze laten maken,door een timmerman
    maar hierin kan ik mooi m'n steelbook verzameling en mijn blu ray boxen kwijt
    CIMG1468.jpgCIMG1469.jpgCIMG1470.jpgCIMG1471.jpg

    Mocht iemand denken, zoiets wil ik ook, stuur me een PM en ik stuur je even de gegevens van de maker van dit prachtige meubelstuk

  11. #61
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Het is geen zelfbouw blu ray kast, ik heb deze laten maken,door een timmerman
    maar hierin kan ik mooi m'n steelbook verzameling en mijn blu ray boxen kwijt
    CIMG1468.jpgCIMG1469.jpgCIMG1470.jpgCIMG1471.jpg

    Mocht iemand denken, zoiets wil ik ook, stuur me een PM en ik stuur je even de gegevens van de maker van dit prachtige meubelstuk
    Dit is wel een mooie meubel. Het zou zelfs een audiorack kunnen zijn. Mocht je een receiver erin hebben staan en je moet een aanpassing maken.
    Even naar voren schuiven en je kan er makkelijk bij.
    Zie ik het nou goed? Zijn jouw BD/DVD nog gesealed?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Zie ik het nou goed? Zijn jouw BD/DVD nog gesealed?
    Volgens mij heeft hij zijn steelbooks in zo een plastiek hoesje zitten om krasjes en zo te voorkomen.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Dit is wel een mooie meubel. Het zou zelfs een audiorack kunnen zijn. Mocht je een receiver erin hebben staan en je moet een aanpassing maken.
    Even naar voren schuiven en je kan er makkelijk bij.
    Zie ik het nou goed? Zijn jouw BD/DVD nog gesealed?
    Er staan enkele nieuwe steelbooks bij die ik nog niet uit seal heb gehaald: Captain America, Thor, Raiders of the Lost Ark, Indiana Jones and the temple of Doom, indiana Jones and the last crusade , Speed allemaal zavvi release
    De rest van m'n steelbooks zijn wel allemaal geopend, maar ik bewaar deze allemaal in plastic hoesjes om inderdaad beschadigingen te voorkomen zoals hanske636 aangeeft

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •