De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Grey's Anatomy - Seizoen 2 (deel 1) [DVD]

    Grey's Anatomy - Seizoen 2 (deel 1) [DVD]

    De eerste 14 aflevering van het tweede seizoen van deze Golden Globe winnende ziekenhuisserie.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat zo'n seizoen dan weer in 2 delen moet.

  3. #3

    Standaard

    Is al bekend of Buena Vista ook nog het gehele seizoen in één box gaat uitbrengen (net zoals ze met het tweede seizoen van Lost hebben gedaan) ?

  4. #4

    Standaard

    GREY’S ANATOMY Seizoen 2 (reeds verkrijgbaar)
    Operaties, relaties en complicaties in het ziekenhuis…
    Grey’s Anatomy is de Golden Globe winnende ziekenhuisserie van NET5, waarin 5 jonge chirurgen in opleiding het moeten gaan maken in het Seattle Grace Hospital. Tijdens hun zware, interne opleiding moeten de jonge artsen zien te overleven in de dagelijks terugkerende trauma’s en sociale valkuilen in zowel het ziekenhuis als het echte leven. Bij de Golden Globes van 2005 was deserie na het eerste seizoen al goed voor 3 nominaties.
    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2550

    ja dus. Ik vraag me af hoe die eruit zal zien. Ik zal wachten tot dan om seizoen 2 te kopen. Alhoewel ik wel denk dat ik het in de twee delen zal kopen. Ik verkies die twee delen omdat alle boxen dan dezelfde afmetingen hebben.
    Ook omdat ik denk dat die 2 delen dan minder zullen kosten.
    mss koop ik ze zelfs tweede hands, er zullen er wel een aantal zijn die ze zullen verkopen om de complete box te kopen

  5. #5

    Standaard

    Eindelijk de knoop doorgehakt en van mn VVV bon die ik nog had liggen allebei de s2 boxen gekocht. Ik ben verslaafd! Heerlijke serie dit. Normaal ben ik absoluut niet van de ziekenhuisseries maar dit is toch wel zo ontzettend leuk. Topserie.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb iets tegen ziekenhuisseries. Zo afgezaagd en uitgekauwd.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •