De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 13 Going On 30 [DVD]

    13 Going On 30 [DVD]

    Is het leven zoals je dat als tiener jezelf later toewenst wel zo perfect en ideaal?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb deze in de bios gezien en vond m erg vermakelijk. Garner is altijd goed en uiteraard een genot om naar te kijken. Gewoon een fijne popcorn film, niet meer en niet minder.
    Wel de moeite dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    Amusant, maar hij blijft geen seconde hangen. Ook geen film om vaak te zien, eerder een huurfilm imo
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4

    Standaard

    Vorig weekend gehuurd, en was heel tevreden. Mooie film met een leuk eigties-sfeertje en een goeie Jennifer Garner. Ik vond het verhaal trouwens heel wat beter dan ik op het eerste gezicht verwacht had. Komt denk ik doordat Jennifer's personage van oorsprong een bitch is, wat weer het een en ander teweeg brengt in het verhaal.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    doordat Jennifer's personage van oorsprong een bitch is
    Uiteraard ziet ze het allemaal in en wordt ze veel beter... Waarom kunnen ze eens geen lekker negatieve film maken waarin een sympathiek mens door traumas en dergelijke gewoon een bitch wordt, zonder happy end? OK, zou een heel andere film opleveren, maar zou imo wel boeiender zijn
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    doordat Jennifer's personage van oorsprong een bitch is
    Uiteraard ziet ze het allemaal in en wordt ze veel beter... Waarom kunnen ze eens geen lekker negatieve film maken waarin een sympathiek mens door traumas en dergelijke gewoon een bitch wordt, zonder happy end? OK, zou een heel andere film opleveren, maar zou imo wel boeiender zijn
    Ik wil niet Amerikaans klinken, maar dat zou dan geen happy end opleveren en dat hoort wel bij die films. 8)
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    doordat Jennifer's personage van oorsprong een bitch is
    Uiteraard ziet ze het allemaal in en wordt ze veel beter... Waarom kunnen ze eens geen lekker negatieve film maken waarin een sympathiek mens door traumas en dergelijke gewoon een bitch wordt, zonder happy end? OK, zou een heel andere film opleveren, maar zou imo wel boeiender zijn
    Ik wil niet Amerikaans klinken, maar dat zou dan geen happy end opleveren en dat hoort wel bij die films. 8)
    I know, daarom dat ik opmerk dat het wel een heel andere film zou opleveren
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  8. #8

    Standaard

    Lijkt me een leuke film om eens te huren, alhoewel dit TOTAAL niet mijn genre is. Garner is natuurlijk altijd 'plezierig op de ogen' en Ruffalo is een acteur die ik steeds beter begin te waarderen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ruffalo is een acteur die ik steeds beter begin te waarderen.
    Same here, maar het wordt wel tijd dat hij eens wat boeiendere rollen krijgt dan gewoon 'de knappe love intrest die geen grote rol speelt' zoals zo vaak. Zijn rol in Colatteral was dan ook een welkome afwisseling
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Gewoon een plezierige film met een zeer leuke soundtrack.
    Vermaak komt zelden in zo'n lekker pakketje. Niets wereldschokkends gewoon leuk.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    en Ruffalo is een acteur die ik steeds beter begin te waarderen.
    Heb je 'You Can Count on Me' (2000, winnaar van het Sundance Festival) wel eens gezien? Daarin speelt mark Ruffalo de sterren van de hemel. Laura Linney is ook geweldig in die film; zelfs Matthew Broderick is ok.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    en Ruffalo is een acteur die ik steeds beter begin te waarderen.
    Heb je 'You Can Count on Me' (2000, winnaar van het Sundance Festival) wel eens gezien? Daarin speelt mark Ruffalo de sterren van de hemel. Laura Linney is ook geweldig in die film; zelfs Matthew Broderick is ok.
    en in My Life Without Me is ie ook best sterk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Een 13 in een dozijn filmpje. Leuk om eens op een zondagnamiddag naar te kijken.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tityken
    Een 13 in een dozijn filmpje. Leuk om eens op een zondagnamiddag naar te kijken.
    Ben je de hele DVD lijst van DVD.nl chronologiesch aan het afwerken zie dat je alleen maar films heb gekeken die met een nummer beginnen 8)
    Grtz Ron

  15. #15

    Standaard

    romantische tienerkomedie

    Dat zegt meestal al genoeg over het soort film, en het gewenste publiek (meest al meiden tot +- 15 jaar )...maar desondanks vond ik het wel een leuke film.
    Komt er misschien nog wel in als deze niet al te duur is (budgetbak dus) .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  16. #16

    Standaard

    Afgelopen vrijdag nog gezien op tv.
    Geinige film vooral door de Garner. Ze speelt hierin erg leuk en enthousiast.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •