Pagina 87 van 141 EersteEerste ... 377783848586878889909197137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 3521 worden weergegeven.

Discussie: Wat luister je nu?

  1. #2151

    Standaard



    Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better

    Geweldige CD
    Momenteel 'Walk Away'

  2. #2152

    Standaard



    Autechre - Untilted
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  3. #2153

    Standaard

    Rammstein - Benzin

  4. #2154

    Standaard

    op dit moment Darkthrone - Soulside Journey

    En in de loop van de voorbije dagen heel vaak Metallica - Ride The Lightning
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  5. #2155

  6. #2156

    Standaard

    Bucketheads & Friends - Enter The Chicken

    ERG cool
    Co-StarTrader

  7. #2157

    Standaard

    Metallica - King Nothing
    Superman Returns

  8. #2158

    Standaard



    Even geen zin in moeilijk gedoe. Ok, alles behalve perfect, maar wat een heerlijk energieke en catchy plaat blijft dit toch!
    Van 15 tot 21 april op vakantie, gedurende die periode reageer ik niet op pm of email...

  9. #2159

    Standaard

    @ Remi - Silent Alarm is toch ook wel een lekkere plaat!

    Luister nu zelf naar:

    Starsailor - On the Outside
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  10. #2160

    Standaard

    Net:


    Fiona Apple - When The Pawn...

    Nog steeds m'n all-time favorite, prachtig.

    Nu:


    Fiona Apple - Tidal

    Behoorlijk middelmatig debuut, maar toch leuk om af en toe te draaien.

    En dan zometeen:


    Iron & Wine - Woman King

    Voor een mooi einde van de dag, prachtige EP!

    Wellicht erna nog iets als de Calexico/Iron & Wine split of Antony & The Johnsons, maar dat zie ik dan wel weer.

  11. #2161

    Standaard



    Tiamat - The Astral Sleep (1991)

  12. #2162

    Standaard



    Gerard Pape - Le Fleuve du Désir III, for string quartet & tape
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  13. #2163

    Standaard

    Gavin Degraw - Follow through
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  14. #2164

  15. #2165

    Standaard

    Suicidal Tendencies - How Will I Laugh Tomorrow (When I Can't Even Smile Today)

    Vette Sjit ! 8)
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  16. #2166

    Standaard



    The Go! Team - Thunder Lightning Strike 8)

  17. #2167

    Standaard

    @ MGdutch -- hoe is die plaat? Ik ben helemaal niet bekend met het werk van The Go! Team, maar ik hoorde iemand er laatst vrij positief over praten... ben wel benieuwd dus.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  18. #2168

    Standaard

    Wederom maar weer een keer de geweldige plaat van JW Roy opgezet!

    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #2169

    Standaard



    Always Look on The Bright Side of Life!!!

  20. #2170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    @ MGdutch -- hoe is die plaat? Ik ben helemaal niet bekend met het werk van The Go! Team, maar ik hoorde iemand er laatst vrij positief over praten... ben wel benieuwd dus.
    Enorm goede plaat! Het is volledig instrumental maar het klinkt allemaal erg tof. Ik kan je er eigenlijk niet zo veel over vertellen aangezien ik de complete plaat vandaag pas voor de 1e keer daadwerkelijk op cd heb gehoord. Misschien kunnen de echte kenners je wat verder helpen. :wink:

    Naar mijn mening iig zeker een blinde aanschaf waard en als je geen zin hebt om (meteen) de cd te kopen, je kan het album natuurlijk ook eerst 's downloaden. :P :wink:

  21. #2171

    Standaard

    steppenwolf: Magic carpet ride.

  22. #2172

    Standaard

    Opeth - Ghost Reveries


    Heerlijke plaat!

  23. #2173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    @ MGdutch -- hoe is die plaat? Ik ben helemaal niet bekend met het werk van The Go! Team, maar ik hoorde iemand er laatst vrij positief over praten... ben wel benieuwd dus.
    Enorm goede plaat! Het is volledig instrumental maar het klinkt allemaal erg tof. Ik kan je er eigenlijk niet zo veel over vertellen aangezien ik de complete plaat vandaag pas voor de 1e keer daadwerkelijk op cd heb gehoord. Misschien kunnen de echte kenners je wat verder helpen. :wink:

    Naar mijn mening iig zeker een blinde aanschaf waard en als je geen zin hebt om (meteen) de cd te kopen, je kan het album natuurlijk ook eerst 's downloaden. :P :wink:
    Kan hier alleen maar mee instemmen, absoluut een heel erg toffe plaat!

  24. #2174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    @ MGdutch -- hoe is die plaat? Ik ben helemaal niet bekend met het werk van The Go! Team, maar ik hoorde iemand er laatst vrij positief over praten... ben wel benieuwd dus.
    Enorm goede plaat! Het is volledig instrumental maar het klinkt allemaal erg tof. Ik kan je er eigenlijk niet zo veel over vertellen aangezien ik de complete plaat vandaag pas voor de 1e keer daadwerkelijk op cd heb gehoord. Misschien kunnen de echte kenners je wat verder helpen. :wink:

    Naar mijn mening iig zeker een blinde aanschaf waard en als je geen zin hebt om (meteen) de cd te kopen, je kan het album natuurlijk ook eerst 's downloaden. :P :wink:
    Kan hier alleen maar mee instemmen, absoluut een heel erg toffe plaat!
    Ben hem even aan het downloaden! Eerste nummer net geluisterd en klinkt veelbelovend! Waar is 'ie een beetje goedkoop te krijgen trouwens?

    Luister nu naar:

    Ozark Henry - Sweet Instigator
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  25. #2175

Pagina 87 van 141 EersteEerste ... 377783848586878889909197137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •