Pagina 88 van 141 EersteEerste ... 387884858687888990919298138 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 3521 worden weergegeven.

Discussie: Wat luister je nu?

  1. #2176

    Standaard

    Bolt Thrower / Honour - Valour - Pride

    In afwachting van hun nieuwe
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  2. #2177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Opeth - Ghost Reveries


    Heerlijke plaat!

    Mee eens! Ik ga ze 17 (?) december zien in Zoetermeer.

    Ik ben net klaar met luisteren naar Tommy van The Who.

  3. #2178

    Standaard



    Julee Cruise - The Voice of Love. Misschien niet zo mooi als Floating into the Night (dat is een van mijn meestgedraaide platen), maar nog steeds erg mooi. Voor Twin Peaks/David Lynch films niet te versmaden.

    En:

    Edgar Varèse - Ionisation. Nog steeds een van de mooiste percussiewerken die ik ken.
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  4. #2179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Opeth - Ghost Reveries


    Heerlijke plaat!

    Mee eens! Ik ga ze 17 (?) december zien in Zoetermeer.

    Ik ben net klaar met luisteren naar Tommy van The Who.
    Ook mee eens ... komt hoog in m'n jaarlijstje 8)
    En 22 december spelen ze in de Boerderij Zoetermeer (en 4 december in Tivoli Utrecht, maar ook Porcupine Tree in de 013 op 4 december en Seether in de Melkweg ook op 4 december) ... ik denk dat ik ze allemaal skip op 4 december, want dan komt Sinterklaas :wink:

    In Zoetermeer ben ik waarschijnlijk wel van de partij. In de Melkweg 14 september waren ze bijna briljant


    En ontopic: ik luister weer Buckethead & Friends - Enter The Chicken
    Co-StarTrader

  5. #2180

    Standaard



    John Zorn & Painkiller



    Esquivel - Space-Age Bachelor Pad Music



    The Cracow Klezmer Band Plays John Zorn Sanatorium Under the Sign of the Hourglass: A Tribute to Bruno Schultz



    Renaissance - Live at Carnegie Hall
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  6. #2181

    Standaard

    Enigma - Return to Innocence

    Blijft een lekker nummer..
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  7. #2182

    Standaard

    KT Tunstall - Eye To The Telescope

    Klinkt best leuk
    Co-StarTrader

  8. #2183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Opeth - Ghost Reveries


    Heerlijke plaat!

    Mee eens! Ik ga ze 17 (?) december zien in Zoetermeer.

    Ik ben net klaar met luisteren naar Tommy van The Who.
    Ook mee eens ... komt hoog in m'n jaarlijstje 8)
    En 22 december spelen ze in de Boerderij Zoetermeer (en 4 december in Tivoli Utrecht, maar ook Porcupine Tree in de 013 op 4 december en Seether in de Melkweg ook op 4 december) ... ik denk dat ik ze allemaal skip op 4 december, want dan komt Sinterklaas :wink:

    In Zoetermeer ben ik waarschijnlijk wel van de partij. In de Melkweg 14 september waren ze bijna briljant


    En ontopic: ik luister weer Buckethead & Friends - Enter The Chicken
    Ja, 4 december ging ik al naar Porcupine Tree, daarom moest Opeth dus een ander daggie. Ik heb dr iig zin in.

    Nu: Yes - Heart of Sunrise

  9. #2184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ben hem even aan het downloaden! Eerste nummer net geluisterd en klinkt veelbelovend! Waar is 'ie een beetje goedkoop te krijgen trouwens?
    €15,34 inclusief bij Velvet.

    OT:


    Iron & Wine - The Creek Drank The Cradle

  10. #2185

    Standaard

    Gorillaz - Demon Days
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #2186

    Standaard

    The Crystal Method - Vegas



    a guilty pleasure
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  12. #2187

    Standaard

    Ik had em al een tijdje, maar ik ontdek eigenlijk nu pas hoe vet dit album is :wink: :



    Sheeeeeeee's Stone Cold Bush! 8)

  13. #2188

  14. #2189

    Standaard

    Guy Klucevsek - Stolen Memories


    Damn, fantastische cd zeg! Accordionist Klucevsek samen met een strijktio genaamd Bantam Orchestra. Prachtig mooie composities, toen ik het nummer Wavehill hoorde viel ik haast van m'n stoel...

    PS. Neem aan dat jij deze kent maikel?
    Van 15 tot 21 april op vakantie, gedurende die periode reageer ik niet op pm of email...

  15. #2190

    Standaard



    Nog zo'n sterke plaat van het geweldige Tzadik label... Heerlijk jazzy!
    Van 15 tot 21 april op vakantie, gedurende die periode reageer ik niet op pm of email...

  16. #2191

    Standaard

    Deep Purple - Live at the Rotterdam AHOY 2000.

    Geweldige plaat met een hele bijzondere songkeuze. Nog nooit eerder "Love is All", "Fools" en "Pictured Within" live gehoord.

    Heb 'm al een tijdje in m'n collectie en draait regelmatig z'n rondjes.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #2192

    Standaard

    Neutral Milk Hotel - In The Airplane Over The Sea

    Deze had MGdutch net naar mij toegestuurd. Erg goed nummer moet ik zeggen! 8)

  18. #2193

  19. #2194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remi van Nes
    Guy Klucevsek - Stolen Memories


    Damn, fantastische cd zeg! Accordionist Klucevsek samen met een strijktio genaamd Bantam Orchestra. Prachtig mooie composities, toen ik het nummer Wavehill hoorde viel ik haast van m'n stoel...

    PS. Neem aan dat jij deze kent maikel?
    Uiteraard, al moet ik zeggen dat ik hem enkel in digitale vorm heb. Vorig jaar heb ik trouwens een mooi stuk van Nederlands Dans Theater gezien (choreografie: Hans van Manen) met een stuk van Klucevsek. Hij heeft hier en daar ook nog met Zorn samengewerkt meen ik, maar ik zou eens wat meer werk van de goede man moeten luisteren.

    Soul Machine heb ik wel in de kast staan, maar ik moet zeggen dat die plaat mij nooit zo gegrepen heeft.

    OT:



    Philip Glass - Glassworks. Eigenlijk toch best wel mooi. (ik bedenk me nu dat de voorstelling die ik vorig jaar in Tilburg van NDT zag, de opening van Glassworks bevatte wat een toeval )



    Steve Reich - Works (Four Organs rules, man!)



    Bernd Alois Zimmerman - Requiem fur einen Jungen Dichter. Een linguaal voor sprekers, sopraan- en baritonsolo, drie koren, elektronische geluiden, orkest, jazz-combo en orgel naar teksten en berichten van verschillende dichters, berichten en reportages. Uniek werk, kan niet anders zeggen. Maar ik bedoel een werk waarin Beethoven, The Beatles, Hitler, Stalin en de Duitse Grondwet voorgedragen of gespeeld worden, dat kan toch nooit fout?
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  20. #2195

    Standaard


    Het enige wat ik van Kraftwerk heb, toch maar eens die andere cd's ook aanschaffen.

  21. #2196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Ik had em al een tijdje, maar ik ontdek eigenlijk nu pas hoe vet dit album is :wink: :



    Sheeeeeeee's Stone Cold Bush! 8)
    Zeker een zeer goed album. Ik heb hem al sinds 'ie uitkwam(1989) maar het blijft mijn favoriete Peppers plaat.

  22. #2197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Neutral Milk Hotel - In The Airplane Over The Sea

    Deze had MGdutch net naar mij toegestuurd. Erg goed nummer moet ik zeggen! 8)
    Aeroplane. :wink:

    Had net opstaan:


    Devendra Banhart - Rejoicing In The Hands

    En nu:


    The Arcade Fire - Funeral

  23. #2198

    Standaard



    Blijft een supervet album. Een van de beter albums van 2005. Heb ze donderdag nog gezien in de Melkweg.

  24. #2199

    Standaard

    DVD Queen Greatest Hits II
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #2200

    Standaard

    Meagashira - Through Innercore

    Wat een gloeiend vet nummer blijft dat toch! 8) Op vol volume kom ik hier m'n zondag wel mee door!
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

Pagina 88 van 141 EersteEerste ... 387884858687888990919298138 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •