Pagina 2 van 141 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 3521 worden weergegeven.

Discussie: Wat luister je nu?

  1. #26

    Standaard

    Air-Radian
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  2. #27

    Standaard

    Pantera - Cemetary Gates
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #28

    Standaard

    Al aan de 2e CD bezig van Metallica's S&M. Op dit moment is dat Enter Sandman (het lijflied trouwens van closer Billy Wagner van de Philadelphia Phillies, als iemand daar ook maar in geinteresseerd mocht zijn... :wink: )
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Pantera - Cemetary Gates


    Echt jammer dat Dimebag niet meer onder ons is....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Pantera - Cemetary Gates


    Echt jammer dat Dimebag niet meer onder ons is....
    Idd ja Ik hoop dat de dader flink gestraft wordt

    on-topic: Pantera - Planet Caravan 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  6. #31

    Standaard

    cd'tje best of Korn, wel lekker

  7. #32

    Standaard

    Iced Earth - Birth of the Wicked
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Iced Earth - Birth of the Wicked


    Jammer dat ze dat "verhaal"nooit af hebben kunnen maken Die nieuwe zanger zuigt hard btw
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Iced Earth - Birth of the Wicked


    Jammer dat ze dat "verhaal"nooit af hebben kunnen maken Die nieuwe zanger zuigt hard btw
    Cool, iemand die IE kent !!

    Maar hoe bedoel je dat 'verhaal niet af hebben kunnen maken' ?

    Ja en die nieuwe zanger vind ik ook echt minder, dat is echt geen IE style met hem, hij is trouwens de oude zanger van Judas Priest, maar dat wist je denk ik wel ?
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Iced Earth - Birth of the Wicked


    Jammer dat ze dat "verhaal"nooit af hebben kunnen maken Die nieuwe zanger zuigt hard btw
    Cool, iemand die IE kent !!

    Maar hoe bedoel je dat 'verhaal niet af hebben kunnen maken' ?

    Ja en die nieuwe zanger vind ik ook echt minder, dat is echt geen IE style met hem, hij is trouwens de oude zanger van Judas Priest, maar dat wist je denk ik wel ?
    Nummer 11, 12 en 13 van "Something Wicked this way comes" horen bij elkaar, als verhaal zijnde, en de toenmalige zanger had het idee om dit nog verder uit te werken. Helaas is dat er dus nooit van gekomen...
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Nummer 11, 12 en 13 van "Something Wicked this way comes" horen bij elkaar, als verhaal zijnde, en de toenmalige zanger had het idee om dit nog verder uit te werken. Helaas is dat er dus nooit van gekomen...
    Ooh dát bedoel je!
    Ja ik wist wel van die Something Wicked Trilogy, maar ik wist niet dat het verhaal verder zou gaan..

    Jammer ja dat Matt Barlow weg is, en dan niet alleen voor dat verhaal, maar gewoon omdat hij zo cool is!
    Die stem gaf echt een soort van 'duistere' sfeer aan sommige liedjes, echt appart vond ik altijd wel.

    Hij kon ook echt van hele hoge stukken 'krijsend' naar duistere stukken die hij dan met zo'n zware stem zong, en hij kon ook zo cool growlen!

    Ik mis hem! :P
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  12. #37

    Standaard

    Me2 Geweldige zanger. Misschien komt ie ooit nog terug (net als bruce dickinson :P )

    on-topic: Iced Earth - Dark Saga
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  13. #38

    Standaard

    Ik hoop het ook, maar het scheen dat hij dingen in de politiek ging doen ofzo, maarja we zien wel!

    on-topic: niks :P
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Andere nieuwe albums die ik net heb en een beetje vergelijkbaar zijn:

    Bloc Party - Silent Alarm
    Voicst - 11-11 (Nederlandse band, het beste wat ik in lange tijd gehoord heb wat van Nederlandse bodem komt, beter als GEM, Face Tomorrow en The Sheer)
    Bloc Party is geweldig, die wil ik eigenlijk nog wel een keer live zien. Wat Voicst betreft, die CD heb ik nog niet. Ik vind zelf GEM en The Sheer dus wel weer heel erg leuk. Het gaat in ieder geval de goede kant op met de Nederlandse pop/rock.

    Hallo Venray heeft ook een heel mooi album uitgebracht.

    En nu luister ik:

    Eastern Lane - The Article

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Bloc Party is geweldig, die wil ik eigenlijk nog wel een keer live zien. Wat Voicst betreft, die CD heb ik nog niet. Ik vind zelf GEM en The Sheer dus wel weer heel erg leuk. Het gaat in ieder geval de goede kant op met de Nederlandse pop/rock.

    Hallo Venray heeft ook een heel mooi album uitgebracht.

    En nu luister ik:

    Eastern Lane - The Article
    Hallo Venray... maar eens ff rondkijken ken ze niet namelijk.

    Eastern Lane - The Article toevallig aan het luisteren via de luisterpaal van 3voor12? Dan moet je namelijk zeker eens Hermano proberen als je van Queens of the Stone Age houdt.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Iced Earth - Birth of the Wicked


    Jammer dat ze dat "verhaal"nooit af hebben kunnen maken Die nieuwe zanger zuigt hard btw
    Cool, iemand die IE kent !!

    Maar hoe bedoel je dat 'verhaal niet af hebben kunnen maken' ?

    Ja en die nieuwe zanger vind ik ook echt minder, dat is echt geen IE style met hem, hij is trouwens de oude zanger van Judas Priest, maar dat wist je denk ik wel ?
    Nummer 11, 12 en 13 van "Something Wicked this way comes" horen bij elkaar, als verhaal zijnde, en de toenmalige zanger had het idee om dit nog verder uit te werken. Helaas is dat er dus nooit van gekomen...
    Zo slecht vind ik Tim Owens niet hoor. Hij is beter dan op de Judas Priest CD's. Daar was hij zo'n schreeuwer, nu zingt hij echt. De Glorious Burden is echt een meesterwerk!
    Alle nummers worden geschreven door John Schaffer, dus ik vraag me af of de komst van een nieuwe zanger iets te maken heeft met het 'niet afmaken' van het verhaal. Op de Glorious Burden is hij begonnen met een nieuw verhaal: Gettysburg.

    On Topic: Iced Earth - Glorious Burden :wink:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #42

    Standaard

    So, behold the birth, the wicked child
    born of the Beast, in eastern sands
    He will arise, He will divide
    He has the power to bring the end
    Iced Earth - birth of the wicked

    wat een topnummer 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  18. #43

    Standaard

    Roboter, je hebt wel gelijk met dat Tim Owens bij IE beter zingt dan bij JP maar alsnog vind ik dat Matt Barlow beter bij IE paste.

    Luistert nu: Iced Earth - Damien (The Omen, IK )
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  19. #44

    Standaard

    Genesis - Home By The Sea

    weer een toppertje 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Roboter, je hebt wel gelijk met dat Tim Owens bij IE beter zingt dan bij JP maar alsnog vind ik dat Matt Barlow beter bij IE paste.

    Luistert nu: Iced Earth - Damien (The Omen, IK )
    Dat klopt ook weer wel, maar dat IE daardoor de style daardoor veranderd zou zijn wil ik toch bestrijden! Het blijven toch typische IE nummers!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Roboter, je hebt wel gelijk met dat Tim Owens bij IE beter zingt dan bij JP maar alsnog vind ik dat Matt Barlow beter bij IE paste.

    Luistert nu: Iced Earth - Damien (The Omen, IK )
    Dat klopt ook weer wel, maar dat IE daardoor de style daardoor veranderd zou zijn wil ik toch bestrijden! Het blijven toch typische IE nummers!
    Oke, jij je zin
    Iced Earth is gewoon cool, laten we het daarop houden!
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  22. #47

    Standaard

    Strapping Young Lad - Room 429
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  23. #48

    Standaard

    Matchbox Twenty - Back to good,

    Matchbox 20's beste nummer ever, period.
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  24. #49

    Standaard

    Iniquity - The Bullets Breath

    lekkere takke herrie 8)

  25. #50

    Standaard

    Pink Floyd - Money
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

Pagina 2 van 141 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •