De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: MSN DVDCLUB

  1. #1

    Standaard MSN DVDCLUB

    Heeft iemand dit ooit geprobeerd? Want 10 euro per maand en zoveel huren als je wilt en dan geen portokosten betalen is wel erg onwaarschijnlijk. Voor de mensen die het niet weten hier nog een link.

    http://www.msndvdclub.nl/abos.asp

  2. #2

    Standaard

    Ja ik zag het staan ja, ik heb het iig niet geprobeerd en dat ga ik denk ik ook niet doen, het lijkt me namelijk ook erg onwaarschijnlijk, er staat ook bij dat je de DVD's kunt kijken wanneer jij tijd hebt en terug mag brengen wanneer je wilt zonder extra kosten
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  3. #3

    Standaard

    Ik raad dit in ieder geval niemand aan; geen enkele adresgegevens en/of telefoonnummers. Gemakshalve neem ik het woord oplichting nog maar even niet in de mond...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #4

    Standaard

    ik heb het eens bekeken en het gaat volgens mij dus als volgt bij vaste kosten van 10 euro.

    Je betaald en na 3 dagen krijg je een film (je mag maar 1 in bezit bij 10 euro) Dan kijk je hem stuurt hem weer terug en dat zal dan ook weer 2 á 3 dagen duren en dan sturen ze de volgende op dat weer 3 dagen duurt. Dus je krijgt er toch maar 1 per week. Toch is het dan nog 2,50 per week.

    Wil toch eens weten of iemand weet of dat werkt.

  5. #5

    Standaard

    Dit concept bestaat al ruim een jaar en er zijn al een paar draadjes over.

    Ik ben zelf 9 maanden lid geweest van Videoland Online (voorheen Keeno) en het is me PRIMA bevallen. Ik had een abonnement van 24,95 en kreeg daarvoor 3 DVD's die ik onbeperkt kon wisselen. In een maand met veel vrije tijd kon ik zo'n 24 films kijken en anders was het iets minder. Ik heb vooral veel filmhuis en classic films gekeken.

    Je betaald inderdaad geen verzendkosten en je mag de films zo lang houden als je wilt zonder extra kosten, maar als je slim bent wissel je ze een beetje snel door dan kun je lekker veel kijken.

    Voordelen zijn de lage kosten bij veel kijken, het gemak van niet de deur uit te moeten en (bij sommige aanbieders) het brede assortiment.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  6. #6

    Standaard

    ja maar bij Videoland online krijg je bij 9,95 per maand maar max 2 dvds in de maand en bij msn onbeperkt wat zeer onrealistisch is qua kosten.

  7. #7

    Standaard

    MSN DVD CLUB powered by PALAGO staat erbij. Toch raar dat er verder geen adres op de website staat.

    Ik heb nu een abonnement op dvdpost.nl 3 dvds voor 29.95
    Dat is duurder dan de msn dvd club en ook duurder dan videoland zie ik net hierboven.
    Dus ik ga binnenkort een ander abonnement proberen.
    Ben ook niet helemaal tevreden meer over dvdpost.nl. Alle dvds die net zijn uitgekomen zijn niet beschikbaar. Afgelopen week kreeg ik nr 11, 20 en 21 van mijn wishlist

    Dus als iemand ervaring heeft met deze aanbieder dan hoor ik het graag.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    ik zat altijd bij plus dvd www.plusdvd.nl daar was het zo kijken en meteen weer terug sturen en over 2 dagne heb je een andere dvd in huis als je dat dan de helemaand doet betaal je op het laatst 1 euro per dvd

  10. #10

    Standaard

    Daar heb ik ook een tijdje bij gezeten maar daar waren de dvds zo vaak in slechte staat dat ik mijn abonnement heb opgezegd. Op een gegeven moment kon ik de helft niet eens afspelen. En van de dvds die ik wel kon afspelen, bleven er nog een hoop hangen. Als er een keer eentje het helemaal tot het einde goed deed, dan sprong ik een gat in de lucht.
    Dit was rond juli vorig jaar. Misschien is het inmiddels beter.

  11. #11

    Standaard

    in het half jaar ongeveer 3 keer gehad en eenkeer goede hoesje maar verkeerde dvd

  12. #12

    Standaard

    nog nooit problemen gehad met plusdvd, iedergeval de laatste tijd, toen ze net bestonden kreeg je vak erg bekraste dvd's. Nu poetsen/schuren ze ze. Nooit meer problemen gehad sinds. Service is ook zeer verbeterd
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  13. #13

    Standaard

    Gewoon lekker in de videotheek huren, veel makkelijker...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Gewoon lekker in de videotheek huren, veel makkelijker...
    neh joh, niet makkelijker, moet je HE-LE-MAAL naar de videotheek gaan:P
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •