De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tv geluid over boxen home cinema set

    kan ik met elke ht set het geluid van mijn tv door de boxen van mijn ht set laten gaan zodat ik tijdens gamen en tv kijken dolby surround heb.
    of moet ik hiervoor een speciale tv en/of ht set hebben.

    bedankt

  2. #2

    Standaard

    Je hebt daarvoor een TV nodig die Audio Out heeft. Deze Audio Out (meestal 2 tulpplugjes) moet je dan aansluiten op een ingang van je HT. Een beetje HT heeft daar zelfs een aparte ingang voor.
    Mocht je TV dat niet hebben kun je ook de Audio Out van je Videorecorder gebruiken. Je moet dan wel je videokanaal afstemmen op hetzelfde kanaal als dat je TV staat. Anders krijg je geluid van een andere zender... :wink:
    Dit werkt dan volgens mij niet bij Games, of je game-console moet ook een aparte Audio Out hebben, maar van game-consoles heb ik totaal geen verstand.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    wat voor kabeltje heb ik dan nodig of zit die ergens standaart bij?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snakkie
    wat voor kabeltje heb ik dan nodig of zit die ergens standaart bij?
    Zoiets:


    Je ziet ze ook vaak in rood/zwart, komt allebei op het zelfde neer.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #5

    Standaard

    en hoe zijn die kabeltjes genaamd
    dan weet ik zeker dat ik de goeie heb
    thanks

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snakkie
    en hoe zijn die kabeltjes genaamd
    dan weet ik zeker dat ik de goeie heb
    thanks
    tulp of cinch
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #7

    Standaard

    helemaal met vorige sprekers eens. 'Stereo-tulp' om volledig te zijn.

    Bedenk wel dat je surround-beleving hooguit 'dolby surround' zal zijn.

    Check eerst ook of je HT-setje wel een INgang heeft voor iets extra's (dus of er een rood en een wit tulpstekkertje in passen op de achterkant, waarschijnlijk met als bijschrift 'aux'), is dat namelijk NIET zo, dan lukt het niet 1-2-3.
    Dan is het overigens wél mogelijk zo'n aux-ingang aan te laten sluiten door een soldeer-crack, maar of je dat de moeite waard vindt ... (zal ook betekenen dat je je garantie verspeelt, toch heb ik iets vergelijkbaars laten doen bij mijn VCR en daar ben ik nog steeds heel blij mee.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  8. #8

    Standaard

    ik zie net dat ik geen "aux" ingang heb in me dvd speler. Dus dat wordt maar een nieuwe kopen .. Bedankt voor de hulp

  9. #9

    Standaard

    Welke set heb je dan???
    Je moet het niet op je dvd-speler aansluiten maar op je receiver/versterker.
    Je kan eventueel ook een andere niet gebuikte ingang gebruiken (behalve phone)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snakkie
    ik zie net dat ik geen "aux" ingang heb in me dvd speler. Dus dat wordt maar een nieuwe kopen .. Bedankt voor de hulp
    Als je met 'dvdspeler' je HT-setje bedoelt, tsja, jammer dan.

    Enige EVENTUELE kans: zitten er andere aansluitingen op (b.v. voor TV-in ofzo)... of laten monteren (niet gek duur) of inderdaad toch een andere kopen...
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •