De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: That's DVD

  1. #1

    Standaard That's DVD

    Deze meneer, Hubert heet-ie, verhandelt dvd's via zijn siteje. De prijzen zijn okee maar de levertijden lopen soms erg op. Maar iets langer wachten op iets goedkopers vind ik lang niet altijd een drama.

    Check That's DVD
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er maar eens iets besteld en had het binnen een week in huis...

    Verder lekker informeel via de mail, net als het hier eigenlijk gaat...

    Leuk om in de gaten te houden voor aanbiedingen!

  3. #3

    Standaard

    iemand anders hier nog ervaringen mee?

    heb net een bestelling geplaatst (en gister het geld overgemaakt)... maar ik ben wel benieuwd..
    Feyenoord _O_

  4. #4

    Standaard

    Ik moest even wachten op mijn bestelling, maar voor zover ik ook van een ander heb is hij wel integer en betrouwbaar. Hoe hij aan zijn spullen komt interesseert me dan niet zoveel, als ik het maar krijg, en dat was het geval.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Ik moest even wachten op mijn bestelling, maar voor zover ik ook van een ander heb is hij wel integer en betrouwbaar. Hoe hij aan zijn spullen komt interesseert me dan niet zoveel, als ik het maar krijg, en dat was het geval.
    Dat boeit me ook niet..
    maar ik keek ff raar op toen ik vandaag op zijn naam zocht (in het telefoonboek op internet) .. en er kwam maar 1 figuur uit en die woont niet op het opgegeven adres .. maarjah, hij kan ook een geheimnummer hebben en dan sta je er niet in.
    Och.. kreeg gister mail dat mijn bestelling binnen was en heb dus het geld overgemaakt, beetje dom van me dat ik ineens een grote bestelling heb gedaan: dan kan de geleden schade nogal fiks zijn :P
    Feyenoord _O_

  6. #6

    Standaard

    ik heb ook wel eens een dvd gekocht.
    hele goede ervaring mee.
    heb hem toen opgehaald in den bosch waar hij woont.
    een hele aardige jongen hoor.
    en goede service

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •