Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 250 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Algemene Axelmusic.com thread

    Na wat mailtjes met ene Rasmus van Axelmusic.com heeft hij mij belooft te kijken of er een PayPal account voor hun kan komen.
    Ze zijn op het moment ook al bezig met een bankrekening in Groot Brittanie voor de mensen daar, dus misschien dat ze dat hier ook wel doen, ik heb het in ieder geval voorgesteld.
    Zodra hij wat meer nieuws heeft laat hij het me weten, dus dan post ik het hier wel even.

    Goed nieuws voor de mensen zonder creditcard dacht ik (zoals ik) 8)
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 28-06-2008 om 17:11 Reden: Titel aangepast voor algemeen gebruik.

  2. #2

    Standaard

    Zal mij benieuwen 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #3

    Standaard

    Ik ben terug gemaild door Rasmus van Axelmusic en op dit moment zijn ze in testfase met een Paypal account voor ons Nederlanders
    Hij mailde mij met het verzoek om het samen met hem even te testen tegen wat korting waar ik natuurlijk mee ingestemd ben :wink:

    Ik ben dus lekker de eerste die mag bestellen bij Axelmusic via Paypal :wink:, ik houd jullie op de hoogte, maar tot zover gaat alles prima, ik denk dat ze het binnenkort wel mogelijk maken om via de site met Paypal te kunnen betalen.

  4. #4

    Standaard

    Kreeg zojuist dit mailtje van Rasmus :

    Hi Dennis,

    Well I thought about selling you a voucher, meaning you just tell me what amount (EURO) you would like to spend in the
    store, and then I'll send you a PayPal request. When payment has been accepted, I'll issue a electronic voucher to your
    AxelMusic login and that voucher will automatically be subtracted from any future orders.

    Let me know what you think.

  5. #5

    Standaard

    Lijkt me fantastisch, dan zal ik zeker paypal gaan nemen.

    Heb ze toen ook over betaalmethoden gemaild en nog geen 5 minuten later reactie terug met keurig uitgebreid antwoord!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Ja die lui zijn echt super qua vragen beantwoorden etc.
    Ik heb gemaild of het niet mogelijk was om paypal te nemen of een Nederlandse bankrekening, voor de mensen zonder creditcard, zoals ik.
    Kreeg bijna gelijk een mail terug en ze hebben het nu dus al geregeld, hartstikke super!

    Rasmus heeft mij trouwens een Paypal request gestuurd, zodra ik dat heb betaald krijg ik een voucher op de site van de waarde van mijn bestelling die ik door heb gegeven aan hem.
    Opzich wel een lekker systeem zo... hopelijk dat het binnenkort ook geintegreerd wordt in de website.

  7. #7

    Standaard

    Veel succes met testen en ik hoop dat het er door komt. Ze hebben iig mij dan als klant erbij!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    AxelMusic is echt een top-zaak, maakt niet uit wanneer ik mail, ik krijg echt altijd snel antwoord. Prijzen zijn ook prima, vooral voor de import-dvd's. Ze zijn vaak ietsjes duurder dan ze bv. zelf uit Korea/Hong Kong/etc te importeren, maar je hebt ze sneller in huis en geen douanetoeslagen omdat ze in de EU zitten.

  9. #9

    Standaard

    Uit een mailtje van Rasmus :

    I THINK what we will do is simply sell these vouchers
    and just do a one page on the site where you can order a voucher in the amount you wish. So it will basically be the
    same when you check out (actually checking out will be even faster when there's no money to be drawn from credit cards).

    I will discuss it with our programmer within the next couple of weeks.
    Het wordt dus in de site opgenomen! Geweldig dit

    BTW : Mijn eerste bestelling is geplaatst en het geld is onderweg naar mijn paypal account.

  10. #10

    Standaard

    Check dit standaard berichtje dat op hun site stond :


    Dear Dennis,

    Due to public demand, we have now opened a PayPal account. The Paypal payment method will not be integrated into the shopping basket / website as such, but in our humble opinion, we have an even smarter method available!

    Instead of paying 'on-the-fly', you can simply buy an AxelMusic.com voucher for whichever amount you would want. The voucher can be used for any item(s) on our site and checking out will be even easier than paying with a credit card. The voucher will simply be subtracted from the goods you order, and any remaining amount will stay on your account for use in the future - it will not expire. If you buy another voucher using PayPal, the amount will simply be added to the voucher you already have.

    It's safe, secure, fast and very, very easy!

    Click here to see the 3 easy steps to pay by PayPal.

    Kind regards,
    Team Axel Music
    Respect voor Axelmusic dat ze alles zo snel hebben geregeld nadat ik het voorstelde!

  11. #11

    Standaard

    Hoe zit dat met Paypal? Heb je een CC nodig?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Hoe zit dat met Paypal? Heb je een CC nodig?
    Nee, je kan gewoon overschrijven via je bank.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Hoe zit dat met Paypal? Heb je een CC nodig?
    Nee, je kan gewoon overschrijven via je bank.
    Hoe zit dat dan? Bij een definitie van een Personal Account staat ''Ideal if you shop online. Make secure payments on eBay and merchant websites using your credit card.''

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Hoe zit dat met Paypal? Heb je een CC nodig?
    Nee, je kan gewoon overschrijven via je bank.
    Hoe zit dat dan? Bij een definitie van een Personal Account staat ''Ideal if you shop online. Make secure payments on eBay and merchant websites using your credit card.''
    Zoek even op paypal op dit forum, er is een thread waar alles wat je moet weten in staat :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  15. #15

    Standaard

    Ik heb een vraag over Axel en ik meen hier aan het goede adres te zijn, ook al gaat dit meer over PP bij Axel. Maar goed. Komt ie:

    Bij Axel is er de actie, dat bij aankoop en prepay van bijv. Sin City Uncut dat je een -10% voucher krijgt voor een volgende (elke!) aankoop, die automatisch wordt toegepast. Nou wil ik de nieuwe Buffy-box ook bestellen, waarbij die -10% erg lekker is natuurlijk. Maar ik wil ook Willy Wonka LE bestellen, waarbij je ook weer eenzelfde voucher krijgt.

    Is het nu mogelijk om eerst Wonka te bestellen, zodat er 2 vouchers vrij komen en die samen te gebruiken voor een volgende aankoop?

    Je voelt 'm al aankomen; Voor de Buffy-box.

    EDIT:

    Ik had het voucher-systeem helemaal verkeerd begrepen. Die 10% wordt gepakt van de titel die je pre-ordered. Dat is dus 'maar' 10% van 33,60 voor bijv. Sin City. Nou, dat is dus maar een ietepietje van de prijs van Buffy af, eventueel. Scheelt dus helemaal niks!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  16. #16

    Standaard

    Ik ben blij dat jullie Axelmusic hebben aanbevolen als R1-online bedrijf. Ze werken snel en zijn betrouwbaar. Veel beter dan Loaded247.com. En ook geen douanekosten... Een aanrader voor wie in België woont.

  17. #17

    Standaard

    Alleen de verzendkosten zijn belachelijk. 1,49 per 100 gram

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Alleen de verzendkosten zijn belachelijk. 1,49 per 100 gram
    Dat is helaas pas geleden erbij gekomen. Sommige titels komen iets goedkoper uit anderen weer duurder.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Ik wou vandaag mijn 1e bestelling doen bij AxelMusic aangezien je met paypal kan betalen. Nou hebben ze wel een systeem dat je eerst geld moet overmaken naar je account bij AxelMusic en dat je dan van dat geld kunt bestellen.
    Maar nu is paypal steeds moeilijker aan het doen de laatste tijd. Mijn rekening is nu beperkt en dat kan alleen opgeheven worden als ik een CC toevoeg (die ik dus niet heb). De beperking betekent dat ik geen geld kan sturen via paypal.

    Oftewel is er geen andere mogelijkheid om bij AxelMusic te bestellen?
    Kan ik nog heen om de beperkingen van paypal?

  20. #20

    Standaard

    Maar nu is paypal steeds moeilijker aan het doen de laatste tijd. Mijn rekening is nu beperkt en dat kan alleen opgeheven worden als ik een CC toevoeg (die ik dus niet heb). De beperking betekent dat ik geen geld kan sturen via paypal.

    Oftewel is er geen andere mogelijkheid om bij AxelMusic te bestellen?
    Kan ik nog heen om de beperkingen van paypal?
    Gewoon een nieuwe PayPal-account aanmaken. En het geld van je oude account direkt over boeken naar je nieuwe. Daarmee kun je eerst weer $1000 vooruit.

  21. #21

    Standaard

    hoe zit het eigenlijk bij axelmusic met het verzenden?
    Hoe snel?

    ik heb vandaag mijn eerste bestelling bij hun geplaatst, dus ben wel benieuwd.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #22

    Standaard

    Als ze vanuit stock kunnen leveren, gebeurt dit altijd binnen de 24 uur. Nabestellen duurt meestal niet langer dan een dag of 2.
    Pakketjes zijn tussen de 6 en 10 werkdagen onderweg naar België.

    Hun "helpdesk" is ook zeer snel, degelijk en vriendelijk. Heb een keertje een verkeerde editie van een DVD toegekregen : ik mocht 'm houden en kreeg mijn oorspronkelijke bestelling ook nog eens. Ook eens eentje niet aangehad binnen de maand : ze stuurden 'm opnieuw op, zonder morren. Nadat ik de DVD twee keer kreeg, ben ik wel zo beleefd geweest 'm terug te sturen op mijn kosten. Heb daar zelfs een persoonlijk bedankje via mail voor gekregen.

    Niks dan lof over axelmusic, alleen jammer dat ze (nog) geen IBAN-betalingen accepteren.

  23. #23

    Standaard

    Na verzending duurt het plusminus een week voordat de bestelling op je deurmat ligt, zo is althans mijn ervaring.

    Klantenservice is inderdaad uitstekend bij Axel.

  24. #24

    Standaard

    Vanmiddag voor het eerst een bestelling gedaan bij deze webshop, via PayPal. Hoewel ik vind dat het via dat betaalsysteem nogal omslachtig gaat bij AxelMusic, moet ik hier wel even melden dat ik nu al bijzonder tevreden ben. Ik keek zojuist even de orderstatus na, blijkt dat m'n DVD'tje al ingepakt en "shipped" is!

    Zeer fraai!

  25. #25

    Standaard

    En vanmiddag viel ie binnen, lekker snel dus!

    Enig smetje is dat ik een mooie sleeve had verwacht (King Kong (2-Disc Special Edition) maar het is slechts een saaie keepcase.

    Maar zeker voor herhaling vatbaar

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •