Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 250 van 250 worden weergegeven.
  1. #226
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier ook meestal binnen na een dag of 5.

    Vul ook altijd netjes in mijn bestellingen in wanneer 'k ze ontvangen heb, zo is
    het gemakkelijk te volgen hoe lang het over het algemeen duurt vooraleer iets
    binnen is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #227

    Standaard

    Planetaxel is failliet! Dit staat op de website:

    PlanetAxel.com is no more!
    It is with great sadness, deep regret and utter embarrassment that we announce the closure and bankruptcy of PlanetAxel.com
    On Monday afternoon, June 18th, 2012 the board of directors have informed us that no further investment will be made in the company. This comes in light of the recently finished 2011 financials which showed such an insurmountable deficit and loss to company value that a swift decision was made almost overnight. We have been asked to provide a quick summary/FAQ of your options as a previous customer of PlanetAxel.com with respect any outstanding orders/refunds.

    If you have SHIPPED orders according to your order history but you have not received them yet

    We have shipped out orders as late as the morning of Monday June 18th. If you order history lists your order as SHIPPED, then it has indeed shipped. If you are still to receive shipped orders, we would suggest waiting roughly 10-12 weekdays in which case 99% of all shipped orders will definitely have arrived.

    If you have prepaid orders that have not yet shipped according to your order history
    We will refund and delete all outstanding orders. Having said that; as this is a case of bankruptcy we fear that our accounts may be frozen at some point in the near future.

    IF YOU HAVE NOT RECEIVED YOUR REFUND BY MONDAY JUNE 25TH:

    You must put in a claim with your bank, PayPal or Visa/MasterCard. For most customers this would be an issue for their local bank. Print this page and a statement with highlighted transactions. Tell them that you have paid for products using your credit card that you haven't received. Some banks will tell you that you have to file such claims within a 1-2 month period. THIS IS NOT CORRECT! Both Visa and MasterCard offer a THIRTEEN MONTH worldwide grace period for such claims. Be sure to INSIST on that despite what your bank teller may tell you!

    If you have a voucher outstanding or have outstanding orders paid in full by a voucher

    The voucher is unfortunately lost.

    On a personal note I would like apologize to everyone that will be somehow affected or inconvenienced by this matter. I've spend half my life with the company (18 years in total) and it all ended today. This is not 'just business' to me, but sincerely personal. I can honestly say that this has been a sad, sad day for all of us here at the office but the fact that so many suppliers, affiliates, employees and most important of all, customers are affected by this bankruptcy is almost unbearable.

    On behalf of everyone at PlanetAxel.com I offer my sincerest and heartfelt apologies and thank you for your support over the years.

    With sincerest regards,

    Rasmus Christiansen, General Manager

  3. #228

    Standaard

    Dat is balen. En dat betekent dus dat de bestelling die vorige week is verzonden de laatste bestelling bij PlanetAxel is. Jammer.

  4. #229

    Standaard

    Dit is desastreus nieuws voor alle filmliefhebbers die juist via PlanetAxel zorgeloos US- en Canadese versies van Blu-rays en DVD's konden importeren zonder zich te hoeven bekommeren om invoerrechten, douanekosten e.d. Dit was de enige site waarbij dit mogelijk was. Zeer jammer. Als webwinkels nu ook al omvallen dan is er met de economie behoorlijk wat mis. Nu zijn we voor US- en Canadese versies uitsluitend aangewezen op Amazon, met hun hoge handling- en verzendkosten, waardoor alleen Blu-ray's en DVD's beneden de pakweg $ 16.00 nog interessant zijn.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 19-06-2012 om 07:51

  5. #230

    Standaard

    Hoe kom je daar nou bij Marcel, er zijn veel meer webshops in de US en het bedrag ligt aanzienlijk hoger dan $16
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #231

    Standaard

    Ik vind dit erg jammer, want heb er redelijk wat titels kunnen bestellen voor mooie prijzen, en ze hadden erg mooie prijzen.

    En buiten dat hadden ze een hele goede klantenservice, dus ik baal hier erg van.

    Of er kans is op een doorstart???? ben benieuwd.

    Maar had eigenlijk een vraag die off topic is enerzijds, maar anderzijds wel te maken heeft hiermee, en dat is het volgende :

    Nu Planet Axel helaas failliet is, zijn we genoodzaakt om elders te gaan bestellen.

    Maar aangezien ik weinig anders goedkope en betrouwbare sites ken, wilde ik vragen of jullie misschien tips voor me hebben.

    Dus welke sites ik moet gaan bezoeken nu om mooie en betaalbare aankopen te doen.

    Hopelijk kunnen jullie deze vraag beantwoorden, en mag dit blijven staan.

    Alvast bedankt.

  7. #232

    Standaard

    Damm, dit is echt heel jammer zeg. Ik bestelde weleens reisdocumentaires op BD die nergens anders te krijgen waren. En voor een PS3 controller hadden ze ook altijd de beste prijs.

    Spijtig, als ik had kunnen helpen door wat extra's te bestellen had ik het zeker gedaan.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  8. #233

    Standaard

    Ik heb nu een bestelling geplaatst op hdmoviesource.com. Ben eens benieuwd. Is natuurlijk wel geen free shipping meer.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hoe kom je daar nou bij Marcel, er zijn veel meer webshops in de US en het bedrag ligt aanzienlijk hoger dan $16
    Ik denk dat ie bedoelt, dat het item incl. shipping niet te hoog kan uitkomen, omdat je dan altijd dat risico hebt van de douane.
    Overigens een achterhaalde geldklopperij, want ik was een paar weken terug naar NY, en zag op Schiphol dat je nu voor (dacht ik) 470 euro aan goederen mag mee terug nemen. Waarom geldt dit niet voor online bestellingen, voor de post dus?
    Ik vind dat zo vaag, helemaal die standaard 12,50 inklaringskosten.

    Wat dat betreft ben ik het eens met Marcel.
    Het heeft alleen nog maar zin met een gunstige koers, en mits de titel enorm is afgeprijsd, om onder die 34 eu (of hoeveel het belachelijk lage importvrije postbedrag ook is) te komen. Ik had vorige maand met 2 zendingen een douane rekening, van rond de 19 eu. Het prijsvoordeel van de Amazon aanbieding was dus rigoreus het raam uit. Amazon is nl. wel de goedkoopste meestal.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  10. #235

    Standaard

    de gedachte achter de 25 euro invoergrens zal wel zijn dat het heel eenvoudig is iets te bestellen, maar de gemiddelde Nederlander niet 10x per maand even naar NY vliegt.

    Die inklaringskosten is machtsmisbruik van de TNT, ze doen er niks voor behalve een pintransactie á 25ct.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    de gedachte achter de 25 euro invoergrens zal wel zijn dat het heel eenvoudig is iets te bestellen, maar de gemiddelde Nederlander niet 10x per maand even naar NY vliegt.

    Die inklaringskosten is machtsmisbruik van de TNT, ze doen er niks voor behalve een pintransactie á 25ct.
    En typisch, zoals het altijd gaat in NL, niemand die daar officiële vraagtekens bij stelt...
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    En typisch, zoals het altijd gaat in NL, niemand die daar officiële vraagtekens bij stelt...
    In België net hetzelfde met die verdomde inklaringskosten hoor. In de UK ook als ik de Britse forums lees.

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is balen. En dat betekent dus dat de bestelling die vorige week is verzonden de laatste bestelling bij PlanetAxel is. Jammer.
    Ik heb nog drie orders onderweg en de laatste is 14 juni jl. verstuurd. Gelukkig niets meer open staan. Wel vind ik heb bijzonder jammer, ik heb de laatste tijd toch redelijk veel besteld, zeker met hun "Free Shipping" aktie en geen douanegedonder.

  14. #239

    Standaard

    Misschien dat er een andere ondernemer zich op de markt zet.
    Ik bedoel, wereldwijd is er toch vraag naar. Je zou denken, dat heeft bestaansrecht. Maar ja, Axel is ook ten onder gegaan...
    Geen idee wat de (vast hele lage) marges zijn van de inkoop van blu-rays.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  15. #240

    Standaard

    Jammer nog minder concurentie voor amazon...
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #241
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    WTF

    Ben het volledig met Marcel eens, PlanetAxel was de ideale site om er zorgeloos
    BD's te bestellen zonder je zorgen te maken voor de Russische Roulette genaamd
    "de douane".

    Hééél, hééél erg dit. Amazon kan dan misschien de goedkoopste zijn maar PlanetAxel
    had de laatste tijd ook gratis verzending dus zaten ze met totaal prijzen vaak onder
    die van Amazon of eender wie.

    Misschien waren de gratis verzendkosten al een teken aan de wand ?

    In ieder geval voor mijn 2 bestelde Nicholas Ray BD's mag 'k naar een andere site
    uitkijken. Of nog een andere manier om de fims te verkrijgen/bekijken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #242

    Standaard

    Man, man, man. Miserie, miserie , miserie. Ik heb dit zopas gelezen. Ik zal ze nogal wat missen. Vanaf nu moet alles weer langs de douane. Slechter kan het niet zijn.
    En nu maar hopen dat mijn dvds en blu-rays verzonden op 14 en 18 juni nog toekomen.
    Laatst aangepast door Mac Hammer Fan : 20-06-2012 om 21:20

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan Bekijk bericht
    Man, man, man. Miserie, miserie ,miserie. Ik heb dit zopas gelezen. Ik zal ze nogal wat missen. Vanaf nu moet alles weer langs de douane. Slechter kan het niet zijn.
    En nu maar hopen dat mijn dvds en blu-rays verzonden op 14 en 18 juni nog toekomen.
    Die komen wel. Kreeg vandaag mijn laatste zending van 12 juni.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hoe kom je daar nou bij Marcel, er zijn veel meer webshops in de US en het bedrag ligt aanzienlijk hoger dan $16
    Dat weet ik, Pepijn, maar Amazon is nu eenmaal voor mij een van de betrouwbaarste en al die andere ken ik niet zo goed. Ben ook niet zo'n prijsjesjager als jij ...

    Met standaard $ 6.49 aan handling- en verzendkosten voor 1 bestelling wordt dat heel erg rekenen geblazen. 22 euro is omgerekend nu ong. $ 28.
    Voor de zekerheid even uitgaan van 20 euro kom je op ong. $ 25.50. Trek daar die $ 6.49 van af, en je zit op $ 19.00. De leukere uitgaven en aanbiedingen zitten daar al vaak (ruim) boven. Vandaar dat ik die vaak bij PlanetAxel bestelde, met name de fraaie digibooks die alleen in de US te verkijgen zijn.

    Hoe zit dat trouwens met US-imports bij Amazon UK? Worden die rechtstreeks vanuit de USA verzonden - dus met mogelijk douanegedoe - of via Engeland - zonder douanegedoe??
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 20-06-2012 om 19:28

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat weet ik, Pepijn, maar Amazon is nu eenmaal voor mij een van de betrouwbaarste en al die andere ken ik niet zo goed. Ben ook niet zo'n prijsjesjager als jij ...

    Met standaard $ 6.49 aan handling- en verzendkosten voor 1 bestelling wordt dat heel erg rekenen geblazen. 22 euro is omgerekend nu ong. $ 28.
    Voor de zekerheid even uitgaan van 20 euro kom je op ong. $ 25.50. Trek daar die $ 6.49 van af, en je zit op $ 19.00. De leukere uitgaven en aanbiedingen zitten daar al vaak (ruim) boven. Vandaar dat ik die vaak bij PlanetAxel bestelde, met name de fraaie digibooks die alleen in de US te verkijgen zijn.

    Hoe zit dat trouwens met US-imports bij Amazon UK? Worden die rechtstreeks vanuit de USA verzonden - dus met mogelijk douanegedoe - of via Engeland - zonder douanegedoe??
    Weet jij, of iemand, nou precies de grens van import, dus van wel of niet inklaringskosten betalen? Kan ik daar rekening mee houden.

    Wat bedoel je met US imports? Aangesloten verkopers die je daar vindt?
    Als de verkopers in de US zitten, zoals Moviemars en All Your Music, dan komt het uit de US. Het staat er ook bij. "Dispatched from ....... , United States". Maar ik weet niet meer of die allemaal ook de waarde erop zetten. Heb in het verleden bij beide besteld, maar kan het me niet meer herinneren. Heeft iemand hier recentelijk bij 1 van deze 2 besteld? Dit zijn wel 2 van de meest voorkomende aanbieders op Amazon UK, met US blu-rays.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat weet ik, Pepijn, maar Amazon is nu eenmaal voor mij een van de betrouwbaarste en al die andere ken ik niet zo goed. Ben ook niet zo'n prijsjesjager als jij ...

    Met standaard $ 6.49 aan handling- en verzendkosten voor 1 bestelling wordt dat heel erg rekenen geblazen. 22 euro is omgerekend nu ong. $ 28.
    Voor de zekerheid even uitgaan van 20 euro kom je op ong. $ 25.50. Trek daar die $ 6.49 van af, en je zit op $ 19.00. De leukere uitgaven en aanbiedingen zitten daar al vaak (ruim) boven. Vandaar dat ik die vaak bij PlanetAxel bestelde, met name de fraaie digibooks die alleen in de US te verkijgen zijn.
    De verzendkosten hoef je niet mee te rekenen bij het bepalen van de 22 euro!!!

    Ik zal nog een tip geven voor amazon.com. Bestel een aantal pre-orders mee, het liefst die pas over een maand of 2 uitkomen of waar nog geen datum van bekend is. Meestal verzenden ze dan de BD's die op voorraad zijn direct en dan kun je mooi die pre-orders cancellen. Scheelt weer in de verzendkosten Zetten ze de BD's die op voorraad zijn bij de pre-order met de laatst bekende releasedatum, cancel dan de BD van die pre-order. Wordt het vaste bedrag voor verzenden wel door 1 minder gedeeld, maar dan ben je toch net weer wat voordeliger uit dan met slechts 2 BD's.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe zit dat trouwens met US-imports bij Amazon UK? Worden die rechtstreeks vanuit de USA verzonden - dus met mogelijk douanegedoe - of via Engeland - zonder douanegedoe??
    Hangt van de seller af, even op hun 'store front' kijken want daar zou het bij moeten staan. Meestal zal het wel zo zijn dat ze vanuit de US verstuurd worden.

    EDIT: Mijn laatste bestellingen deden er 4 weken over om op de mat te vallen....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De verzendkosten hoef je niet mee te rekenen bij het bepalen van de 22 euro!!!

    Mijn laatste bestellingen deden er 4 weken over om op de mat te vallen....
    En moest je taksen of inklaringskosten betalen?
    Woon je in België?

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan Bekijk bericht
    En moest je taksen of inklaringskosten betalen?
    Woon je in België?
    Ik zorg er voor dat als ik bij amazon.com bestel ik niet over de 22 euro per zending heen ga. Nee dus.
    Nee, A Bridge Too Far is Arnhem
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #249
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    In België boven de 22 euro en gesnapt door de Russische Roulette (lees douane)
    krijg je 10 euro aan de broek gesmeerd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #250

    Standaard

    Jaren geleden kreeg ik zelfs voor bijna elk zendingske van 10 EUR 11 EUR douanekosten aangesmeerd en moest ik minstens twee maanden wachten tot het toekwam.
    AxelMusic was echt een zegen voor mij.

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •