Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 250 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Morgen 2 weken geleden dat mn Blu-Ray verstuurd is, ik dacht al dat het te lang duurde maar als ik het hier zo lees is het vrij normaal en kan ik er nog wel minstens een week bijrekenen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #202

    Standaard

    Voor planetaxel is dat eigenlijk veel te lang, al ben jij de 2e waar ik het in korte tijd van meemaak.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voor planetaxel is dat eigenlijk veel te lang, al ben jij de 2e waar ik het in korte tijd van meemaak.

    Hmm....nou ik wacht maar rustig af, je moet toch iets van 25 dagen wachten voor je kan mailen dat je je artikel niet ontvangen hebt?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Hmm....nou ik wacht maar rustig af, je moet toch iets van 25 dagen wachten voor je kan mailen dat je je artikel niet ontvangen hebt?
    Dat staat idd in hun help gedeelte.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #205

    Standaard

    Hij is binnen!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #206

    Standaard

    Klopt het dat de site eruit ligt?

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Klopt het dat de site eruit ligt?
    Ik kom er wel op: http://www.planetaxel.com/bluray
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik gebruikte axelmusic.com nog als adres en kennelijk werd die even niet meer doorgestuurd. Ik kom dan ook niet meer zo vaak bij deze shop.

    Ze zijn wel een beetje aan het prutsen met de wishlist-functie: de sortering is (bij mij) verkeerd en om en de compacte weergave is ook verdwenen.

  9. #209

    Standaard

    Beter, het vaste bedrag voor de verzendkosten worden lager en ze willen de prijzen ook verlagen, alleen komen de axelrewards te vervallen. De rewards punten die je nog hebt kun je inruilen voor een kortingscoupon.

    Axel Rewards is no more!We know this will not be amongst our most popular changes, so please believe us when we say: the decision did not come easy and it is with huge regret that we announce the end of the Axel Rewards Program.
    After nearly 2 years of Axel Rewards we have come to inevitable conclusion that our Rewards program and its expenses simply cannot be sustained based on its current promotional value. We've tried everything; cutting down cost, moved numbers around and everything we could come up with to be able to continue offering the points to our customers, but it's just not possible.
    DON'T WORRY - YOUR POINTS ARE NOT LOST!Within a few weeks we will be offering a chance to have all your collected points converted to a gift voucher instead. This means that you will be able to spend it on ANY item in the store - without exception! We will be giving 50 cent USD for every 1000 points you have on your account. The voucher that will be issued will NOT expire. You will need to fill out the simple form below to have your points converted (please allow for up up to 48 hours for the points to be issued). All additional points earning have ended effective immediately.
    IT'S NOT ALL BAD NEWS! We have received your feedback and listened:Effective immediately we have lowered the handling, routing and customs fee by 50% to just $1.99 per checkout (previously is was $4.99, then $3.99 and now just $1.99)! Within a months time this will be completely replaced by a "1st item, each additional item" cost that most online retailers also use. Simple and easy to understand, with no hidden cost or surprises.
    We must acknowledge when mistakes are made and changes have to be put in place. It is important to stay humble and listen to our customers feedback and suggestions!
    We feel most of our customers would like a no-nonsense, no bells and whistles, effective customer service, cheapest price possible approach to their shopping experience. This is what we will be working towards over the next few months. Removing the Axel Rewards and instead offer better overall pricing and postage rates are two of those steps.
    I sincerely hope you will continue to stay on as a customer with PlanetAxel.com and I can truly say that your business is very much appreciated by everyone here!
    With kindest regards,
    Rasmus Christiansen
    CEO, PlanetAxel.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #210

    Standaard

    hoe worden tv series seizoenen verstuurd bij axel? ook in een envelop of in een doosje? en dan bedoel ik de dikkere kartonnen digipack boxsets zoals true blood
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #211

    Standaard

    Zojuist een bestelling geplaatst bij Axel Planet. Keurig betaald met PayPal. Een bevestiging gekregen, via de mail, dat het betaald is. Alleen ik kan niets zien in de order/bestel status in mijn account, dus ook geen overzicht van mijn gekochte items. Iemand enig idee hoe dit kan? Heb al een mail gestuurd. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Zojuist een bestelling geplaatst bij Axel Planet. Keurig betaald met PayPal. Een bevestiging gekregen, via de mail, dat het betaald is. Alleen ik kan niets zien in de order/bestel status in mijn account, dus ook geen overzicht van mijn gekochte items. Iemand enig idee hoe dit kan? Heb al een mail gestuurd. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.
    Dit kreeg ik vanavond in mijn mailbox

    Hi Douwe,

    First and foremost; thank you for trying to place an order on PlanetAxel.com. We have received your email regarding a missing order/payment.

    We have carefully looked into the situation at hand and can confirm that we HAVE indeed received your payment, but unfortunately no order was ever placed. We are having a bit of an issue with the new checkout in connection with our recent name change to PlanetAxel.com. Thankfully only a handful of customers are affected, but nevertheless we are doing what we can to pinpoint the exact error and fix it!

    We have now issued a voucher for the original amount of your order, which will be visible in your shopping basket when you're logged into www.PlanetAxel.com.

    You can now place the order again WITHOUT having to use credit card or PayPal.

    Once again we do apologize for the inconvenience and kindly ask for your patience with this issue. Please do not hesitate to contact us if you have any further enquiries. We will be here to help and correct any errors on our part.

    Kind regards,
    Liam
    Team PlanetAxel.com
    Komt dus wel eens vaker voor. Inderdaad ik kreeg een voucher en heb direct een order geplaatst en gelukkig zonder problemen.

  13. #213

    Standaard

    Ik heb op 28 Februari de digibook van "citizen Kane" besteld. Toen was hij in stock maar ondertussen zeggen ze op de site dat deze item verstuurd wordt binnen de 0 à 3 dagen.

    Status van mijn bestelling op 28/02 "Pending" en dan "Ordere Registered" onmiddelijk nadien. Nu zijn we 5 dagen later en de status van mijn bestelling is niet veranderd. Nochtans de bestelling had ten laatste vrijdag verstuurd moeten worden.

  14. #214

    Standaard

    Hoi,

    Ik las het volgende:

    Items are shipped from our warehouses in USA, Canada, Denmark, Germany, United Kingdom or Belgium. Local customs charges may apply outside/inside the European Union.
    Hoe weet ik dan of ik bij moet betalen of niet (douane en belasting)?
    Geven ze aan van waar de spullen verzonden worden? Als het uit Denemarken, Duitsland, UK of België komt, kan je zoveel bestellen als je wilt. Als het uit de VS of Canada komt, moet je rekening houden met douane en belasting.

  15. #215
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Waar heb je dat precies gelezen ? Met PlanetAxel heb je NOOIT kans op douane of inklaringskosten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Waar heb je dat precies gelezen ? Met PlanetAxel heb je NOOIT kans op douane of inklaringskosten.
    Dus ik kan gewoon boven de €22,- bestellen zonder het risico te lopen bij te moeten betalen?

  17. #217

    Standaard

    Je kunt inderdaad gewoon boven de € 22,- bestellen zonder risico op extra kosten.

  18. #218

    Standaard

    Bestaat er een verschil tussen het betalen in Amerikaanse en Canadese dollars? Iedere keer kies ik weer voor die laatste (vanwege de extra punten) maar het is me niet duidelijk of e.a. nu echt even duur is als met Amerikaanse dollars. Iemand die dat weet?

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bestaat er een verschil tussen het betalen in Amerikaanse en Canadese dollars? Iedere keer kies ik weer voor die laatste (vanwege de extra punten) maar het is me niet duidelijk of e.a. nu echt even duur is als met Amerikaanse dollars. Iemand die dat weet?
    Dan moet je de wisselkoersen checken Richard.
    De ene keer zijn US$ goedkoper de andere keer CAN$.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #220
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Richard, voor de punten, Axel Rewards, hoef je het in elk geval niet meer te doen
    deze bestaan namelijk niet meer. Zie ook de bijdrage van Pepijn op 22/02 in dit
    draadje.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb op 28 Februari de digibook van "citizen Kane" besteld. Toen was hij in stock maar ondertussen zeggen ze op de site dat deze item verstuurd wordt binnen de 0 à 3 dagen.

    Status van mijn bestelling op 28/02 "Pending" en dan "Ordere Registered" onmiddelijk nadien. Nu zijn we 5 dagen later en de status van mijn bestelling is niet veranderd. Nochtans de bestelling had ten laatste vrijdag verstuurd moeten worden.
    Gewoon even geduld hebben. Ik heb ook vrij lang (plm. 2 weken) op mijn digibook van "Citizen Kane" moeten wachten en ook toen stond er 0 tot 3 dagen levertijd. Is gewoon een populaire uitgave en hun leverancier had die niet op voorraad. Waarschijnlijk loop jij tegen hetzelfde probleem aan. Neem die 0 tot 3 dagen dus met een korreltje zout. Komt allemaal goed. Je kunt er natuurlijk een mailtje tegenaan gooien, maar veel zal dat niet helpen, vrees ik.

  22. #222

    Standaard

    Bestelling is 3 maart verstuurd en nu 2 weken later nog niet binnen......was de laatste keer ook zo en toen ik dat hier postte kreeg ik hem de volgende dag in de bus, dus hopelijk is dat nu weer

    Ik vind het wel lang duren hoor.....toch liever Amazon qua levertijden
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Bestelling is 3 maart verstuurd en nu 2 weken later nog niet binnen......was de laatste keer ook zo en toen ik dat hier postte kreeg ik hem de volgende dag in de bus, dus hopelijk is dat nu weer

    Ik vind het wel lang duren hoor.....toch liever Amazon qua levertijden
    De levertijden van Planet Axel variëren enorm, van een paar dagen tot 2 à 3 weken. De pakjes komen meestal uit Duitsland via Deutsche Post, dan weer uit Frankrijk of Canada. Maar ze zijn uiteindelijk altijd aangekomen. Gewoon nog even geduld hebben. Bij Amazon US wisselt dat bij mij net zo sterk als bij Planet: soms binnen een week binnen, maar laatst ruim 6 weken moeten wachten.

  24. #224

    Standaard

    Iemand ervaringen met games? Heb net Arkham City: Game of the Year edition besteld voor 38 euro. Betaald met Paypall, en het spel is sinds gister uit. Iemand een idee hoe lang het ongeveer gaat duren?

  25. #225

    Standaard

    Ik krijg meestal een product meestal na een dag of 5 binnen.

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •