Pagina 1 van 53 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1314 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tjonge, het is me weer een weer...

    Up-to-date pluimvoorspellingen:

    KNMI:


    Weerplaza:


    NCEP:


    Oorspronkelijke posting:

    Verbazend dat er op dit forum nog nooit een thread is gestart over het weer. Als er nou EEN onderwerp is waar we als Nederlanders (of Belgen) graag over ouwehoeren...

    Ik ben zelf al 3 dagen ziek en merk er dus niet zoveel van maar het SCHIJNT wel koud te zijn buiten he?

    M'n achtertuin ziet er in ieder geval uit als een kerstkaart en ik hoor dat het, mocht ik beter worden, nog maar de vraag is of ik mijn werk zou kunnen bereiken met het sterk haperende openbaar vervoer. Ik heb gisteren nog wel even een paar seconden in de sneeuw gestaan (zelfs als je ziek bent moet de vuilnis buiten gezet worden) en het voelde in ieder geval 'frisjes' aan.
    Laatst aangepast door Richard B. : 02-04-2013 om 11:31

  2. #2

    Standaard

    er ligt hier geen sneeuw of iets dergelijks.. het is alleen redelijk frisjes buiten.. thats all

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    er ligt hier geen sneeuw of iets dergelijks.. het is alleen redelijk frisjes buiten.. thats all
    Nou hier in Zwolle ligt een flinke laag (in mijn achtertuin iets van 30 a 40 cm schat ik) en volgens de voorspellingen komt er later vandaag nog meer.

  4. #4

    Standaard

    Tussen Alphen een Mijdrecht op 't platteland min 14 graden Celcius vanmorgen om 7:15.
    Prachtige oplossende mistbanken, rijp op de bomen en een zacht roze-blauwe lucht. Jammer dat ik m'n camera niet bij me had.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #5

    Standaard

    Hier vanochtend -12 graden...

    Spiegelglad op de dijk, mist tegen, wind tegen oftewel het was weer mooi.....
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  6. #6

    Standaard

    Vanochtend was het -15 en het was erg mistig. Maar gelukkig geen last gehad van gladheid. Met ongeveer een uurtje op het werk. Dat is erg lang voor een vrijdag, maar weer erg kort m.b.t. de weersomstandigheden.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  7. #7

    Standaard

    Het ziet er hier koud en spekglad uit, maar ik heb niks te klagen want ik hoef de deur niet uit vandaag.

  8. #8

    Standaard

    t ziet er hier ook knap koud uit kijken of de schaatsen uit het vet kunnen, WW heeft toch wel zn voordelen :wink:
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    er ligt hier geen sneeuw of iets dergelijks.. het is alleen redelijk frisjes buiten.. thats all
    Te veel films gekeken zeker? Of op vakantie, dat kan ook....

  10. #10

    Standaard

    De afgelopen paar dagen waren prachtig. Sneeuw. Kerstsfeertje zit al weer lekker in mijn kop. Moest vanochtend vroeg op en toen was het toch wel heel erg koud. Alsof de winter nu pas begint. Voor vanmiddag wordt er meer sneeuw verwacht. Laat maar komen zou ik zeggen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #11

    Standaard

    Gewoon gezellig een paasboom optuigen...

    Lekker warme chocolademelk met, al naar gelang van smaak, slagroom of rum (of allebei....).

    En lekker monopoly'en....

  12. #12

    Standaard

    In Limburg ligt er amper sneeuw (wat restjes van de afgelopen dagen).

    't is wel fris...

    Wel lijkt het of 1 op 4 mensen last van griep heeft (of had). zelf ben ik door blijven werken (ondanks diverse klachten) - daardoor kom ik er maar niet vanaf. Vanavond nog verplicht (de reden om dartscompetitie te gaan spelen) de kroeg in en dan 2 dagen rust.
    Send a maniac to catch a maniac...

  13. #13

    Standaard

    Hier in Haarlem ligt nog steeds een laag(je) maar het begint langzaam al steeds meer te smelten .

  14. #14

    Standaard

    Hier in Rotterdam is ook alles bijna weer weg. Er ligt nog wel wat, maar het is niet meer zo mooi als een paar dagen terug. De zon schijnt hier zelfs op dit moment.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #15

    Standaard

    Inderdaad mooie plaatjes in Nederland te zien nu. Alleen om van Arnhem naar Nijmegen te komen afgelopen donderdag was echt een ramp! Dat vrouwtje die alles omroept maakte overuren. Maar toen ik eindelijk in een trein zat had ik wel mooie uitzicht over het witte landschap.
    Four-Star Trader (236)

  16. #16
    Johan van den D.
    Guest

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Flauw. Zoals ik al in mijn eerste post aangaf: het weer is een populair discussie-onderwerp dus een aparte thread erover is toch niet zo vreemd?

  18. #18

    Standaard

    Hier in Groningen sneeuwt het sinds een paar uur weer volop

  19. #19

    Standaard

    hier in friesland(bij ons althans) is t gestopt met sneeuwen, en schaatsen wordt eerst ook niks aangezien de dooi is ingezet
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  20. #20

    Standaard

    Ook hier in Rotterdam sneeuwt het weer. Nog niet zo hard maar wat niet is kan nog komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Ook hier in Rotterdam sneeuwt het weer. Nog niet zo hard maar wat niet is kan nog komen.
    Nog geen vlokje hier in Haarlem! :P

  22. #22
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Flauw. Zoals ik al in mijn eerste post aangaf: het weer is een populair discussie-onderwerp dus een aparte thread erover is toch niet zo vreemd?
    Wel op een DVD forum als je mijn mening wilt weten maar laat je vooral niet tegenhouden door mij. :wink:
    Ik had zoiets alleen niet van jouw verwacht, da,s alles. :P

  23. #23

    Standaard

    Vanwege een staking bij het KNMI zal het morgen geen weer zijn.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  24. #24

    Standaard

    Dan gaan we met z'n alleen naar Center Parks.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Dan gaan we met z'n alleen naar Center Parks.
    Ja daar laten mensen zich voor 500 euro vrijwillig opsluiten
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Pagina 1 van 53 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •