Pagina 45 van 53 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1314 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Hier is alles bedekt onder een mooi wit dekje en het lijkt door te blijven vallen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1102

    Standaard

    Hier nog geen vlokje te zien. Ondanks dat ik er met kerst doorheen moet hoop ik toch wel op een mooi wit laagje met kerst.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #1103

    Standaard

    Gezien de voorspellingen kunnen we een witte kerst wel vergeten, denk ik en ik ben daar niet rouwig om. Het wordt vanaf zaterdag droog en de temperatuur ligt rond de 10 graden.

  4. #1104

    Standaard

    Geen maand 'normaal' weer in 2011

    ZEIST - Geen maand gedroeg het weer zich 'normaal' dit jaar. Nederland beleefde zomer in het voorjaar, herfst in de zomer en lente in de herfst. Dat blijkt uit het jaaroverzicht 2011 van weeronline.nl.

    Maart, april, mei en november waren heel droog. Juli was met een gemiddelde neerslag van 140 millimeter de natste zevende maand van het jaar sinds de metingen in 1966 begonnen.

    Met 10,9 graden gemiddeld was het geen koud jaar. 'Normaal' is het 10,1 graden Celsius. Zonnig was het met 1840 uren ook, tegen normaal 1639 uren zonneschijn.

    De herfst telde 6 zomerse dagen. De zomer had er weliswaar 1 meer, maar dat aantal steekt schril af tegen de 18 zomerse dagen die we in die periode gewend zijn. Een zomerse dag heeft een minimumtemperatuur van 25 graden of hoger.

    De zomervakantieperiode was somber, koud en zeer nat. Juli kende niet eens een zomerse dag. In augustus werd het ietsje beter, maar het kwam ook tot extreem weer, met zwaar onweer. Het KNMI in De Bilt liet 5 keer een waarschuwing met code oranje uitgaan.
    Zie http://www.destentor.nl/regio/101326...er-in-2011.ece

    Tja, qua weer was het een raar jaar. Het leek er eigenlijk een beetje op alsof de seizoenen een paar maanden doorgeschoven waren. De huidige winter doet vaak ook meer aan als herfst dan een echte winter.

  5. #1105

    Standaard

    En misschien komt die voorspelde horrorwinter ook wat later.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #1106

    Standaard

    Ik mag hopen dat januari en februari verdomd koud worden, want dit is natuurlijk helemaal niks!

  7. #1107

    Standaard

    Van mij mag het zo blijven. Ik hoef de kou en vooral sneeuw niet.

  8. #1108

    Standaard

    Leuk die herfststormen in Januari. In Overijssel onweert het nu zelfs.

  9. #1109

    Standaard

    Leuk, die herfststormen tijdens 't werk. Dreef op 't laatst letterlijk in mijn schoenen. Ook altijd fijn als je fietst en er een auto door een plas water scheurt en je de volle laag krijgt...

    Echt, vind een buitje tijdens 't werk niet erg, maar gister sloeg alles...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #1110

    Standaard

    Het is ook nog niet over. Momenteel regent het stevig door en morgen wordt het weer stormachtig. Op veel plaatsen in het land hebben ze ook moeite om het water af te voeren, en dat schijnt nog wel tot in het weekend problematisch te blijven.

    Op zich zijn stormen in januari niet bijzonder, maar ik kan me niet heugen dat ze in die tijd eerder ooit zo nat waren. Dit is echt herfstweer en geen winterweer.

  11. #1111

    Standaard

    Ik loo nu sinds een aantal maanden dagelijks de post. In die tijd al het nodige weer meegemaakt. Van gewoon stomweg warm tot ronduit koud, en van zonnig tot zware regen.
    Maar dinsdag sloeg toch wel alles. Storm in combinatie met enorme regenval.
    Voor het eerst dat ik meegemaakt heb dat ik samen met mijn collega's op 't depot heb staan schuilen. Later bleek dat t ergste nog moest komen.
    Ondanks industriele regenkleding was mijn gewone jas vandaag nog nat :s

    Hier in Vlissingen op t moment windkracht 9. Lig ook half te luisteren of er geen dakpannen vanaf waaien. (dak van het huis aan zee, met vrije wind langs 3 kanten).

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Ik loo nu sinds een aantal maanden dagelijks de post. In die tijd al het nodige weer meegemaakt. Van gewoon stomweg warm tot ronduit koud, en van zonnig tot zware regen.
    Maar dinsdag sloeg toch wel alles. Storm in combinatie met enorme regenval.
    Voor het eerst dat ik meegemaakt heb dat ik samen met mijn collega's op 't depot heb staan schuilen. Later bleek dat t ergste nog moest komen.
    Ondanks industriele regenkleding was mijn gewone jas vandaag nog nat :s

    Hier in Vlissingen op t moment windkracht 9. Lig ook half te luisteren of er geen dakpannen vanaf waaien. (dak van het huis aan zee, met vrije wind langs 3 kanten).
    Hallo collega...

    't Was ook voor 't eerst dat ik 't opgaf te proberen om de post droog te houden, was onmogelijk. Sommige enveloppen scheurden gewoon doordat ze doorweekt waren...

    Vandaag inderdaad nog erg winderig, maar ik denk dat ik 't wel (aardig) droog houd tijdens m'n rondes...denk ik...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #1113

    Standaard

    LOL. Had kunnen weten dat er op zo'n groot forum wel minimaal 1 andere postbezorger rondhangt
    Dinsdag was gewoon niet leuk meer. Zelfs mijn postbode+ gaf toe dat het dinsdag wel heel nat was geweest. Heb mijn halve wijk ook niet voorzien van folders die dag. Werd gewoon papier maché. Heb dat woensdag maar gedaan
    Vandaag was ook niet leuk btw. Piek/dal systeem is geen verbetering geworden imho Gister 2/3e tasje, vandaag dik 5 tassen. En dat icm weer een lekker stormpje.

    Even ontopic. Zal even foto posten van de storm vandaag in Vlissingen.


    Storm in Vlissingen by Sauer Fotografie, on Flickr

  14. #1114

    Standaard

    Prachtige foto's weer Christiaan

  15. #1115

    Standaard

    Thanx Roy!
    Op mijn flickr pagina staan er nog een aantal. Maar om die nu hier te posten is misschien wat offtopic

  16. #1116

    Standaard

    Het heeft vannacht een leuk paarl graadjes gevroren. Wordt het toch nog wat met deze kwakkelwinter?

  17. #1117

    Standaard

    Nou, hopelijk niet! Het mag van mij wel zo lekker zacht blijven!! Geen kou, vriezen of gezeik met krabben of glad op de weg!!!

  18. #1118

    Standaard

    En nu staat er weer 10 graden bij mij op de thermometer. Het blijft een rare winter.

  19. #1119

    Standaard

    Kou is aanstaande! Schaatsen kunnen van zolder, volgende week ijsdagen!

  20. #1120

    Standaard

    Hopen dat het een korte uitspatting is; op naar de lente!!

  21. #1121

    Standaard

    Hmm. Maart roert zijn staart, april doet wat hij wil en weeronline geeft 2 weken vooruit vorst aan......

    Nee Tylerdurden, lente zit er voorlopig nog niet in....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #1122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hmm. Maart roert zijn staart, april doet wat hij wil en weeronline geeft 2 weken vooruit vorst aan......

    Nee Tylerdurden, lente zit er voorlopig nog niet in....
    Die rijmpjes zijn allemaal leuk, maar vorig jaar begin april kon je al op het terras zitten; dus ik hou goede hoop! Weg met Koning Winter!

  23. #1123

    Standaard

    Eind deze week/aankomend weekend verwacht men Siberische temperaturen die kunnen oplopen richting de -20/-25 in de vroege ochtend..

    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 29-01-2012 om 08:48

  24. #1124

    Standaard

    En in het oog van de storm wordt het 34 graden?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Die rijmpjes zijn allemaal leuk, maar vorig jaar begin april kon je al op het terras zitten; dus ik hou goede hoop! Weg met Koning Winter!
    Resultaten behaalt in het verleden geven geen garantie voor de toekomst....

    Maar van mij mag het ook weer warmer worden
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 45 van 53 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •