Pagina 47 van 53 EersteEerste ... 37434445464748495051 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 1314 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    En dan te bedenken dat Helga Van Leur 1 uur later de nieuwe weermodellen binnenkreeg, en die aangeven dat de dooi pas MAANDAG in zal zetten!!
    Ze weten echt wel waarom ze het niet door laten gaan, het ijs is te dun en zal ook niet meer veel meer aangroeien.
    Op dit moment vriest het in Friesland opnieuw maar -4 graden terwijl dat elders in het land tegen de -10 graden is, ik denk dat ze dat al voorzien hadden.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #1152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ze weten echt wel waarom ze het niet door laten gaan, het ijs is te dun en zal ook niet meer veel meer aangroeien.
    Op dit moment vriest het in Friesland opnieuw maar -4 graden terwijl dat elders in het land tegen de -10 graden is, ik denk dat ze dat al voorzien hadden.
    Ik ben blij dat het voorlopig niet doorgaat, ik vind het een zwaar overschat evenement gehouden in een nutteloze provincie waar meer geld vanuit de overheid naar toe gaat dan er binnen komt. Zoals Van der Gijp al zei, als je van 7 uur ochtends tot 10 uur avonds aan het schaaten bent ben je geen sporter maar een uitslover!

    Ik vind de media-aandacht echt zwaar overdreven. Dat een lokale zender er aandacht aan besteed of een landelijke zender er een nieuwsitem over maakt valt nog te begrijpen maar om nou dagenlang bepaalde programma's (DWDD, Pauw en Witteman) volledig in het teken te zetten, persconferenties live uit te zenden of een heel programma (IJsjournaal) te maken van iets wat zeer onzeker was of het doorging is echt belachelijk te noemen. Dan ben ik wel blij dat er een Pownews is dat het hele gebeuren in de zeik zet door Celine Dion met My Heart Will Go On bij de beelden van die persconferentie te draaien!

  3. #1153

    Standaard

    Ik heb de hele week gezegd dat het best door zou kunnen gaan, maar over mijn ideeen heb ik niemand horen praten in 10000 IJSjournaals, praatprogramma's, interviews of nieuwsberichten:

    1. Waarom verbiedt men simpelweg niet het schaatsen op de tocht door particulieren voordat de tocht is gereden? Al die tienduizenden mensen die de route beschadigen doet een tocht geen goed lijkt me. Men kan ook wel ergens anders schaatsen dan per se op de desbetreffende route.

    2. Waarom moeten er 16.000 mensen aan meedoen? Al dat ijs moet die mensen weerstaan? Als ze nou gewoon de wedstrijdrijders laten schaatsen en de rest mag er simpelweg niet overheen, heb je ook een Elfstedentocht. Met 200/300 wedstrijdrijders heeft het ijs amper wat te verduren en kun je best schaatsen met 12/13 cm.

    Ik heb niemand, maar dan ook niemand over deze mogelijkheden horen praten. Blijkbaar kan het alleen doorgaan als men dronken op het ijs kan hossen met duizenden tegelijk (met worstenmerkmuts op natuurlijk...)

  4. #1154

    Standaard

    Het is nu eenmaal een volksevenement dat in deze tijd van twitter en facebook is veranderd in een groot commercieel evenement. Desondanks vond ik de Elfstedenkoorts die ontstond wel mooi om te zien, zeker wanneer je de vele vrijwilligers op de banen hard ziet werken om de banen gereed te maken. Wellicht moeten we nu wel weer 15 jaar wachten op een mogelijkheid op een Elfstedentocht, dus de aandacht in de media snap ik wel; het is een uniek evenement in de wereld.

  5. #1155

    Standaard

    Het is jammer dat het niet doorgaat. Dan zullen we het moete doen op de kleineere waterlopen... Zijn de grachten in Amsterdam eigenlijk dicht gevroren?

  6. #1156

    Standaard

    Ja, een aantal grachten in Amsterdam zijn dichtgevroren en wordt (werd?) er flink op geschaatst.
    Voor het eerst sinds 1997 overigens!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #1157

    Standaard

    Moet hemels geweest zijn om zo Amsterdam rond te schaatsen. Tot waar kon er rond geschaatst worden.

  8. #1158

    Standaard

    Inmiddels is het mei. Ik wilde me beklagen over het huidige weer, maar teruglezend in dit topic kwam ik er achter dat het weer vorig jaar nog minder was.

  9. #1159

    Standaard

    Hmm. Echt? Vorig jaar hadden we volgens mij een super voorjaar. Slechte zomer. Maar tot Juni was het heel mooi en lekker warm. Hebben naar schijnt ook een leuke nazomer gehad in Sept/Okt...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  10. #1160

    Standaard

    Mei was inderdaad tropisch warm met temperaturen tussen de 25 en 30 graden. De zomer was vervolgens matig en in September/begin Oktober hebben we weer tropische temperaturen gehad. Hopelijk wordt dit jaar de zomer juist erg mooi!

  11. #1161

    Standaard

    Het was prachtig weer vandaag, maar ik begrijp dat het in sommige delen van het land momenteel met bakken uit de lucht valt!

  12. #1162

    Standaard

    Zou het nog zomer worden?

  13. #1163

    Standaard

    Wat een troosteloze dag weer! Heel het westeuropese vasteland onder een dikke pak regen. Zat in maar in Griekenland...
    En wanneer gaat die wind nu eens draaien naar het zuiden of oosten? Of hebben we dit jaar weer last van een El Nino, El Nina, El Nono of hoe die verschijnselen ook heten. Klimaatverandering? Laat me niet lachen. Waar blijven dan de warme, droge zomers die daarmee gepaard gaan?

  14. #1164

    Standaard

    Hittegolf??

    AMSTERDAM - De eerste hittegolf van 2012 is zeer dichtbij. Vanaf vrijdag volgt een aantal dagen met zeer warm tot tropisch zomerweer met uitschieters op zondag tot 35 graden!

    Dat het niet eerder tot een hittegolf komt, heeft alles te maken met morgen. Want hoewel het vandaag landinwaarts 31 graden kan worden, koelt het na regen- en onweersbuien die vanavond ons land binnentrekken, op donderdag tijdelijk af. Voor een hittegolf zijn vijf opeenvolgende dagen van 25 graden in De Bilt nodig waarvan drie de 30 graden moeten tellen.

    Morgen klaart het weer snel op en volgen een aantal bloedhete dagen in Nederland. Bij volop zon wordt het vrijdag 29 graden, zaterdag 32, zondag 30-35 graden en maandag 30 graden. Vanaf dinsdag daalt het kwik enigszins maar een zomerse 25 graden in De Bilt is dan nog niet uitgesloten.

    De hitte zal ook in de ons omringende langen toeslaan. In Frankrijk wordt het lokaal 38 graden, in Spanje ruim 40 en in België komt het kwik ook tegen de 35 graden uit. Volgende week zijn de vooruitzichten nog ongewis maar na een tijdelijke terugval van de temperatuur vanaf dinsdag kan het later opnieuw warmer worden.

    Telegraaf

  15. #1165

    Standaard

    Nou de code geel valt ook weer heel erg mee, hier in den Haag althans. Moesten ze daarvoor nu al de treinen in de garage zetten?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1166

    Standaard

    Gewoon absurd dat KNMI en hun waarschuwingen. Niet alleen de NS lijdt er verlies door maar wat dacht je van ondernemers in het algemeen. Zodra het KNMI een waarschuwing geeft over zwaar weer is het meteen een stuk rustiger in de winkelstraten. Dat men aangeeft dat het onweer bv pas na 7 uur 's vanuit het zuiden avonds over het land trekt maakt niets uit, dat leest men vaak niet eens waardoor zelfs het noorden er onder lijdt.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #1167

    Standaard

    Het is middernacht geweest en in m'n slaapkamer is het nog 29 graden.

  18. #1168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het is middernacht geweest en in m'n slaapkamer is het nog 29 graden.
    Zet je een waaiertje aan.

    Tip : Als je rolgordijnen hebt, laat je die hele dag naar beneden met raam stukje open, en gordijn ervoor.

    Dan is het toch stukken aangenamer dan die tig graden.

    Misschien geen gezicht, maar ik heb hier thuis de hele dag de rolgordijnen naar beneden en gordijnen dicht, en dat scheelt enorm.

    Natuurlijk is het dan nog wel wat warm, maar in ieder geval stukken minder.

    Maar dat broeierige weer mag van mij afgelopen zijn.

    22 graden is warm zat.

  19. #1169

    Standaard

    Dit is een ontzettend lekkere nazomer!

    De zomer is ook best wel meegevallen. Het begon een beetje wisselend maar augustus was erg lekker.

  20. #1170

    Standaard

    Het is nu toch echt over met de zomer. Op zich is dat niet erg, maar van het type flits-stortbuien die we vandaag veel zagen ben ik nog geen fan.

  21. #1171

    Standaard

    Het was vandaag maar koud.. 'winter is coming'

  22. #1172

    Standaard

    Nou, kom maar op! 3 winters op een rij voor mij :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #1173
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Seriously
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1174

    Standaard

    Aan het begin van de week bijna 22 graden en zomers aanvoelend weer.
    Aan het eind van de week vorst en sneeuw.

    Zo extreem heb ik het, geloof ik, nog niet eerder meegemaakt. Niet op een en dezelfde locatie dan.

  25. #1175
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja dan zal half Nederland lopen te snotteren straks. Is niet goed voor de weerstand.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 47 van 53 EersteEerste ... 37434445464748495051 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •