Pagina 13 van 53 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1314 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    En nu pas valt er regen hier in Helmond.

  2. #302

    Standaard

    Wow, da's best gevaarlijk... Maar ook wel weer een mooi en apart natuurverschijnsel.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #303

    Standaard

    Misschien een verdwaald lichtje uit Hoogkerk?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  4. #304

    Standaard

    Hier in Zaandam viel het achteraf gezien nog redelijk mee. Wel heel veel regen en een aantal mooie bliksemschichten gezien. Volgens mij hier ieder geval geen inslagen geweest.

  5. #305

    Standaard

    Gister al lekker noodweer in Nijmegen bij de Stones (Van Morrison staakte zijn optreden )en nu lijkt het er op dat het hier in Groningen zo lekker los gaat.

  6. #306

    Standaard

    Het is de hele dag al in Haarlem droog en heerlijk koel, graadje of 18, constant briesje, heerlijk na die afgelopen kleffe dagen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #307

    Standaard

    Lekker zo'n herfststorm eind juli.

    Krijgen we in dit tempo begin september de eerste sneeuw? Ik durf helemaal niks meer te zeggen over het weer.

  8. #308

    Standaard

    In September krijgen we juist mooi weer.
    Lijkt er juist op of de zomer steeds later begint.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  9. #309

    Standaard

    Welk weer?

    Als het met Lowlands maar een beetje knap is en september! Deze maand werk ik toch nog.....

  10. #310

    Standaard

    Hier in N'ker a/d IJssel is het nu prachtig, zonnetje schijnt prima!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Hier in N'ker a/d IJssel is het nu prachtig, zonnetje schijnt prima!
    Hier is het nu ook weer beter, maar eerder vandaag waaide het echt als een gek.

  12. #312

    Standaard

    Van teletekst:

    Vannacht kustbewaking wegens storm

    ` Voor het eerst in ruim dertig jaar wordt vannacht de hele kustlijn in de gaten gehouden.Dat heeft te maken met de verwachte stormvloed.

    De Stormvloedwaarschuwingsdienst,die de waterstanden in de gaten houdt,denkt niet dat het extreem hard zal waaien. Door de noordwesterstorm wordt het water wel hoog opgestuwd.De hoogste waterstand wordt verwacht in het noorden.Het water zal daar mogelijk tot vier meter stijgen.Overigens verwacht de dienst geen grote problemen.

    De Oosterscheldekering gaat vanwege de storm waarschijnlijk later op de avond dicht.
    Waarschijnlijk is het niks, maar het word toch wel redelijk serieus genomen. En in Groot Brittanië is er zelfs een waarschuwing uitgegaan dat er gevaar is voor vloedgolven die voor ernstige overstromingen kunnen zorgen. Zie http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/7085394.stm

    Word dit toch nog spannend? :neutral:

  13. #313

    Standaard

    Lekker is dat... Vanaf morgen woon ik nog 2 kilometer dichter bij de zee...

    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Lekker is dat... Vanaf morgen woon ik nog 2 kilometer dichter bij de zee...

    Of misschien wel in zee!

    Hier in Zwolle zit ik lekker veilig. Maar in principe zouden we in Nederland sowieso relatief weinig problemen moeten krijgen. Hier zouden onze waterwerken wel tegen bestand moeten zijn. *keeps fingers crossed*

    Volgens het journaal is dit trouwens de eerste keer dat alle drie grote waterkeringen (de Oosterscheldekering, de Haringvlietdam en de Maeslantkering) tegelijkertijd gesloten zijn. De laatste keer dat we dit soort weer hadden (noordwesterstorm met springvloed) was in 1953...

  15. #315

    Standaard

    'Superstorm in Nederland voor 90 procent zeker'

    De superstorm die eerder werd voorspeld door de weerkundige Piers Corbyn uit Groot-Brittanië lijkt er dan toch echt te komen eind deze maand. De Finse weerkundige Magnus Hagelstam, zijn collega van Weather Action, zegt in een update op zijn website dat de kans negentig procent is dat er een superstorm over het westelijke deel van Nederland trekt. Ook Denemarken, Groot-Brittannië en het noordwestelijke deel van onze oosterburen in Duitsland krijgen een heftige storm te verwerken volgens hem.

    Eerder voorspelde Corbyn dat de verwachte superstorm voor het einde van deze maand gepaard zou gaan met windstoten van meer dan 200 kilometer per uur. Hagelstam doet daar nog een schepje bovenop. Volgens de Fin kunnen er lokaal zelfs windsnelheden van 320 kilometer per uur bereikt worden. Daarbij zou het eerst hard gaan regenen, waarna de neerslag na een dag overgaat in sneeuw. Volgens Weather Action is het dan 'levensgevaarlijk' om de zee op te gaan en krijgen gebouwen, hoge voertuigen, bruggen en bomen er ook goed van langs.

    Hagelstam meldt ook dat hij verwacht dat de dijken aan de zuidelijke kust van Groot-Brittanië zullen doorbreken rond half vijf Nederlandse tijd op 24 november aanstaande. Het water in de Noordzee zal volgens hem dan zo hoog staan dat de dijken het niet meer houden.

    "We proberen de inwoners van de bedreigde landen juist gerust te stellen en geen paniek te veroorzaken," zei Corbyn, nadat het KNMI verklaarde dat zijn voorspelling nonsens was. "Het KNMI doet geen langetermijnvoorspellingen en wij van Weather Action wel, daar moeten zij ook begrip voor tonen. Wat we hiermee willen bereiken is dat de Nederlandse bevolking optijd in veiligheid wordt gebracht en dat iedereen voorbereid is op het ergste." Het KNMI voorspelt op hen eigen site rustig najaarsweer met een hoge drukgebied voor eind volgende week.
    bron: FOK.nl

    Het zal mij benieuwen

  16. #316

    Standaard

    Hm, zit hier op 7 hoog. Hoop dat de ramen erin blijven zitten
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #317

    Standaard

    Lekker hoog en droog in Braboland.....8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Lekker hoog en droog in Braboland.....8)
    Haha juistja
    Naja, áls het uit gaat komen, dan zou ik het toch zeker niet prettig vinden om aan de kust te wonen.

  19. #319

    Standaard

    We richten de vluchtelingenkampen alvast in, hier in Overijssel.

  20. #320

    Standaard

    Zal allemaal uiteindelijk wel meevallen. Zal gerust zware storm worden, maar 320 km/u? Eerst maar zien en dan geloven.

  21. #321

    Standaard

    Sokken zijn in de aanbieding bij Zeeman.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Sokken zijn in de aanbieding bij Zeeman.
    Zijn laarzen niet handiger?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #323

    Standaard

    Die mannen hebben "The day after tomorrow" een keer te vaak gezien denk ik...

  24. #324

    Standaard

    Inmiddels is het veilig, vermoed ik.

    Toch met zijn allen zitten zweten. :P
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  25. #325

    Standaard

    Ik meen op de radio gehoord te hebben dat de superstorm nu in december gaat komen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 13 van 53 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •