Pagina 4 van 53 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1314 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Lekker sneeuw. Heb gelijk zin in een kerstfilm. Vandaag de hele dag zwaar slecht weer. Veel regen, regen en regen. Lekker weer voor een Horror filmpje lijkt me zo. House of Wax opgezet.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Lekker sneeuw.
    En inmiddels ligt het halve land plat, 900 km file, stroomuitval en we hebben nog niet alles gehad. Extreem !

  3. #78

    Standaard

    Zwaar klote weer, regen en windstoten!
    Moest een cadeautje halen voor mijn vriendin die is morgen jarig...


  4. #79

    Standaard

    Een collega van me zat vanochtend in Enschede. Hij vertrok daar rond 11:00... Rind 16:00 belde hij dat ie bij Amersfoort was... Toen moest ie nog naar Woerden...

    Ik ben gewoon thuis gaan werken. Moest alleen even naar Zoetermeer en dat was nog wel te doen.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Een collega van me zat vanochtend in Enschede. Hij vertrok daar rond 11:00... Rind 16:00 belde hij dat ie bij Amersfoort was... Toen moest ie nog naar Woerden...
    En dan zit je daar in de auto...

    Eerst balen dat je al zo snel in de file staat.....
    Dan boos dat het toch wel veel file is....
    Dan echt pissed off dat jij daar de hele dag staat....
    Dan berusting en mensen bellen dat je al zo lang daar staat...
    Dan heel melig dat zoveel ellendige file niet waar kan zijn....

    En dan is het pas 16.00 uur.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #81

    Standaard

    Hier in Zwolle is het nu droog en waait het nauwelijks. Dat gaat niet zo blijven vermoed ik.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Hier in Zwolle is het nu droog en waait het nauwelijks. Dat gaat niet zo blijven vermoed ik.
    Toch kan het goed in Zwolle veel minder erg blijven dan hier. Als je ziet hoe het hier (Aarle-Rixtel vlakbij Eindhoven) in 45 minuten is veranderd buiten, dat is echt niet normaal....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #83
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    het is hier ook een teringweer

    net nog moeten fietsen door dit weer! is echt geen pretje.

  9. #84

    Standaard

    Lijkt wel of de storm hier voorbij is.
    Vanmiddag was het echt een zwaare storm.
    Regen, hagel harde win,
    Het was gewoon in eens windstil.. en droog..
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  10. #85

    Standaard

    Het weerbericht uit Arnhem...

    De hele dag storm met zeer zware windstoten.
    Tot vanmiddag 3 uur kwam de regen met bakken naar beneden, terwijl ik het tegelijkertijd op TV-Gelderland zag sneeuwen op de livecam van Burgers Zoo... 2 kilometer hier vandaan...
    Sinds 3 uur tot een uur of 8 ook hier zware sneeuwval... die in de storm voor jachtsneeuw zorgde. Dikte van het sneeuwdek op dit moment bijna 10 centimeter.

    Maar dat valt nog mee vergeleken met een kilometer of 3 naar het noorden waar het arctische Veluwelandschap begint met gerapporteerde sneeuwdiktes van bijna 40 centimeter!!
    20 kilometer naar het noorden zit het dorp Hoenderlo zonder stroom wegens een gebroken hoogspanningskabel... nog 10 kilometer noordelijker is Apeldoorn afgesloten van de buitenwereld en staan er enorme files op alle snelwegen en provinciale wegen... Op sommige plaatsen worden al de dekens uitgedeeld i.v.m. overnachting in de auto...

    Hebben we hier nog mazzel met af-en-toe knipperend licht en uitvallende TV-kanalen...

  11. #86
    Dane
    Guest

    Standaard

    Hier ligt nu zo'n 20 tot 30 centimeter sneeuw, echt niet normaal. Moest vanmiddag even naar het ziekenhuis, normaal gesproken een ritje van zo'n 20 minuten, dik 2 uur over gedaan.... Onderweg een handvol vallende fietsers gezien, nog iemand mee geholpen zijn auto vanuit een berm weer de straat op te duwen en in de verte nog ineens 3 fel blauwe flitsen gezien van naar het blijkt een elektriciteitsmast. Hoogtepunt van de dag; op de weg terug tijdens het zo goed als stil staande verkeer was er een meisje met thermoskannen thee die iedereen een bekertje warme thee aanbood

    Al met al een erg interessante dag 8)

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Het weerbericht uit Arnhem...

    De hele dag storm met zeer zware windstoten.
    Tot vanmiddag 3 uur kwam de regen met bakken naar beneden, terwijl ik het tegelijkertijd op TV-Gelderland zag sneeuwen op de livecam van Burgers Zoo... 2 kilometer hier vandaan...
    Sinds 3 uur tot een uur of 8 ook hier zware sneeuwval... die in de storm voor jachtsneeuw zorgde. Dikte van het sneeuwdek op dit moment bijna 10 centimeter.

    Maar dat valt nog mee vergeleken met een kilometer of 3 naar het noorden waar het arctische Veluwelandschap begint met gerapporteerde sneeuwdiktes van bijna 40 centimeter!!
    20 kilometer naar het noorden zit het dorp Hoenderlo zonder stroom wegens een gebroken hoogspanningskabel... nog 10 kilometer noordelijker is Apeldoorn afgesloten van de buitenwereld en staan er enorme files op alle snelwegen en provinciale wegen... Op sommige plaatsen worden al de dekens uitgedeeld i.v.m. overnachting in de auto...

    Hebben we hier nog mazzel met af-en-toe knipperend licht en uitvallende TV-kanalen...
    Op zich hebben we nog niks te klagen.
    We hebben tot heden toe goed weer gehad.
    Zeker voor eind oktober en begin november!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Op zich hebben we nog niks te klagen.
    We hebben tot heden toe goed weer gehad.
    Zeker voor eind oktober en begin november!
    Mij hoor je ook niet klagen hoor... Ik zit lekker warm binnen en kijk af-en-toe naar buiten of het sneeuwdek nog groeit. Verder heb ik zin om dit weekend de Veluwe op te gaan voor een fotoreportage Hopelijk blijft het nog een paar dagen (zondag heb ik pas tijd) wit
    Vervolgens worden over een maand de dagen al weer langer en over twee maanden is het alweer bijna voorjaar...

  14. #89

    Standaard

    Ik heb weinig meegekregen van het weer vandaag
    M'n pa bracht me naar m'n werk Toch handdig soms dat thuis wonen
    Lekker weinig klanten vandaag en degene die wel kwamen waren niet goed bij hun hoofd :P
    Op de terugweg was het droog op de fiets, wind mee
    Maar toen...politie!
    Door al die regen en wind heeft m'n achterlicht het begeven, zat vol met water :S
    15,- boete, gelukkig niet zo veel, slechts 1 dvdtje
    Jammer van de centen, maar gelijk hebben ze, heb zelf ook vaak last van lichtloze fietsers met dit soort weer (en zonder) Zelf heb ik alleen maar fietspaden en geen kruisingen op m'n fietsroute.
    Ik moest lopend naar huis van ze :P Tja...

  15. #90

    Standaard

    bah bah bah, wat een rot weer vandaag! Was vandaag eigenlijk van plan om naar de Media Markt in Middelburg te gaan. Niet door gegaan, keek er eigenlijk wel naar uit. andere keer beter...
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Lekker sneeuw.
    En inmiddels ligt het halve land plat, 900 km file, stroomuitval en we hebben nog niet alles gehad. Extreem !
    De goden verzoeken . Maar was inderdaad rampenweer vandaag. Niet normaal meer. Had 's ochtends vroeg naar college en wilde ook nog even Mario Kart DS bij de MM ophalen, en werd bijna weggeblazen. Echt verschikkelijk. En dan ook nog eens regen erbij. En ik voelde me al niet zo goed (last van mijn keel ed), mag blij zijn als ik morgen nog een stem heb. Anders moet ik me ziek melden. Vies weer. Hopelijk snel beter.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #92

    Standaard

    Nou, gisteren lange tijd rustig gebleven in Zuid-Limburg...

    Maar tegen 21.00 uur begon het hier te sneeuwen. Op dit moment sneeuwt het ook en waarschijnlijk komt de temperatuur niet boven het vriespunt, dus het blijft liggen...
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #93

    Standaard

    Hier ff een fotootje van de straat hier van gister middag:


  19. #94

    Standaard

    Dit was hoe ik vanmorgen mijn fiets en het busstation in Enschede aantrof. Nadat ik de nacht, noodgedwongen, bij een collega in goor had door moeten brengen omdat thuiskomen niet meer mogelijk was.



    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt?

  21. #96

    Standaard

    Lees net dat de files pas om 5:30 opgelost waren...

  22. #97
    Dane
    Guest

    Standaard

    Hier van mij ook wat foto's gemaakt met mijn mobiel vanuit de auto en wat van het uitzicht van mijn kamer;



  23. #98

    Standaard

    Mooie foto's allemaal.Weer is nu gelukkig weer wat rustiger.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #99

    Standaard

    Inderdaad. De eerste sneeuw is hier gisteravond gevallen. Het leek eerst nog rustig, maar het bleek uiteindelijk toch een redelijk dik pak kwaliteitssneeuw te zijn
    Nujah, het was vandaag 3° ofzo, dus de sneeuw is intussen allemaal weggesmolten of veranderd in "slush".
    On a down note: gisternacht rond 12 uur (net lekker naar een fimmeltje aan het kijken) valt de stroom uit, en kwam pas terug rond een uur of halftwee. Dan gaan slapen en ik zie aan mijn klokradio dat de elektriciteit 's nachts nog een keer is uitgevallen, en rond 5/5:30u weer was opgesprongen.
    Ik zit vanmorgen bij de kapper en ik praat wat over het weer en de bijbehorende stroompannes (die trouwens de hele gemeente + deelgemeenten + veel andere gemeenten) had platgelegd (ouders zaten op een feest in een deelgemeente, ook alles weg, zelfs straatverlichting en verkeerslichten), hoppa, valt stroom weer uit. De hele voormiddag zonder stroom gezeten. Nu is de stroom nog niet uitgevallen, hoop dat het zo blijft...
    Trouwens: medunkt dat jullie het erger hadden
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  25. #100

    Standaard

    Het is hier alweer een paar uur flink aan het sneeuwen...

Pagina 4 van 53 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •