Pagina 43 van 53 EersteEerste ... 33394041424344454647 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1314 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    De afgelopen dagen heb ik drie dingen geleerd:
    - IJs = glad
    - Smeltend ijs = gladder
    - IJs waar water op staat = gladst!

    In de plaats waar ik werk (Emmen) was het vandaag een ramp om je als voetganger voort te bewegen. De straten liggen er nu nog vol met sneeuwresten en ijs, en met wat regen erop krijg je een glijbaan die z'n weerga niet kent.

    Gelukkig is de ellende met de doorzettende dooi heel binnenkort afgelopen.

  2. #1052

    Standaard

    Er staat nu 11,3 graden op mijn buitenthermometer. Hoera! Het is lente!

  3. #1053

    Standaard

    Heerlijk weer met open jas lopen en zonder das en handschoenen aan. Wel een paraplu mee en ook niet de fiets gepakt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1054

    Standaard

    Ok, nu is het echt lente. Serieus deze keer.

  5. #1055

    Standaard

    Warm ,ben verbrand door het in slaap vallen in het zwembad.
    Ik lijk wel een kreeft.

  6. #1056

    Standaard

    Iemand uit Zeeland/Zuid Holland die kan melden hoe het weer daar is nu?

  7. #1057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Iemand uit Zeeland/Zuid Holland die kan melden hoe het weer daar is nu?
    In Rotterdam is het nog steeds erg warm, 28 graden met een luchtvochtigheid van 56%, maar is het sinds een half uurtje gaan onweren en regenen....hopen dat de verkoeling snel volgt.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  8. #1058

    Standaard

    En zodra het morgen weer slecht weer is klaagt iedereen weer steen en been dat de zon hier nooit schijnt.

  9. #1059

    Standaard

    Ik denk dat iedereen nu alweer genoeg heeft van het benauwde weer. Na morgen wordt het juist weer aangenaam

  10. #1060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Na morgen wordt het juist weer aangenaam
    Is dat zo? Ik las net dat de volgende dagen weer niet meer dan 17-19 graden wordt! Dat is dan wel weer weinig. En de zon schijnt hier nooit lang! ( ).
    Van mij mag het wel in de 20 graden zijn hoor.

    ps. In Amsterdam is het nog droog, hoewel er wel al donkere wolken boven de stad hangen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #1061
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou hier in A'dam Oost wordt het aardig duister. Lekker weer voor een filmpie.
    Oh wacht, moet nog werken eerst!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1062

    Standaard

    Hier in Tilburg is het me toch een partij benauwd. Zijn al aardig wat stevige buien gevallen maar nog geen onweer.
    Wel erg wisselvallig allemaal zoals we het kennen in Nederland.
    The horror...the horror...

  13. #1063

    Standaard

    Als de voorspellingen uitkomen ontstaan tegen/in de avond de buien boven België. Ben erg benieuwd. Die drukkende warmte hier is gewoon echt niet gezond.

  14. #1064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Is dat zo? Ik las net dat de volgende dagen weer niet meer dan 17-19 graden wordt! Dat is dan wel weer weinig. En de zon schijnt hier nooit lang! ( ).
    Van mij mag het wel in de 20 graden zijn hoor.

    ps. In Amsterdam is het nog droog, hoewel er wel al donkere wolken boven de stad hangen.

    17-19 met een zonnetje kan best aangenaam aanvoelen hoor.

    Hier in Arnhem is het nu vies, klef, warm, benauwd. Van mij mag het losbarsten. Het voelde net als de weg Mount Doom, toen ik LOTR ging halen bij de FRS. Gelukkig is de missie geslaagd en zit ik weer in een fleurig, groene, koele omgeving.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #1065

    Standaard

    In België vallen nu dit soort hagelstenen en dit komt richting Nederland. Misschien verstandig om het een en ander binnen te zetten en auto's die niet binnen kunnen af te dekken met een dik deken ofzo.


  16. #1066
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier thuis in Diemen is het niet normaal meer zo warm.
    Dus in belgië vallen hagelstenen in de vorm van vraagtekens...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1067

    Standaard

    Zo te zien op Buienradar breekt er binnen het uur in Breda en Tilburg de hel los.
    Op dit moment is het hier nog 33 graden, maar vanuit België komt langzaam het gerommel naderbij
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #1068

    Standaard

    Hier gaat het binnen nu en een kwartier denk ik echt los...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #1069

    Standaard

    Ben weer even in Hilversum, ook hier veranderd het weer erg snel. Het is inmiddels al erg donker geworden

  20. #1070

    Standaard

    Net (rond 19:30 ging het flink los hier. Vel regen, hagel (behoorlijke stenen) en onweer.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1071
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Hier in Groningen is het nog enorm benauwd. De regen, en hopelijk wat afkoeling, komt pas in de loop van de nacht.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  22. #1072

    Standaard

    Het gaat hier nu echt zwaar los!

  23. #1073

    Standaard

    Bij mij is het niet de regen die voor overlast zorgt, maar de wind. Aan zowel de voor-, zij en achterkant van mijn flat wordt momenteel gebouwd en het zand dat daar vandaan komt zorgt voor een zandstorm. De hijskraan die achter het gebouw staat is zojuist van richting verandert.

  24. #1074

    Standaard

    Op zich valt het hier nog erg mee, wel even erg veel wind. Het meeste water lijkt in België te zijn gevallen. Vooral tussen Brussel en Antwerpen was er een paar uur geleden nog veel rood op Buienradar maar voor het bereiken van de grens lijken de zwaarste buien te zijn afgezwakt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #1075

    Standaard

    Er loopt iemand rond op het bouwterrein. Die zal wel moeten ingrijpen indien nodig.

Pagina 43 van 53 EersteEerste ... 33394041424344454647 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •