Pagina 53 van 53 EersteEerste ... 3434950515253
De resultaten 1.301 tot 1.314 van 1314 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Even een oude topic uit de mottenballen halen.
    Ik denk dat we hier (regio Tilburg) vandaag een record gaan breken. Het regend al vanaf 8 uur vanmorgen en soms komt het met bakken naar beneden.
    Als ik op buienradar kijk komt er vanavond nog flink wat bij en ik verwacht dat er hier in 24 uur even veel gaat vallen dan normaal in de gehele maand Mei.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #1302
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zeg altijd maar, de zomer begint en eindigt in september...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1303

    Standaard

    Het is vandaag in Tilburg inderdaad bar en boos. Maar familie in het oosten van Brabant heeft het zwaarder. Blikseminslagen en straten met een laag water van zo'n 20 cm. Hopelijk blijft dat de rest van Nederland bespaard, maar het weer wordt elk jaar extremer. Daar moeten we ons gewoonweg op voorbereiden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #1304

    Standaard

    In Amsterdam e.o. is net als zaterdag en zondag tot nu toe de gehele dag droog geweest, al lijkt er in de loop van de avond wel wat te gaan vallen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #1305

    Standaard

    Hier heeft de lucht intussen die typische groenige tint die je vaker ziet bij hevige onweersbuien. Een aantal fikse bliksems passeren de revue, maar de riolering kan het gelukkig nog allemaal aan. Hopelijk blijft dat zo...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #1306

    Standaard

    Hier in Hardenberg is het vooralsnog erg rustig. Maar er komt nog wel wat aan zie ik op de app van buienalarm...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #1307

    Standaard

    Hier in Turnhout is het nu even rustig, maar het heeft de hele dag geregend dat het goot. Mijn vijver dreigde over te lopen en heb ook in mijn voortuin moeten hozen (dreigt anders in de kelder te lopen). Hopelijk komt er vannacht niet al te veel bij, maar ik vrees het ergste.

  8. #1308

    Standaard

    Het zal morgen in elk geval ontzettend druk zijn op mijn werk... Ik werk bij Interpolis en aangezien we veel verzekerden hebben in de oostelijke provincies zullen er genoeg om 8 uur in de telefoon klimmen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #1309

    Standaard

    Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier in de omgeving van Amsterdam is het al voor de vierde dag achtereen dichte mist. Ik denk dat ik maar naar Limburg ga verhuizen, want daar schijnt kennelijk vrijwel altijd de zon. Waar dat aan ligt weet niemand, maar de Limburgers hebben altijd het beste weer van heel Nederland.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier in de omgeving van Amsterdam is het al voor de vierde dag achtereen dichte mist. Ik denk dat ik maar naar Limburg ga verhuizen, want daar schijnt kennelijk vrijwel altijd de zon. Waar dat aan ligt weet niemand, maar de Limburgers hebben altijd het beste weer van heel Nederland.
    Dat is natuurlijk ook zuidelijker hé.Limburg is sowieso een mooi stuk van ons land.

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk ook zuidelijker hé.Limburg is sowieso een mooi stuk van ons land.
    Inderdaad. Maar hier schijnt de zon ook al de hele dag. En ik woon slechts net onder Utrecht.

  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Inderdaad. Maar hier schijnt de zon ook al de hele dag. En ik woon slechts net onder Utrecht.
    Hier in Veldhoven/Eindhoven was het ook zonnig.

  13. #1313
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nondeju, ik ben blij dat het in Londen de afgelopen helemaal niet koud en heerlijk zonnig was. Het is hier freakin' koud zeg... Brrr. Gelukkig hoef ik hier niet de hele dag op straat te slenteren. Goed getimed, zeg maar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1314

    Standaard

    https://www.ad.nl/dossier-hitte-in-n...-ell~ab5ada95/

    wedstrijd tussen de 35 weerstations in Nederland

    Valsspelen

    Ze kunnen het en ze willen het. Sterker: ze doen er alles aan. Het dorpje met amper 2300 inwoners nam het vorig jaar, toen het ook al zo heet was, niet zo nauw met de regels. Station Arcen werd toen zelfs beticht van ordinair vals spel. Een mysterieuze witte vrachtwagen dook op naast het weerstation om de temperatuur omhoog te krijgen. Het mocht toen overigens niet baten.

    ,,Sowieso bestaat voor een eventuele nieuwe recordhouder vandaag het risico dat het record maar één dag blijft staan. Morgen wordt het weer zo heet. D’r op en d'r over heet dat, hè.”
    Laatst aangepast door vista-vision : 24-07-2019 om 13:04

Pagina 53 van 53 EersteEerste ... 3434950515253

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •