Pagina 6 van 53 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1314 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Het sneeuwt hier in Rotterdam al een hele tijd vanaf 10:30 of zo. Ben wel gelijk weer in de kerststemming. Blijft een beetje liggen, maar ziet er wel weer prachtig uit. Alleen waarom nou niet met kerst.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #127

    Standaard

    Er is momenteel een sneeuwstorm aan de gang waar je U tegen zegt. Blijft alleen niet echt liggen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #128

    Standaard

    Oef gelukkig is het nu droog,, snel op de fiets naar huis springen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #129

    Standaard

    Op dit moment sneeuwt het (Hillegom)

  5. #130

    Standaard

    Na 2 uur keihard sneeuwen in N'kerk a/d IJssel eindelijk droog.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #131

    Standaard

    Sneeuw, vanmorgen ook even hagel. 5 cm ligt er al. In de tuin ondertussen 2 sneeuwpoppen...

  7. #132

    Standaard

    Hier sneeuwt het ook aardig nu. 'k Moet straks nog weg op de fiets :P

  8. #133

    Standaard

    Succes dan. Ik gleed net met de wandelwagen al uit. Nou ja, de fietspaden waren redelijk schoon. Stoepen en de straat in de wijk zeker niet.

  9. #134

    Standaard

    Behoorlijk pak sneeuw ook hier en het blijft maar doorsneeuwen

  10. #135

    Standaard

    Ook hier in Rotterdam heeft het weer gesneeuwd. En het is blijven liggen. Toenet scheen de zon echter weer. Maar nu is het weer bewolkt. Dus het zal me niets verbazen als het zometeen weer gaat sneeuwen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #136

    Standaard

    T'is hier flink aan het wegdooien ondertussen. Zonnig en droog (van bovenaf dan hè)

  12. #137

    Standaard

    Het sneeuwt hier weer hard en het waait ook flink

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Het sneeuwt hier weer hard en het waait ook flink
    Hier schijnt de zon.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #139

    Standaard

    Hier op het moment ook, maar voor hoelang

    Het weer veranderd hier om het uur
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  15. #140

    Standaard

    Nou ik ben eindelijk thuis. Ik heb (met de trein) ongeveer 3,5 uur gedaan over de reis Amersfoort - Zwolle (let wel: via Apeldoorn en Deventer). En dan ben ik nog blij dat ik niet met de auto moest. Het is me weer een weer... :wink:

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nou ik ben eindelijk thuis. Ik heb (met de trein) ongeveer 3,5 uur gedaan over de reis Amersfoort - Zwolle (let wel: via Apeldoorn en Deventer). En dan ben ik nog blij dat ik niet met de auto moest. Het is me weer een weer... :wink:
    Een of andere spoorbrug die niet meer dicht kon meen ik. Heeft onze spoorbeheerder weer goed voor elkaar. Hier was de sneeuw nagenoeg weg, maar ondertussen is het weer als vanouds; ong 5 cm sneeuw. Het sneeuwt nu niet, maar ik ben benieud wat ik morgen aantref op het fietsje.....

  17. #142

    Standaard

    Ik ga morgen lekker lopend naar de bus, de kans dat ik hier op mijn bek ga is erg groot :P. Volgens mij ligt hier trouwens wat meer sneeuw, is al aan het sneeuwen vanaf tien uur ofzo.

  18. #143

    Standaard

    Het viel mee vanmorgen. Weinig meer bijgevallen. Fietsen ging redelijk. Het bekende volg-het-bandenspoor-en-waag-niet-dat-je-er-buiten-komt. Allemaal hard bevroren en dus wordt je gestuurd ipv dat je dat zelf kan doen. Maar het kon erger. De trein reed gewoon op tijd (nou ja 2 minuten later, wat gezien het feit dat het aan het einde van de route is gewoon heel netjes is). Hier in Utrecht (Centrum) ligt beduidend minder overigens. Als er nog wat ligt is het 1 cm. Benieuwd hoe het einde van de dag is...

  19. #144

    Standaard

    Sneeuw? Er ligt hier gelukkig niks.

  20. #145

    Standaard

    En het begint hier weer volop te sneeuwen. Jammer dat ik morgen door dit weer naar school moet en heb eind van de middag weer een rijles.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #146

    Standaard

    Da's juist leuk. Rijden in de sneeuw! Beetje spelen met handrem en gas. Je moet alleen een beetje ruimte hebben. Voor de instructeur zou dat een uitgelezen kans moeten zijn om je te laten voelen wat er gebeurt als je gaat glijden/ slippen. Die kans krijg je anders alleen bij een antislip training. Kan ik je overigens van harte aanbevelen, net als de, nog betere, rijvaardigheidstraining. Daar leer je auto rijden ipv alleen de bediening die je leert voor je rijbewijs.

  22. #147

    Standaard

    Dat lijkt me ook erg leuk, alleen heb je er gewoon niet de tijd en de ruimte ervoor. Het is vaak meer rijden van de ene leerling naar de andere leerling. Om nog maar over de veiligheid te zwijgen. Maar heb al door wat zwaar weer gereden. Hagel, een hoosbui, zware wind en ook een beetje door sneeuw.

    Overigens is het momenteel hier flink aan het donderen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #148

    Standaard

    Daar heb je helaas wel gelijk in. Ik heb tijdens mijn rijlessen ook niet kunnen spelen. Anderen met dezelfde instructeur hebben dat wel gekund, maar toen ik les had was de sneeuw weer weg.
    Heb het ondertussen ruim gecompenseerd met 2 of 3 antisliptrainingen en minstens 5 rijvaardigheidstrainingen. Ik kan het je van harte aanbevelen. Niet alleen voor de lol, maar je leert er ook een hoop van. Heeft mij ook 3 klappers uitgespaard, waarvan een die anders zeer heftig zou zijn geworden en waarvan ik betwijfel of ik dat zou hebben kunnen navertellen. Een wegglijden auto, in een bocht terwijl je net een vrachtwagen inhaalt. Ik stond er letterlijk dwars voor op de snelweg met een gangetje of 80. Door de trainingen had ik exact de juiste reflexen waardoor ik alles onder controle kreeg en gewoon verder kon rijden. Wel even een flinke hartslag kan ik je vertellen. Was het misgegaan dan was ik een stukje doorgegleden tegen de vangrails en direct geschept door de vrachtwagen.
    Oh ja. On topic; Hier is de sneeuw grotendeels weg. Benieuwd of er vannacht nog wat valt.

  24. #149

    Standaard

    Wil ik ook zeker gaan doen, jammer dat ze dat pas over een paar jaar verplicht willen gaan invoeren. Zou eigenlijk een onderdeel moeten zijn van je rijbewijs. Maar eerst maar eens mijn normale rijbewijs halen. Ben er al veel te lang mee bezig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Zou eigenlijk een onderdeel moeten zijn van je rijbewijs.
    Daar ben ik het zeer hardgrondig mee eens!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Maar eerst maar eens mijn normale rijbewijs halen. Ben er al veel te lang mee bezig.
    Jammer, maar niet erg. Is denk ik beter dan zo'n snelkookpan opleiding.

Pagina 6 van 53 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •