Pagina 136 van 155 EersteEerste ... 3686126132133134135136137138139140146 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.376 tot 3.400 van 3866 worden weergegeven.
  1. #3376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    o.a:
    www.visiontoys.nl (Groningen)
    www.gator.nl (Nijmegen)

    Bedankt! Sinds ik op deze site gekomen ben, is mijn uitgave op blu-rays en (nu wss ook) merchandise al ferm gestegen

  2. #3377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    WTF? iemand bood € 105 zie ik?

    Even lomp gezegd: degene die dat betaald moeten ze onder curatele stellen. (mint condition)
    Hoor hier, hoor hier!
    Ik kan me vaag herinneren met ene Dennis door Amsterdam te hebben gelopen, waar hij in een louche merchandisezaak zonder enige weerstand 180 piek neertelde voor een roestig blikkie met een ouwe Star Wars video er in.
    ls het blikkie van Verkade was geweest had ie er nog geen 1,80 voor over gehad
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  3. #3378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Inderdada, lijkt meer op Clarke Gabel
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  4. #3379

    Standaard



    Net besteld: Indy PF Excl ga ik krijgen via een ruil maar ik denk dat deze in de verkoop gaat. De Tusken blijft zeker!
    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 21-03-2009 om 14:26

  5. #3380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht


    Indy PF Excl ga ik krijgen via een ruil maar ik denk dat deze in de verkoop gaat.
    Tegen die tijd hoor ik graag van je wat deze moet gaan kosten, ben nameljk erg geinterreseerd

  6. #3381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld Bekijk bericht
    Hoor hier, hoor hier!
    Ik kan me vaag herinneren met ene Dennis door Amsterdam te hebben gelopen, waar hij in een louche merchandisezaak zonder enige weerstand 180 piek neertelde voor een roestig blikkie met een ouwe Star Wars video er in.
    ls het blikkie van Verkade was geweest had ie er nog geen 1,80 voor over gehad
    Pipo; met dat ding heb ik wel de annalen van Star Wars Insider gehaald
    http://smg.photobucket.com/albums/v3...t=Insider1.jpg
    http://smg.photobucket.com/albums/v3...t=Insider2.jpg
    Overigens heb ik niet teveel betaald zoals Steve Sansweet zegt: ze hebben van de prijs PONDEN gemaakt....dit hadden euros moeten zijn. (en de pond was destijds € 1,50)
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 22-03-2009 om 19:47

  7. #3382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Pipo; met dat ding heb ik wel de annalen van Star Wars Insider gehaald

    Doen jullie Star Wars groupies inmiddels ook aan anale sex onderling?? Tjeeez

  8. #3383

    Standaard

    Ach ja... zo heb je de annalen en de trekkies...

  9. #3384

    Standaard

    Jammer dat die tekst niet goed te lezen is Dennis. Ik vond het altijd wel een coole rubriek, waarin Sansweet altijd leuke dingen wist toe te voegen aan zijn antwoorden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  10. #3385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Jammer dat die tekst niet goed te lezen is Dennis. Ik vond het altijd wel een coole rubriek, waarin Sansweet altijd leuke dingen wist toe te voegen aan zijn antwoorden.
    Je weet dat het plaatje klikbaar is waardoor het wel prima leesbaar word?

  11. #3386

    Standaard

    Hebben ze nu ook al boekjes van Star Wars??


  12. #3387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Doen jullie Star Wars groupies inmiddels ook aan anale sex onderling?? Tjeeez


  13. #3388

    Standaard



    http://www.youtube.com/watch?v=26krqbOUSJw

    Sideshow heeft hier werkelijk een meesterwerkje op haar geweten! Dit is echt een van de mooiste PF's die ik ooit heb gezien

    Mocht je twijfelen, DOEN!

    Big, heavy and impressive!



    #279/750

  14. #3389

    Standaard



    #834/1000

    Waar ik al bang voor was... Ik ben er niet van onder de indruk dus waarschijnlijk gaat deze toch de verkoop in

  15. #3390

    Standaard

    Ik zoek een losse True Type body,is er iemand die deze kwijt wil van bijv een harvey dent figure of een andere??

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #3391

    Standaard

    Misschien een tip voor mensen die in de buurt wonen:

    Audrics sluit zijn deuren

    Na bijna 8 jaar hebben besloten onze activiteiten als Audrics definitief te staken.
    De website is per direct gesloten om ons de tijd te geven de reeds ontvangen bestellingen voor de definitieve sluitingsdatum te kunnen verwerken.
    Als u een bestelling heeft gedaan maar deze nog niet heeft ontvangen wordt er telefonisch contact met u opgenomen indien wij de bestelling niet voor 10 April kunnen leveren. Alle bestellingen die niet voor 10 April kunnen worden afgehandeld worrden geannulleerd. Uw betaling, mits door ons ontvangen, wordt dan aan u geretourneerd.

    Onze winkel sluit pas op 30 April definitief haar deuren, dus als u in de buurt bent komt u dan zeker langs! Audrics heeft een grote leegverkoop met hoge kortingen op alle aanwezige voorraad!

    Grijp uw kans en bespaar forse bedragen. Kortingen kunnen oplopen tot 70%!!

    Let wel; de leegverkoop is alleen geldig in de winkel. Er worden geen nieuwe bestellingen verstuurd.
    Bij vragen neemt u dan svp telefonisch contact op. E-mail wordt niet meer in behandeling genomen.

    Ons adres is:
    Dorpsstraat 11
    2712AB Zoetermeer
    079-8886175

    Openingstijden:

    Maandag – donderdag : 10:00 -18:00
    Vrijdag : 10:00 -21:00
    Zaterdag : 10:00 – 17:00

    Extra koopzondag : 5 april : 12:00 -17:00

  17. #3392

    Standaard

    Niemand meer die wat koopt jongens? Zit zelf op deze te azen...


  18. #3393

    Standaard

    Kopen is er even niet meer bij voor mij.
    Ik ben er wel achter dat Koto's leuk zijn in de doos. Of ze vallen steeds uit elkaar of er breekt iets af, grrrr, irritant
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #3394

    Standaard

    Hallo,

    Ik had een vraagje over de Kill Bill figures van NECA.

    Welke zijn er precies en hoeveel versies zijn er van?

    Zo ken ik bijvoorbeeld The Bride met een snow base en die andere (naam ff kwijt) en zijn er ook verschillen tussen de verpakkingen zoals de best of verpakkingen.

    mvg, stanley

  20. #3395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaN_THe_MaN Bekijk bericht
    Ik had een vraagje over de Kill Bill figures van NECA.

    Welke zijn er precies en hoeveel versies zijn er van?
    Degenen die ik heb zijn The Bride, Go Go, 3 Crazy 88 Fighters & Tarantino Crazy 88 Figure. Ik denk dat dat de volledige reeks is...

  21. #3396

    Standaard

    Nee, er zijn er sowieso ook nog van Bill, Pai Mei en Elle Driver. En van Elle zijn er volgens mij twee versies.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #3397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Niemand meer die wat koopt jongens? Zit zelf op deze te azen...

    Besteld

    :razz:

  23. #3398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Nee, er zijn er sowieso ook nog van Bill, Pai Mei en Elle Driver. En van Elle zijn er volgens mij twee versies.
    Ah dat zou kunnen. Dat zijn waarschijnlijk verschillende series. Degenen die ik vermeldde waren series 1...

  24. #3399

  25. #3400

    Standaard

    Super mooi, maar 2000 euro waard?


Pagina 136 van 155 EersteEerste ... 3686126132133134135136137138139140146 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •