Pagina 87 van 155 EersteEerste ... 377783848586878889909197137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 3866 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard

    Het is ook goedkoop Albert

  2. #2152

    Standaard

    Hehehe, grapjassen...

    Hij is wel mooi en vet deze t800 :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #2153

    Standaard

    Klaas, Kotobukyia vind ik eerder bij beelden horen... Ze zijn dan wel van vinyl (plastic), maar het zijn zeker geen action figures!

    Mijn Darth vader (ep3) en Han Solo vind ik mooier dan menig beeld van Sideshow. Daarnaast ga ik Darth Maul nog halen, en die is echt prachtig!!



    wat gaat die mooi in mijn vitrine staan
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  4. #2154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Klaas, Kotobukyia vind ik eerder bij beelden horen... Ze zijn dan wel van vinyl (plastic), maar het zijn zeker geen action figures!
    Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in....

  5. #2155

    Standaard

    Gelukkig mag ik mijn Endoskeleton van Neca maandag in Groningen omruilen tegen wat anders. Eens lekker sneupen in de winkel van visiontoys.nl. :wink: (zal wel bijbetalen worden ben ik bang ) 8)

    @DanielC

    Erg mooi hoor!.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #2156

    Standaard

    Sja Albert, je legt de lat al gelijk hoger dan de meeste beginners :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #2157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Sja Albert, je legt de lat al gelijk hoger dan de meeste beginners :wink:
    Dat is niet zo moeilijk hoor als je de endoskeleton van Neca ziet... Veel te goedkoop lijkt hij. Leuk als je acht bent voor onder de dekens of zo. Jaaa, de ogen kunnen oplichten!! wauw!!

    Maar wil de bustes enz. wel eens met eigen ogen zien want ik heb het idee dat veel op de sites te mooi wordt afgebeeld. Heb zelf nog niet veel beelden en een buste van Hellboy. Die is van Sideshow collectables en die vind ik wel mooi. Veel detail enz., mooie grote en die heb ik ooit eens voor € 25.-- gekocht bij de Macro met 3 disc special edition. Ze hoeven dus niet per definitie duur te zijn. :wink:

    Denk wel dat als ik eenmaal hiermee begin, het hek helemaal van de dam is.. gheghe :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #2158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Denk wel dat als ik eenmaal hiermee begin, het hek helemaal van de dam is.. gheghe :wink:
    Dat is correct!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  9. #2159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Denk wel dat als ik eenmaal hiermee begin, het hek helemaal van de dam is.. gheghe :wink:
    Dat is correct!
    Ja, ik weet precies hoe dat gaat. Lekker als een klein kind, kwijlend door de winkel voor de eerste keer. Een paar beeldjes gaan dan mee voor een nog vrij normale prijs. Jaaa, de vrouw is mee he... Maar tijdens de kruistocht door de winkel wordt al snel opgeslagen welke beelden absoluut een must worden in de nabije toekomst. Die haal ik een ander keer wel alleen op

    Maar goed dat ik niet zoveel tijd heb om in dergelijke winkels rond te hangen.. haha! :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #2160

    Standaard

    Albert, zo veeeeeel webshops hè.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #2161

    Standaard

    Gelukkig zijn er hier geen merchandise winkels, het enige wat hier misschien opduikt zijn suske en wiske beeldjes, en das niet mijn ding :P

  12. #2162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Albert, zo veeeeeel webshops hè.
    LOL

    Is waar, maar ben blij dat ik maandag veel in het echt kan bekijken. Maakt webshoppen straks ook wat makkelijker omdat je dan ongeveer weet wat wel en wat niet de moeite waard is... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #2163

    Standaard

    Na alle tips E.D. ben ik van plan om Uruk-Hai beserker buste te kopen.
    Ik ben ook bezig om een Vitrine los te krijgen voor ongeveer €30,-.

  14. #2164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Gelukkig zijn er hier geen merchandise winkels, het enige wat hier misschien opduikt zijn suske en wiske beeldjes, en das niet mijn ding :P
    Dan heb je al een tijdje niet gekeken.

  15. #2165

  16. #2166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JimmYvD
    De vitrine is binnen Gekocht op marktplaats voor €30,-
    Foto!!!! :P
    Ben ook zoekende. Vond bij Ikea alvast niks geschikts
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  17. #2167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JimmYvD
    De vitrine is binnen Gekocht op marktplaats voor €30,-
    Foto!!!! :P
    Ben ook zoekende. Vond bij Ikea alvast niks geschikts
    Ja, foto!!

    Ik ben ook al op zoek naar een vitrine...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #2168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JimmYvD
    De vitrine is binnen Gekocht op marktplaats voor €30,-
    Foto!!!! :P
    Ben ook zoekende. Vond bij Ikea alvast niks geschikts
    Ik heb laatst een mooie hoekvitrinekast gekocht bij leen bakker. Zit ook licht in. 'k zal kijken of ik je vanavond een foto kan sturen.
    <> Safetrader!! en MegaStarTrader<>

    De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog :P

  19. #2169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold Bomers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JimmYvD
    De vitrine is binnen Gekocht op marktplaats voor €30,-
    Foto!!!! :P
    Ben ook zoekende. Vond bij Ikea alvast niks geschikts
    Ik heb laatst een mooie hoekvitrinekast gekocht bij leen bakker. Zit ook licht in. 'k zal kijken of ik je vanavond een foto kan sturen.
    Precies wat ik zoek Arnold, een vitrine voor in de hoek.
    Ik heb nu een langwerpige vitrine, wel 2,10mtr hoog, maar slechts drie glasplaten er in, dus met de basis meegerekend 4 plaatsen van 20 x 20 cm. Wel licht er in, maar dus beperkt in mogelijkheden en opslagcapaciteit. Dat soort kastjes kom ik dus bij Ikea tegen en ik heb geen zin er 5 naast elkaar in m'n kamer te zetten.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  20. #2170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold Bomers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JimmYvD
    De vitrine is binnen Gekocht op marktplaats voor €30,-
    Foto!!!! :P
    Ben ook zoekende. Vond bij Ikea alvast niks geschikts
    Ik heb laatst een mooie hoekvitrinekast gekocht bij leen bakker. Zit ook licht in. 'k zal kijken of ik je vanavond een foto kan sturen.
    Precies wat ik zoek Arnold, een vitrine voor in de hoek.
    Ik heb nu een langwerpige vitrine, wel 2,10mtr hoog, maar slechts drie glasplaten er in, dus met de basis meegerekend 4 plaatsen van 20 x 20 cm. Wel licht er in, maar dus beperkt in mogelijkheden en opslagcapaciteit. Dat soort kastjes kom ik dus bij Ikea tegen en ik heb geen zin er 5 naast elkaar in m'n kamer te zetten.
    Ze hebben deze kastjes nog wel staan denk ik. Je moet em wel zelf in elkaar bouwen. Maar dat gaat wel lukken neem ik aan.
    <> Safetrader!! en MegaStarTrader<>

    De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog :P

  21. #2171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold Bomers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold Bomers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JimmYvD
    De vitrine is binnen Gekocht op marktplaats voor €30,-
    Foto!!!! :P
    Ben ook zoekende. Vond bij Ikea alvast niks geschikts
    Ik heb laatst een mooie hoekvitrinekast gekocht bij leen bakker. Zit ook licht in. 'k zal kijken of ik je vanavond een foto kan sturen.
    Precies wat ik zoek Arnold, een vitrine voor in de hoek.
    Ik heb nu een langwerpige vitrine, wel 2,10mtr hoog, maar slechts drie glasplaten er in, dus met de basis meegerekend 4 plaatsen van 20 x 20 cm. Wel licht er in, maar dus beperkt in mogelijkheden en opslagcapaciteit. Dat soort kastjes kom ik dus bij Ikea tegen en ik heb geen zin er 5 naast elkaar in m'n kamer te zetten.
    Ze hebben deze kastjes nog wel staan denk ik. Je moet em wel zelf in elkaar bouwen. Maar dat gaat wel lukken neem ik aan.
    Pfffffff :x : ....ambtenaar
    Eh...Arnold...hoe spijker je die glasplaten vast, bijvoorbeeld
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  22. #2172

    Standaard

    Ja die vitrine staat bij me oom in tilburg (raymen).
    waarschijnlijk komen me tante en oom naar amsterdam zaterdag dan zal ik direct een foto maken.

  23. #2173

    Standaard

    Ik ben net terug uit Groningen.

    Ik zou daar bij Visiontoys.nl mijn endoskeleton omruilen. Kom ik daar om 13:50 uur. DICHT! Ik kijk eens op mijn uitdraai - maandag van 13:30 - 18:00 uur geopend. Ja, dat staat ook duidelijk op de deur van de winkel. En dat terwijl ik met de eigenaar nog een afspraak hierover heb gemaakt afgelopen zaterdag!

    Na 10 minuten goed de beeldjes en bustes in de etalage te hebben bekeken zijn wij maar weer richting Ikea gelopen en daar wat gewinkeld. Maar dit is toch te zot voor woorden!. Dit kun je niet maken vind ik. Slecht hoor. :x

    Inmiddels heb ik mijn endoskeleton van Neca uit pure boosheid maar uitgepakt en neer gezet. Hmmm, valt nog mee ook. Laat maar dan. Maar deze jongen koopt dus echt niks meer bij visiontoys.nl!! Bestel straks wel wat mooie beeldjes bij gator.nl of zo.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #2174

  25. #2175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Of ergens anders..

    Laat me raden...... 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 87 van 155 EersteEerste ... 377783848586878889909197137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •