Pagina 155 van 155 EersteEerste ... 55105145151152153154155
De resultaten 3.851 tot 3.866 van 3866 worden weergegeven.
  1. #3851

    Standaard

    Het ziet er echt heel mooi uit...vakwerk

  2. #3852
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wanneer de tijd daar is (ben bezig met nieuwe baan en heeft natuurlijk prioriteit) ga ik beginnen met een nieuwe scratchbuild in dezelfde schaal om het echt compleet te maken. Dit wordt wel een uitdaging maar ik heb er vertrouwen in dat dit project ook gaat slagen. Het wordt dan tevens ook het grootste model van de Thunderbirds.
    Ongeveer 65/70 cm lang. Dit moet het gaan worden uiteindelijk.







    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #3853

    Standaard

    Ik heb het hoofd veranderd op Superman.. zijn ogen lichten op nu echt wel cool





    En hij is beste maatje met een andere Superman..


  4. #3854

    Standaard

    Mijn film wand is ook helemaal klaar was erg veel werk het verven maar het is alles waard geweest , ik vind het er Super mooi uitzien.

    Blu rays en dvd films met een paar series op blu ray er tussen.. maar heb nog een heleboel series op dvd moet ik ook nog een leuk plaatsje voor vinden.


  5. #3855
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Erg mooi. Complimenten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #3856

  7. #3857

    Standaard

    Wauw, mooi!
    Lijkt wel een videotheek, daar wil Quentin Tarantino vast een keer langskomen

  8. #3858

    Standaard

    Fraai.

    Als ik dit soort plaatjes zie hoop ik altijd dat films op fysieke media nog lang blijft bestaan. Dit kan je toch niet vervangen door een fancy streaming dienst

  9. #3859

    Standaard

    thx voor de complimenten..
    Ik heb ook nog laserdiscs daar ga ik er een paar van inlijsten en daar boven de kast hangen...
    Als dat eenmaal gedaan is post ik er wel foto's van

    @Marcccc en drTree - Ja ik hoop ook dat de fysieke media blijft bestaan want er is niks mooiers dan je eigen videotheek toch.

  10. #3860

    Standaard

    Mooi hoor.
    Daar staat toch wel voor minstens een jaar of 20 DVD en Blu-ray geschiedenis in de kast, onder andere Snapper Cases waar Warner in de beginjaren hun DVD'S in uitgaven.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #3861

    Standaard

    Prachtige verzameling en zeer mooi uitgestald

    Vince.

  12. #3862

    Standaard

    Strak en mooi uitgestald. Promient aanwezg: Superman logo

  13. #3863

    Standaard

    Ja de eerste dvd die ik ooit gekocht heb...is Interview With a Vampire...snapcase... dat was in 1997 dacht ik..
    Het leuke aan die snapcases vond ik de extra artwork dat je kreeg aan de binnenkant.
    Ik had in die tijd wel erg veel videobanden. +- 800
    Die ik toen voor een leuke prijs heb kunnen verkopen en dvd's voor in de plaats nam.




  14. #3864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Prachtige verzameling en zeer mooi uitgestald

    Vince.
    Ik heb nog meer films in 3D +-150 die staan er niet tussen ook de films van Clint Eastwood en Tom Cruise staan er nog niet tussen.. heb geen ruimte meer.
    Binnen kort een aantal kasten erbij kopen.. om uit te breiden...

    En natuurlijk alle tv series die ik heb... daar moet ik ook nog een leuke ruimte voor zoeken.
    Wellicht weer in mijn slaapkamer, ik kijk nog al graag tvseries in bed
    Laatst aangepast door Driekus : 12-07-2020 om 15:20

  15. #3865
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Onderbewust was dat voor mij een reden om door de jaren steeds minder te kopen. Ruimte tekort.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #3866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Onderbewust was dat voor mij een reden om door de jaren steeds minder te kopen. Ruimte tekort.
    Inderdaad ik moet dus ook erg gaan oppassen nu het begint aardig vol te raken...

Pagina 155 van 155 EersteEerste ... 55105145151152153154155

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •