Pagina 153 van 155 EersteEerste ... 53103143149150151152153154155 LaatsteLaatste
De resultaten 3.801 tot 3.825 van 3866 worden weergegeven.
  1. #3801

    Standaard

    Gezien we gaan verhuizen en eindelijk een mooie grote vitrinekast krijgen ben ik eens wat gaan kijken naar beeldjes. Meteen een paar dingen besteld:







    En nog wat losse Game of Thrones beeldjes van Dark Horse (Varys, Sansa & Daenerys). Vooral benieuwd naar het beeld van Gandalf!

  2. #3802
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie aanwinsten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3803

    Standaard

    Inderdaad mooi. Mocht je nog meer zoeken, kijk eens op de Facebook pagina: Collectible Freakzz Benelux BST:
    https://www.facebook.com/groups/6299...91814/?fref=ts

  4. #3804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Inderdaad mooi. Mocht je nog meer zoeken, kijk eens op de Facebook pagina: Collectible Freakzz Benelux BST:
    https://www.facebook.com/groups/6299...91814/?fref=ts
    Thanks!

    Naast Gandalf bij Weta ook onderstaande besteld. Die staan samen erg mooi!



    Nu kan portemonnee weer even dicht :P

  5. #3805
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb m zelf niet maar deze is gewoon erg leuk..

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #3806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik heb m zelf niet maar deze is gewoon erg leuk..


  7. #3807

  8. #3808
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #3809

    Standaard

    Ik weet niet of het past in deze rubriek maar ik ben zelf nogal een grote Transformers fan en dan met name de G1 uit 1984,

    Ik ben een jaar geleden er achter gekomen dat Takara Tomy deze Transformers uitbrengt op schaal hoogte, ze zijn zeker wat aan de prijzige kant maar voor een die-hard fan zoals ik heb het er zeker voor over. ik verzamel daarom ook alleen maar de hoofdfiguren uit seizoen 1 & 2 die mij zeker zijn bijgebleven uit de tekenfilmserie van G1.

    Zelf heb ik er nog niet zoveel maar langzaam begint mijn verzameling iets groter te worden..

    Ik heb nog geen foto's van mijn verzameling want ik wil nog even wachten tot ik ben verhuist, en een mooie plek heb om ze neer te zetten.

    Deze Transformers MP's heb ik tot nu toe in mijn bezit.

    Bumblebee - MP21
    Sidewipe - MP12+
    Red-Alert - MP 14+
    Sunstreaker - MP39
    Skywarp - MP11
    Megatron - MP36

    Verder heb ik nog een aantal pre-orders lopen

    Prowl - MP17+
    Ironhide - MP27
    Ratchet - MP30
    Wheeljack - MP20+

  10. #3810

    Standaard

    Vorige week op FACTS de Royal Guard statue van Gentle Giant (2007, 3500 exemplaren wereldwijd, schaal 1 op 6, polystone) gehaald voor de collectie.


  11. #3811

    Standaard

    Gisteren een trip naar Noord-Limburg... OldSchoolToys in Horst om precies te zijn om de schaal 1 op 6 Sandtrooper statue van Gentle Giant (400 exemplaren wereldwijd) op te halen:


  12. #3812
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biker Bekijk bericht
    Ik weet niet of het past in deze rubriek maar ik ben zelf nogal een grote Transformers fan en dan met name de G1 uit 1984,

    Ik ben een jaar geleden er achter gekomen dat Takara Tomy deze Transformers uitbrengt op schaal hoogte, ze zijn zeker wat aan de prijzige kant maar voor een die-hard fan zoals ik heb het er zeker voor over. ik verzamel daarom ook alleen maar de hoofdfiguren uit seizoen 1 & 2 die mij zeker zijn bijgebleven uit de tekenfilmserie van G1.

    Zelf heb ik er nog niet zoveel maar langzaam begint mijn verzameling iets groter te worden..

    Ik heb nog geen foto's van mijn verzameling want ik wil nog even wachten tot ik ben verhuist, en een mooie plek heb om ze neer te zetten.

    Deze Transformers MP's heb ik tot nu toe in mijn bezit.

    Bumblebee - MP21
    Sidewipe - MP12+
    Red-Alert - MP 14+
    Sunstreaker - MP39
    Skywarp - MP11
    Megatron - MP36

    Verder heb ik nog een aantal pre-orders lopen

    Prowl - MP17+
    Ironhide - MP27
    Ratchet - MP30
    Wheeljack - MP20+
    Erg gaaf... Ik ken ze maar misschien meerdere forum leden niet. Daarom een foto plaatsen??

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #3813
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Dit is ook erg gaaf gedaan,,

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #3814

    Standaard

    hoi, ik ben nieuw op deze site,
    en ik heb als puber bij de videotheek een film bord gekregen van de film bullet, met 2pac en mickey roarke, heb hem inmiddels 23 jaar , en ik zou graag willen vragen of iemand hier een idee heeft wat het waard is of zou zijn, mocht ik het eens willen verkopen, ik heb namelijk geen idee, heb natuurlijk wel iets in mn hoofd qua prijs, maar weet niet of het aan de hoge kant of juist laag is,
    vandaar mijn vraag hier aan echte film fans, hopelijk heeft iemand een idee over zulk soort items... zcamera-20190911_043944.jpgzcamera-20190911_043925.jpg

    alvast bedankt grtjes elise

  15. #3815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elise Bekijk bericht
    hoi, ik ben nieuw op deze site,
    en ik heb als puber bij de videotheek een film bord gekregen van de film bullet, met 2pac en mickey roarke, heb hem inmiddels 23 jaar , en ik zou graag willen vragen of iemand hier een idee heeft wat het waard is of zou zijn, mocht ik het eens willen verkopen, ik heb namelijk geen idee, heb natuurlijk wel iets in mn hoofd qua prijs, maar weet niet of het aan de hoge kant of juist laag is,
    vandaar mijn vraag hier aan echte film fans, hopelijk heeft iemand een idee over zulk soort items... zcamera-20190911_043944.jpgzcamera-20190911_043925.jpg

    alvast bedankt grtjes elise
    Zo'n kartonnen standee is niet bepaald veel waard. Een beetje wat de gek er voor geeft.
    Gezien het feit dat het geen populaire/bekende film betreft helpt ook niet mee.
    Ik hoop niet dat de prijs die je in je hoofd hebt hoger dan € 15 is.

  16. #3816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zo'n kartonnen standee is niet bepaald veel waard. Een beetje wat de gek er voor geeft.
    Gezien het feit dat het geen populaire/bekende film betreft helpt ook niet mee.
    Ik hoop niet dat de prijs die je in je hoofd hebt hoger dan € 15 is.
    oke bedankt voor je reactie : )

  17. #3817
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Diorama tijd voor mij.


    Ik heb de Thunderbird 2 diorama nu afgemaakt. Blastpanel beter gemaakt zodat het meer op de "echte" versie lijkt en omgeving en flora aangepakt.







    Nu ben ik bezig met een Pod 4 en Thunderbird 4 diorama. Deze is net gedropt in de oceaan.
    Het is nog lang niet af maar het wordt steeds mooier en mooier.


    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #3818
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Netjes hoor. Water ziet er ook cool uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #3819
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Netjes hoor. Water ziet er ook cool uit.

    Thnx Claudio.
    Is gemaakt van WCpapier en houtlijm. En nee....., Ik hoor niet bij de WCpapier hamsteraars.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #3820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Diorama tijd voor mij.
    Oh wat is dit leuk inspirerend in deze coronacrisistijd!

    Ik was net van plan mijn naaimachine op tafel te zetten om voor het maken van een cosplay Assassin Creed Walhalla, maar ik vind dit eigenlijk ook wel erg creatief en uitdagend.
    De golven zijn prachtig, maar ik zou eigenlijk meer weathering willen zien in die pod in het water.
    De lijmnaden zijn te zichtbaar en je zou misschien met een mes en ruw schuurpapier het oppervlak meer moeten agen en dan die groeven met verf moeten accentueren. En laat zien - in donkere spetters op het oppervlakte - dat die golven tegen de pod aanslaan.

  21. #3821
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Oh wat is dit leuk inspirerend in deze coronacrisistijd!

    Ik was net van plan mijn naaimachine op tafel te zetten om voor het maken van een cosplay Assassin Creed Walhalla, maar ik vind dit eigenlijk ook wel erg creatief en uitdagend.
    De golven zijn prachtig, maar ik zou eigenlijk meer weathering willen zien in die pod in het water.
    De lijmnaden zijn te zichtbaar en je zou misschien met een mes en ruw schuurpapier het oppervlak meer moeten agen en dan die groeven met verf moeten accentueren. En laat zien - in donkere spetters op het oppervlakte - dat die golven tegen de pod aanslaan.
    Thnx voor de tips. Maar het is nog niet af. Moet nog vanalles doen aan deze Diorama.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #3822

  23. #3823
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nice!
    Thnx


    Eerste laklaag op watergedeelte aangebracht. Lijkt nu al realistischer.
    Oook moet ik nog aan de pod zelf "nat" effect aanbrengen. Dat gaat gebeuren met laatste laklaag.


    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #3824
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    En het effect van realisme gaat door. Splash effect toegevoegd.


    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #3825
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heel mooi gedaan, en een uniek stuk
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 153 van 155 EersteEerste ... 53103143149150151152153154155 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •