Pagina 104 van 155 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.576 tot 2.600 van 3866 worden weergegeven.
  1. #2576

    Standaard

    Ik wil Once upon a time in the west en The good,the bad an the ugly figures.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2577

    Standaard

    Ik ook
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #2578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik wil Prison Break figures..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik wil Once upon a time in the west en The good,the bad an the ugly figures.
    Ik wil een mercapto figure

  4. #2579

    Standaard

    Heb 3 items van Jurasic Park besteld en 1 keer movie prop van zwartboek fotos volgen.

  5. #2580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik wil Prison Break figures..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik wil Once upon a time in the west en The good,the bad an the ugly figures.
    Ik wil een mercapto figure
    www.hugefreakingdildos.com

    Daar kun je wat 1:1 figures van Mercapto onderdelen bestellen, de prijs is redelijk laag ondanks de foltering die ik moest doorstaan om een mal te maken.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #2581

    Standaard

    Hallo mede-forummers en verzamelaars
    Hierbij foto's van mijn collectie, neem het me niet kwalijk dat de kwaliteit van de pics niet zo goed is!
    Ik had m'n merchandise eerst in een vitrinekast staan in de eetkamer maar aangezien ik het daar amper zag, toch maar weer in en op de expedit kast gezet, is wel wat meer stoffen maar je moet er wat voor over hebben he

    Overzicht:



    The Crow Reflection Mirror Boxset


    SpiderMan en Doc. Ock


    Edward Scissorhands en Norman Osborn


    Green Goblin


    Jack Sparrow


    SpiderMan


    TCM: Leatherface en Erin


    Kill Bill


    Ultimate SpiderMan Bust


    Freddy Krueger: Cult Classics, New Nightmare (freddy heeft in het echt niet zo'n raar kleurtje als op de foto )


    Groet Laura

  7. #2582

    Standaard

    @ Laura heel veel leuke dingetjes zie ik!

    Die crow mirror moet je eigenlijk wel anders neerzetten.....dat ze elkaar aankijken als het ware...
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #2583

    Standaard

    Leuk Laura..
    Een hoop verschillende dingen!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  9. #2584

    Standaard

    Mijn verzameling:

    James Bond:





































    Overig:



    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #2585

    Standaard

    @Seth_Gekko; weet ik maar vind ze van voren leuker vandaar dat ik ze zo neer gheb gezet
    @Seth en Joost; Dank

  11. #2586

    Standaard

    @ Bono, jij maakt het wel heel erg Bond, James Bond, mooi hoor!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #2587

    Standaard

    Ik ben totaal geen fan van James Kont... Maar het ziet er wel puik uit!!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  13. #2588

    Standaard

    op de site van Play worden 2 figuren van Saw aangekondigd. Een 18" en een 7". Iemand enig idee wat dit gaat worden? Het 'pluchen' betekent denk ik een soort knuffelbeest ofzo?

    http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/...h/Product.html
    http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/...h/Product.html

  14. #2589

    Standaard

    Pluche is inderdaad dat knuffelberen spul

    zou het dit zijn...


    lees meer
    http://www.space-figuren.de/xtcnew/p...ush--Saw-.html
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #2590

    Standaard

    haha, die is nog best cool

    €27 incl verzenden bij Play voor de grote, vind ik nog niet eens zo gek veel

  16. #2591

    Standaard

    Nu nog dat driewielertje erbij.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #2592

    Standaard

    @Timothy..
    Ik heb de X-men Adaption Comics..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  18. #2593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    @Timothy..
    Ik heb de X-men Adaption Comics..
    Aha, en wat kun je me erover vertellen? Waren het fotocomics?


  19. #2594

    Standaard

    Deze 2 binnen:


    Zeer veel details en mooie paint, ook best groot



    Limited tot 20 is dit nr 3



    Ow jah

    En kan iemand mij vertellen of dit een echte uitvoering is, sta op het punt deze te bestellen.
    Is van het merk: Universe Replica's ZEGT IEMAND DIT IETS?????

  20. #2595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    @Timothy..
    Ik heb de X-men Adaption Comics..
    Aha, en wat kun je me erover vertellen? Waren het fotocomics?
    Comics zijn zeer deftig. Het zijn geen foto comics...
    Ik denk nog steeds dat ik er ooit een heb gehad, maar twijfel nu ook!!

    Er wordt ieder geval voor me gekeken en krijg antwoord daarover..

    MAar de Comics zijn wel zeer mooi!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  21. #2596

    Standaard

    ik heb Neo uit dezelfde serie als Morpheus hierboven. mooi spul, maar van de foto's die ik heb gezien van M. vind ik zijn benen en armen een beetje raar...

  22. #2597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik heb Neo uit dezelfde serie als Morpheus hierboven. mooi spul, maar van de foto's die ik heb gezien van M. vind ik zijn benen en armen een beetje raar...
    Ik heb ook een versie van Neo uit deze serie, je hebt 2 types Neo's.
    En in het echt vallen de benen en armen heel erg mee, vind het er goed uit zien.

  23. #2598

    Standaard

    The Mask is wel gruwelijk tof!!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #2599

    Standaard

    Heb deze week Wolverine buste ontvangen (heb me laten overhalen door de lage prijs)

  25. #2600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Heb deze week Wolverine buste ontvangen (heb me laten overhalen door de lage prijs)
    Hey mieke

    Mooie doos he, eindelijk haha

    Hoeveel voor betaald dan?

    Groet
    Joost
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Pagina 104 van 155 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •