Pagina 105 van 155 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.601 tot 2.625 van 3866 worden weergegeven.
  1. #2601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Heb deze week Wolverine buste ontvangen (heb me laten overhalen door de lage prijs)
    Ziet er zeer gaaf uit, is hij groot?
    De volgende 3 items binnen

    Jurassic Park - Fossil - 1:4 scale incl cetificaat
    Jurassic Park - T-Rex Bone Statue incl. base
    Jurassic Park III - Pteranadon Egg - 1:1 scale inclusief base incl cetificaat




  2. #2602

    Standaard

    Ziet er allemaal mooi uit. Alleen de gun van Morpheus klopt niet volgens mij, had deze niet een veel langer magazijn?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #2603

    Standaard

    @thunderplace..
    Hij is denk ik zo'm 15cm hoog.
    Ze spanwijdte is wel behoorlijk..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  4. #2604

    Standaard


    Het was even zoeken naar redelijke prijzen (vooral Morpheus), maar de laatste twee bustes in de Matrix-serie heb ik dan eindelijk binnen. Als je zoekt naar perfecte gelijkenis, dan gaat er gewoonweg niks boven Gentle Giant.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #2605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Het was even zoeken naar redelijke prijzen (vooral Morpheus), maar de laatste twee bustes in de Matrix-serie heb ik dan eindelijk binnen. Als je zoekt naar perfecte gelijkenis, dan gaat er gewoonweg niks boven Gentle Giant.
    beauties hoor, heb zelf de twins. En GG zorgt altijd voor erg mooie bustes.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  6. #2606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Het was even zoeken naar redelijke prijzen (vooral Morpheus), maar de laatste twee bustes in de Matrix-serie heb ik dan eindelijk binnen. Als je zoekt naar perfecte gelijkenis, dan gaat er gewoonweg niks boven Gentle Giant.
    beauties hoor, heb zelf de twins. En GG zorgt altijd voor erg mooie bustes.
    Thanks! De Twins samen zien er erg cool uit. En (imo) het mooiste in de combinatie Twin 1 met gun en Twin 2 met scheermes. 8) (zo heb ik ze staan dan. )
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  7. #2607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Het was even zoeken naar redelijke prijzen (vooral Morpheus), maar de laatste twee bustes in de Matrix-serie heb ik dan eindelijk binnen. Als je zoekt naar perfecte gelijkenis, dan gaat er gewoonweg niks boven Gentle Giant.
    beauties hoor, heb zelf de twins. En GG zorgt altijd voor erg mooie bustes.
    Thanks! De Twins samen zien er erg cool uit. En (imo) het mooiste in de combinatie Twin 1 met gun en Twin 2 met scheermes. 8) (zo heb ik ze staan dan. )
    Kheb ze psies andersom :P
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  8. #2608

    Standaard

    Man wat zijn die Matrix bustes mooi! Sinds ik vorig jaar die 10disc set met Neo heb gekocht kriebelt het steeds weer als ik die bustes zie. Toch twijfel ik nog een beetje, voornamelijk door ruimtegebrek....

    Vandaag wel twee nieuwe action figures op de kop getikt. Voor 5 euro een zwart/witte Kevin van Sin City en ook nog Charlie van Lost. Mcfarlane figuren zien er toch altijd prachtig uit.
    Alleen hoe en waar ik ze neer ga zetten :P ?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  9. #2609

    Standaard

    Ik kwam deze Grindhouse action figures tegen op de Neca site en ze zien er weer goed uit!







    En ook de Goblin King ziet er goed uit. Nostalgie!



  10. #2610

    Standaard

    Quentin... !!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  11. #2611

    Standaard

    QT ziet er niet uit :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #2612

    Standaard

    @ Daniël:

    Waar en voor hoeveel heb je die bustes van The Matrix gekocht als ik vragen mag?

    Heb ze zondag zien staan in Brugge voor 53 euro per stuk, heb ook getwijfeld om er één mee te nemen.
    Maar heb dan gekozen voor Magott (het rupsje) uit The Corpse Bride, met certificaat!
    Did you notice a sign in front of my house that says "Dead Nigger Storage"?

  13. #2613

    Standaard

    Ik vind QT nog wel aardig..
    Alleen zijn outfit kan ik niet plaatsen.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  14. #2614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annelies Iterbeke
    @ Daniël:

    Waar en voor hoeveel heb je die bustes van The Matrix gekocht als ik vragen mag?

    Heb ze zondag zien staan in Brugge voor 53 euro per stuk, heb ook getwijfeld om er één mee te nemen.
    Maar heb dan gekozen voor Magott (het rupsje) uit The Corpse Bride, met certificaat!
    Hoi Annelies,

    Ik heb ze van verschillende websites gehaald. Het begon voor mij met de Neo-buste uit de 10-disc DVD set (die is nu dus niet meer limited, want identiek aan de 8000-stukslijn). Als groot fan van de films moest ik de rest toen ook ineens hebben. :P 8) Even een opsomming:

    Niobe, Twin 1 en 2: The Moviestore Heerlen (eenmalige optie voor € 30,- per stuk)
    Persephone (zeldzaam en nu vaak duur!): eBay, voor € 58,- incl. verzending. (Frankrijk)
    Neo (Revolutions): Acme Online, voor € 40,- incl. verzending.
    Agent Smith: eBay, voor € 35,- incl. verzending. (Amerika)
    Trinity: eBay, voor € 50,- incl. verzending (Amerika)
    Morpheus: Amazon.co.uk, voor € 50,- incl. verzending.

    That's all, folks. :wink:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #2615

    Standaard

    Ik heb net deze set gekocht, ik weet niet of deze al voorbij is gekomen.
    Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
    -are you not entertained- Maximus

  16. #2616

    Standaard

    Cool, The Hatch. 8) Best een mooie serie figuren, van Lost. Ik heb gehoord dat serie 2 binnenkort ook uitkomt, met onder andere Sawyer, Jin en Sun, en de Crash Site als boxset.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  17. #2617

    Standaard

    Van McFarlane:

    "THE GODFATHER" ACTION FIGURE AND 3-D WALL HANGING PLANNED

    McFarlane Toys is pleased to announce a licensing agreement with Paramount Licensing, Inc., and plans to create collectibles based on the 1972 Academy-Award-winning masterpiece, The Godfather.

    Fans of the epic saga of an organized crime dynasty will have an entirely new medium with which to pay tribute to this classic film, as McFarlane releases a six-inch scale action figure and a 3-D re-creation of the film's iconic one-sheet theatrical release poster.

    Both products are scheduled to reach store shelves in fall, 2007.


  18. #2618
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  19. #2619

    Standaard

    Oh my god YES!!
    Dat is geweldig nieuws!! Spullen van The Godfather komen uiteraard in mijn collectie!!

    Waar haal je dit nieuws vandaan Timothy?

    Blijmode (eindelijk Godfather merchandise aan het komen)
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  20. #2620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door etterletter
    Ik heb net deze set gekocht, ik weet niet of deze al voorbij is gekomen.
    Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
    Die wil ik zelf ook nog, heb alleen Locke maar.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Oh my god YES!!
    Dat is geweldig nieuws!! Spullen van The Godfather komen uiteraard in mijn collectie!!

    Waar haal je dit nieuws vandaan Timothy?

    Blijmode (eindelijk Godfather merchandise aan het komen)
    Dat staat gewoon op www.mcfarlane.com/news/news6.aspx?id=13030
    Als er zo'n Marlon Brandon in een stoel een van de beeldjes wordt, dan wil ik er ook eentje.

  21. #2621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Waar haal je dit nieuws vandaan Timothy?
    Zoals er boven staat: McFarlane :wink:


  22. #2622

    Standaard

    Ik wil ook zeker een scene van The Don in zijn stoel..

    Dankje voor de bron heren
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  23. #2623

    Standaard

    Laat de godfather en grindhouse artikelen maar komen ...

    Kwam deze tegen.......
    Van de Mummy......


  24. #2624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thundersplace
    Laat de godfather en grindhouse artikelen maar komen ...

    Kwam deze tegen.......
    Van de Mummy......

    Daar zijn er twee van: http://www.thx-trailer.com/ en dan bij replica en dan bij Mummy kijken

  25. #2625

    Standaard

    Deze vandaag gescoord.
    McFarlane Eddie "Killers":


Pagina 105 van 155 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •