Pagina 143 van 155 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.551 tot 3.575 van 3866 worden weergegeven.
  1. #3551

    Standaard

    Weh heh nee hoor, na de Hellboy PF en Wolverine PF wil ik alleen nog maar Dr.Doom, R2-D2 en C-3po

    Die laatste 2 komen er bij jou ook in?

    En als er iemand interesse heeft in de Indiana Jones PF Excl mag hij/zij een bod doen

  2. #3552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Weh heh nee hoor, na de Hellboy PF en Wolverine PF wil ik alleen nog maar Dr.Doom, R2-D2 en C-3po

    Die laatste 2 komen er bij jou ook in?

    En als er iemand interesse heeft in de Indiana Jones PF Excl mag hij/zij een bod doen
    Van 3PO heb ik de Gentle Giant statue al en de R2 Gentle Giant is al besteld...
    maar ik denk dat je R2 en 3PO PF's bedoeld?
    Deze zijn toch nog niet aangekondigd? Als deze er ooit komen dan hangt het af van de looks etc. De GG statues vind ik echt top en om twee keer 'hetzelfde' aan te schaffen is ook zoiets....maar toch: 3PO is en blijft enorm speciaal (je weet wel waarom denk ik).

    Ik hoop dat Gentle Giant met enkele fraaie OT statues (het liefst Nien Nunb, Greedo, Admiral Ackbar) op de markt komt; die reeks vind ik toch het mooist. PF's zijn ook mooi, maar ook duur en enorm ruimtevretend....en ik wil me het liefst tot 1 reeks beperken (Indy F was een uitzondering).

    Morgen overigens de Verzamelaarsbeurs in Utrecht; benieuwd wat daar te vinden is.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 20-11-2009 om 16:39

  3. #3553

    Standaard

    Sideshow heeft aangekondigd dat 'the droids' de PF treatment krijgen

    C-3po is een speciaaltje omdat je Anthony Daniels ontmoet hebt en een paar dagen met hem bent opgetrokken toch? Of ben ik in de war met Kenny Baker?

  4. #3554

    Standaard

    Btw deze kwam vanmiddag binnen maar heb mijn camera uitgeleend dus moest het ff met de telefoon:



    #432/650

  5. #3555

    Standaard

    Deze blu-ray collectie uitgave is sinds vandaag bij mijn collectie merchandise / Blu-ray's gekomen.

  6. #3556

    Standaard

    Ik vind die films niks maar dat is toch wel een heel mooi setje!!

    Fototoestel terug en betere foto's:


  7. #3557

    Standaard

    Allebei fantastische aanwinsten
    Gefeliciteerd ermee.
    The horror...the horror...

  8. #3558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht

    C-3po is een speciaaltje omdat je Anthony Daniels ontmoet hebt en een paar dagen met hem bent opgetrokken toch?
    Klopt.
    Ik ben op 2 conventies de PA (personal assistant) van Daniels geweest; 2 weekenden met hem opgetrokken, 2x geinterviewd, geweldige dingen gehoord, fantastische spullen gehad, emailen etc.

    Vandaag in Utrecht nog wat SW lui gezien:

    Allereerst Bulloch (die nog wist van ons interview in 2006) de base van mn Gentle Giant statue laten signeren: 'Put Dennis in the cargo hold'



    Vervolgens liep ik langs Rose, Williamson en Blake waarop Williamson me aansprak: hij wist (tot mn eigen verbazing) mn naam nog, het interview en de plekken waar we elkaar eerder gezien hadden (Gent, Londen, Rijswijk). Praatje mee gemaakt en met Tim Rose, die me nog kende van Screenheroes (ook een interview destijds) en met wie ik (net als met Williamson) mailcontact gehad heb.


    Ook met Paul Blake een kort praatje gehad en wat info uitgewisseld.


    Dan de aanwinsten:
    2 japanse persboeken van Willow en Indy 3....

    ...en de Clone Wars companion.

  9. #3559

    Standaard

    Ik ben ervan overtuigd dat je een van de meest toegewijde fans bent iig hier in Nederland

    Lucas zelf al eens ontmoet?

    Edit: we kletsen wel ff verder op collectiblez ivm offtopic

  10. #3560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Ik ben ervan overtuigd dat je een van de meest toegewijde fans bent iig hier in Nederland

    Lucas zelf al eens ontmoet?

    Edit: we kletsen wel ff verder op collectiblez ivm offtopic
    Ik ga nog 1x offtopic hier:
    Thnx.
    Lucas: nope. Hij heeft echter wel een foto voor me gepersonaliseerd en gesigneerd; deze heb ik aan producer Rick McCallum te danken.

  11. #3561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Fototoestel terug en betere foto's:

    Ik blijf bij wat ik al eerder zei :wink: : erg gaaf !!

  12. #3562

    Standaard

    Mooie aanwinsten hier

    ThinWhiteDuke, heb je wat foto's van de Indiana Jones pers boekje? Ik heb ook een Japanse versie van ROTLA.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #3563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Mooie aanwinsten hier

    ThinWhiteDuke, heb je wat foto's van de Indiana Jones pers boekje? Ik heb ook een Japanse versie van ROTLA.
    Nope, heb alleen die ene foto getrokken.

    Nieuwe lading:
    In 1985-1987 was er een animatieserie van Ewoks.....heb 4 originele gebruikte animatiecels van de 4 hoofdfiguren weten te scoren...inclusief de map met daarop allerlei door de makers aantekeningen etc.

  14. #3564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik ga nog 1x offtopic hier:
    Thnx.
    Lucas: nope. Hij heeft echter wel een foto voor me gepersonaliseerd en gesigneerd; deze heb ik aan producer Rick McCallum te danken.
    Weet Lucas van je af overigens? Je hebt aardig wat interviews gedaan en het lijkt mij dat hem dit niet ontgaan kan zijn?. Weet je dit van bv die McCallum of iemand anders close to Lucas?. Ik weet dat smeken not done is bij Lucas en andere acteurs maar wellicht moet je een uitzondering maken??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #3565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Weet Lucas van je af overigens? Je hebt aardig wat interviews gedaan en het lijkt mij dat hem dit niet ontgaan kan zijn?. Weet je dit van bv die McCallum of iemand anders close to Lucas?. Ik weet dat smeken not done is bij Lucas en andere acteurs maar wellicht moet je een uitzondering maken??
    Ik geloof niet dat als je mn naam tegen Lucas zegt hij gelijk weet wie ik ben
    Hij heeft in ieder geval wél mn naam te horen gekregen van Rick McCallum, John Singh en Tracy Canobbio (beiden van Lucasfilm) en hij weet ook dat ik die interviews doe/deed etc. Overigens heb ik voor die gesigneerde foto niet hoeven te smeken (serieus!); McCallum bood het me destijds zelf aan.

    Over interviews gesproken: mn site heeft even stil gelegen (op een enkel nieuw item na); zsm komt er een kort interview met Paul 'Greedo' Blake op te staan. (Ja, ben weer begonnen). Hopelijk kan ik er meer strikken.....en ik heb nog een zwik op tape staan (oa een met Dave Prowse die uithaalt naar Lucas(film). Is overigens wel een hel om uit te typen).

  16. #3566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik geloof niet dat als je mn naam tegen Lucas zegt hij gelijk weet wie ik ben
    Hij heeft in ieder geval wél mn naam te horen gekregen van Rick McCallum, John Singh en Tracy Canobbio (beiden van Lucasfilm) en hij weet ook dat ik die interviews doe/deed etc. Overigens heb ik voor die gesigneerde foto niet hoeven te smeken (serieus!); McCallum bood het me destijds zelf aan.

    Over interviews gesproken: mn site heeft even stil gelegen (op een enkel nieuw item na); zsm komt er een kort interview met Paul 'Greedo' Blake op te staan. (Ja, ben weer begonnen). Hopelijk kan ik er meer strikken.....en ik heb nog een zwik op tape staan (oa een met Dave Prowse die uithaalt naar Lucas(film). Is overigens wel een hel om uit te typen).
    Ik hou het in de gaten. Gewoon leuk om te lezen. Ga vooral zo door!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #3567

    Standaard

    Dat van Prowse heb ik iets van gehoord. Gaat dat oa over zijn salaris?

  18. #3568

    Standaard

    Heeft er hier iemand de Snap It editie van Darth Vader ?


  19. #3569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik hou het in de gaten. Gewoon leuk om te lezen. Ga vooral zo door!!
    Thnx! waardeer ik


    Interview is online......check: http://thinwhiteduke76.blogspot.com/

  20. #3570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Dat van Prowse heb ik iets van gehoord. Gaat dat oa over zijn salaris?
    Meer over hoe hij bijvoorbeeld vind dat hij vind dat hij best de stem van Vader had in kunnen spreken (en dus niet de enorm karakteristieke stem van James Earl Jones).
    Dat soort dingen......tevens zou hij volgens eigen zeggen de rol van Superman gaan spelen (ipv Christopher Reeve) ware het niet dat men perse een amerikaan wilde.
    Over Stanley Kubrick (Clockwork Orange speelde hij in mee) is hij lovend.

    Je wist denk ik al dat Prowse jaren terug in Vader kostuum her en der op evenementen opdook maar is teruggefloten door Lucasfilm?

    Wat ik al zei: dat interview was een behoorlijk lange en kost tijd om van tape om te zetten naar een online leesbare versie. Hmmmz. Wellicht toch maar een start mee maken ipv op postings van meneer de Koning AKA Kinky Queen op diverse fora reageren (just kiddin')

  21. #3571

  22. #3572

    Standaard

    Vandaag gekocht:

    24- Jack Bauer met geweer

    Shrek mini bust (ik heb uitgave 2304/3500)


  23. #3573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Weet ik

    Weak minded fool!


  24. #3574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Weh heh nee hoor, na de Hellboy PF en Wolverine PF wil ik alleen nog maar Dr.Doom, R2-D2 en C-3po

    Die laatste 2 komen er bij jou ook in?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    maar ik denk dat je R2 en 3PO PF's bedoeld?
    Deze zijn toch nog niet aangekondigd?
    Erwin, je mag me meppen: http://www.collectiblez.nl/forums/f1...gure-9369.html

    Ik was nota bene ZELF degene die het nieuws van de PF 3PO gepost had.....

    dus in deze ben ik idd een 'weak minded fool'

  25. #3575

    Standaard

    In 1995 bracht Willitts Designs een serie uit van +-12 lithos van het artwork van Ralph McQuarrie.
    Elke litho was gelimiteerd tot 2500 exemplaren, genummerd en gesigneerd door McQuarrie zelf. Tevens zijn ze ingelijst en zit er een filmcell met verlichting in. Prijzen waren destijds $ 200 - $ 250.
    Jaren geleden een (de Mos Eisley Cantina) voor een goede prijs op een conventie weten te scoren en de 2e is nu op komst:


Pagina 143 van 155 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •