Pagina 144 van 155 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.576 tot 3.600 van 3866 worden weergegeven.
  1. #3576

    Standaard

    Nu eens een NON-Star Wars aanschaf
    Jaren geleden heb ik de Dark Crystal busts van Uryod en Chamberlain aangeschaft....en heb ik lang de aanschaf van Aughra en Garthim uitgesteld.
    Deze werden steeds schaarser en duurder, maar vandaag is het gelukt ze beide voor een goede prijs te scoren.
    Oplage: 500 stuks wereldwijd.

  2. #3577

    Standaard

    Valt dit onder merchandise?
    Hoe dan ook; in 2010 loop ik hierop



    Laatst aangepast door Roy de Jong : 22-12-2009 om 10:06 Reden: afbeeldingen te breed, rukt de pagina uit zijn verband.

  3. #3578

    Standaard

    Zeer vet!

    Spaart er iemand ook film zwaarden??

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #3579

    Standaard

    Mooie dingetjes Dennis!

    Zelf deze in bestelling staan:


  5. #3580

    Standaard

    Doet mij aan mijn buurvrouw denken......

    Die Sideshow dudes zijn echt goed hoor. Altijd (nou, meestal) weer een feest!.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #3581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Mooie dingetjes Dennis!

    Zelf deze in bestelling staan:
    Thnx
    Mbt dat ding (soort boom?) van jou: ik ken het niet, maar wat een detail!

  7. #3582

    Standaard

    Komt dat groen licht van het statue zelf ?


  8. #3583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Thnx
    Mbt dat ding (soort boom?) van jou: ik ken het niet, maar wat een detail!

    Krijg je er van als je alleen maar Star Wars nerd bent. Weet je dus totaal niet wat er vroeger en hedendaags allemaal ooit is uitgebracht.

  9. #3584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Zeer vet!

    Spaart er iemand ook film zwaarden??
    Yep: LOTR!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  10. #3585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Thnx
    Mbt dat ding (soort boom?) van jou: ik ken het niet, maar wat een detail!
    Het is een anti-held uit het Marvel Universum Click



    Als het eindprodukt zo gedetailleerd is als het prototype voorspelt... en met z'n hele lage Edition Size van 300 stuks...



    Persoonlijk geloof ik niet dat ze dit kunnen waarmaken. Mocht dit zo zijn dan gaat deze reus Product Size: 469.9mm x 558.8mm x 406.4mm Product Weight: 17.24 kg weer net zo makkelijk terug

    Maar de stoel van de Dr.Doom Premium Format (ff klikken op 'gallery')is in het echt nog mooier dan op de foto's dus wie weet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Komt dat groen licht van het statue zelf ?
    Nope, dat is sfeerverlichting van de fabrikant. Het enige licht wat dit beeld geeft zijn de rode ledjes die in de ogen zitten.

    Wat nogal flauwekul is want dit karakter heeft in de comics nooit oplichtende ogen gehad. Maar ach, je kan die ledjes natuurlijk uit laten
    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 12-12-2009 om 21:13

  11. #3586

    Standaard

    Niemand die een filmzwaard heeft?? Zit er namelijk aan te denken om er 1 te halen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #3587

    Standaard

    Henk reageerde toch de 12e?
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  13. #3588

    Standaard

    Owh helemaal overheen gelezen..

    Yep: LOTR!
    Wat vind je van de kwaliteit en heb je fotos??

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #3589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Niemand die een filmzwaard heeft?? Zit er namelijk aan te denken om er 1 te halen.
    Heb UC's Hadhafang, ben er heel erg tevreden mee, één van mijn pronkstukken in m'n LotR collectie!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #3590

    Standaard



    deze is onderweg en hopelijk nog voor de kerst
    en man-thing is ook onderweg maar die zal pas volgend jaar binnen komen denk ik.
    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 22-12-2009 om 21:01

  16. #3591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    en man-thing is ook onderweg maar die zal pas volgend jaar binnen komen denk ik.
    Gator doet niet aan hotlinken



    Eerste foto's van Man-Thing zijn genomen... Dit is zo'n vreselijk gedetailleerd beeld... is echt niet leuk meer


  17. #3592

    Standaard

    ah, das jammer. kon em wel zien namelijk. maargoed dan maak ik wel een aantal foto's zodra ik het binnen heb. met de andere nieuwe dingen die ik binnen heb over de laatste paar maanden.

  18. #3593

    Standaard

    Ik heb je post ff aangepast, de afbeelding is nu zichtbaar voor iedereen

  19. #3594

    Standaard

    snel vraagje,

    op Sideshow staan sommige dingen op Waitlist. hoe lang duurt dat meestal? of is het echt totaal verschillend per artikel en sommige artikelen totaal niet meer?

  20. #3595

    Standaard

    Totaal verschillend per artikel en sommige artikelen totaal niet meer. Als je net naast het net vist kan je je inschrijven op de waitlist en dan heb je een goede kans dat je alsnog een item krijgt. Ben je weken of zelfs maanden later dan kan je het vergeten of er moeten een heleboel afzeggingen/CC declines zijn

  21. #3596

    Standaard

    dus zoiezo moet je zorgen dat er altijd genoeg geld op je cc staat. na 1 decline val je gelijk af? opzich wel jammer dan. vooral omdat je niet altijd weet wanneer het afgeschreven gaat worden dus kan het gebeuren dat er net niet genoeg opstaat.

    sommige exclusives zijn erg gaaf maar had al gezien dat die binnen minuten uitverkocht zijn dus op tijd zal ik daarvoor nooit wezen vrees ik
    Laatst aangepast door Fulgore : 22-12-2009 om 21:50

  22. #3597

    Standaard

    Je krijgt eerst een melding als er iets mis is met je CC. Daarna heb je een bepaalde tijd om het op te lossen

  23. #3598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Heb UC's Hadhafang, ben er heel erg tevreden mee, één van mijn pronkstukken in m'n LotR collectie!
    Ik zat ff in oude topic over metallica en daar was ene dennis erg fel over commercieel etc..nou als er iets commercieel en uitgemolken is en word is het lotr...of is ben je van mening veranderd met de jaren

  24. #3599

    Standaard

    Mooie aanwinsten trouwens

    Ik wil mischien een replica zwaard van Kingdom of Heaven kopen,maar ik twijfel nog..


    Ikv ind dit ook 1 van de mooiste zwaarden,heb naar een excalibur gekeken maar die zien er zo overdreven uit..
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 23-12-2009 om 11:24

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #3600

    Standaard

    En wat vinden jullie van deze zwaard?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 144 van 155 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •