Pagina 151 van 155 EersteEerste ... 51101141147148149150151152153154155 LaatsteLaatste
De resultaten 3.751 tot 3.775 van 3866 worden weergegeven.
  1. #3751

    Standaard

    18-inch-1-4-Scale-Iron-Man-Action-Figure_57.jpg

    Deze gekocht Iron Man NECA 1/4 met LED - ziet er fantastisch uit.

    Alleen lastig om de figure op een veilige manier neer te zetten, deze wil nog wel eens omvallen.

    Zijn er houders / standaards te krijgen voor figures algemeen of voo 1/4 neca modellen in het bijzonder?
    Laatst aangepast door Hayko de Boer : 31-08-2013 om 12:21
    Send a maniac to catch a maniac...

  2. #3752
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    check eens bij collectiblezity.nl
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3753

    Standaard

    Heb vandaag bij IMS Antwerpen deel één van deze serie gekocht voor 3,84 euro.

    http://www.startrek-starships.com/index-choose.html

    Leuke serie maar de prijzen gaan vanaf nummer 2 enzovoort de hoogte in dus het zal bij deze eerste editie blijven vrees ik.

    By the way, weet er iemand toevallig in België of grens met NL winkels waar men film merchandise verkoopt.
    Bijvoorbeeld die star wars figuurtjes van Hasbro.

  4. #3754

  5. #3755

  6. #3756

    Standaard

    Wow dat is nog eens een indrukwekkende collectie!

  7. #3757
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik ben een enorme Thunderbirds geek. Nu heb ik de Aoshima Thunderbirds TB1,TB2 en TB4 en alle POD vehicles van TB2 en een extra aangepaste POD 4 voor TB4.
    Van Taito heb ik TB3 en TB5. Nu vind ik het eigenlijk zonde dat ze "gewoon" in de kast staan. Dus ik ben bezig met diorama's aan het maken voor de modellen.
    Als eerste ben ik begonnen met de POD vehicles van TB2. De vehicles zelf heb ik verweert en wat realistischer gemaakt met oogschaduw. Deze techniek kwam
    ik tegen op Youtube en wordt ook dry painten genoemd. Het resultaat is erg leuk al zeg ik het zelf. Een koperkleur bijvoorbeeld om de rupsbanden wat roestig te maken.

    Dit is een foto van een scene uit een aflevering van de Thunderbirds "Cry Wolf".


    En dit is mijn diorama resultaat. Let wel.. Er zijn maar 2 originele foto's te vinden van de real deal dus moest ik mijn fantasie gebruiken.






    Dit zijn de Aoshima Thunderbirds. Schaal is alles 1:200 en Diecast behalve TB3 en TB5.

    Thunderbird 1


    Thunderbird 2 met FAB1 van Lady Penelope op de zelfde schaal.



    Dit is Thunderbird 4 met zijn POD van TB2. De slede was niet inbegrepen dus heb ik deze van een LEGO ladder gemaakt.


    Nog een gezamelijke foto van de Thunderbirds.


    Op dit moment ben ik met een Thunderbird 2 launch platform diorama bezig. Alles gemaakt van alledaagse materialen.
    Dit is de originele uit de serie.


    Dit is mijn diorama tot dusver. De TB2 van Aoshima is ongeveer 40cm lang en de diorama totaal is 70cm lang.






    Zodra ik klaar ben post ik het resultaat nog wel..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #3758

  9. #3759
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Héél gaaf Geoffrey, daar je mag je terecht trots op zijn.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #3760
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Héél gaaf Geoffrey, daar je mag je terecht trots op zijn.
    THNX..
    Ben ik ook best wel eigenlijk. Dit zijn mn eerste diorama´s eigenlijk.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #3761
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Goed om meer creatieve geesten te zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #3762
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Een diorama update.
    Het geheel in de primer gezet en de launchplatform, blastplatform en binnenwerk een asfaltkleur gegeven.
    Ook heb ik de buitenkanten eerst grof bewerkt met plamuur voor de vormgeving. Daarna 3 lagen zand
    vermengt met witte houtlijm, water, diorama gras, kleine steentjes en modder. Hier over een haarlaklaag
    gedaan zodat het niet stoft. Dit was het weer even.







    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #3763
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Nu begint het ergens op te lijken..

    De delen in de gewenste kleur gezet.


    Nu 1 kant af qua beplanting.



    Nu moet ik de andere kant nog beplanten en de "landingsbaan" nog de gewenste kleur geven. Dan alles
    dry-painten en ik twijfel nog over het staal "kruisjes" gedeelte een mooie staalkleur te geven.
    Ook nog een mooie lijst er omheen maken en alles goed afwerken..En Thunderbird 2 plaatsen natuurlijk...
    Dan komt het bij mij in de audiokast te staan met een "lucht" achtergrond.
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 02-06-2014 om 01:51
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #3764
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Almost ready for launch...
    Nu moet ik alleen de lucht achtergrond nog maken en dry-painten en dan is dit project af. Ik ben zelf enorm trots dat ik dit gemaakt heb vanaf scratch.
    Dit is mijn 2e diorama dus eigenlijk ook totaal geen ervaring...
    Dit is mijn Aoshima Thunderbird 2 diorama tot dusver..











    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  15. #3765

    Standaard

    Oeps, wat mooi met liefde gemaakt. Complimenten!

  16. #3766
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Oeps, wat mooi met liefde gemaakt. Complimenten!
    THNX... Hier nog een foto met lucht achtergrond..

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #3767

    Standaard

    Sinds lange tijd weer eens een statue besteld:

    Smaug the Terrible 1/72 (Pre-order juni 2015)



    Al vanaf het eerste moment dat ik dit enorme beeld zag wist ik dat ik hem MOEST hebben!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #3768

    Standaard

    wow dat is een prachtig beeld zeg
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #3769

  20. #3770
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel cool! Zitten erg mooie exemplaren tussen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #3771

  22. #3772

    Standaard

    Nice Vince.

  23. #3773

    Standaard

    Mooie verzameling, Vince!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #3774

    Standaard

    Bedankt jongens, Ik heb eiginlijk te weinig ruimte

    Vince.

  25. #3775

    Standaard

    Vandaag vier nieuwe beelden van de bombshell serie binnen. Ik krijg binnenkort nog weer 4 nieuwe erbij .







Pagina 151 van 155 EersteEerste ... 51101141147148149150151152153154155 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •