Pagina 7 van 155 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 3866 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Whoohoo!

    Gandalf een uurtje geleden ontvangen, uitgepakt, neergezet en alleen maar naar zitten kijken. Wat is 'ie mooi!

    Leukste was wel, dat ik mezelf daarnaast nog Robocop van de Movie Maniacs 7 cadeau heb gegeven, dus ik was dubbel zo blij. Heb al wat foto's gemaakt, nu nog een manier/site vinden om ze te hosten en plaatsen.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    nu nog een manier/site vinden om ze te hosten en plaatsen.
    registreer jezelf even bij http://photobucket.com/

    kan je mooi je afbeeldingen op hosten
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Whoohoo!

    Gandalf een uurtje geleden ontvangen, uitgepakt, neergezet en alleen maar naar zitten kijken. Wat is 'ie mooi!

    Leukste was wel, dat ik mezelf daarnaast nog Robocop van de Movie Maniacs 7 cadeau heb gegeven, dus ik was dubbel zo blij. Heb al wat foto's gemaakt, nu nog een manier/site vinden om ze te hosten en plaatsen.
    Ben erg benieuwd Michelle naar de foto's

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Whoohoo!

    Gandalf een uurtje geleden ontvangen, uitgepakt, neergezet en alleen maar naar zitten kijken. Wat is 'ie mooi!
    Gefeliciteerd! Ik heb 'm zelf afgelopen zaterdag bij Olaf gehaald. Inderdaad erg mooi beeld. Vooral het paard is waanzinnig realistisch!

    Ik heb jammer genoeg nog niet de meest mooie lokatie gevonden. Aangezien het beeld helemaal wit/creme is, komt ie 't mooist tot z'n recht tegen een donkere achtergrond. Ik heb wit/licht geel behang...
    En noem ons krankzinnig, maar m'n vriendin en ik willen nu waarschijnlijk een muur donkerrood maken! Daar hebben we wel 's eerder aan gedacht, maar nu hebben we een goede reden...

  5. #155

    Standaard

    Herjan gaat mee down aan Eigen Huis In Puin.

    Knalt wel lekker alle merchandising van de muur af!
    Maak je muur knalrood!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #156

    Standaard

    Ter info: het gaat om de muur waar het schilderij aan hangt:


    Gandalf staat op de plek waar op de foto de Morgul Lord nog staat. Die is op zijn beurt verhuisd naar de andere hoek bij de deur. Er is trouwens wel meer geschoven en veranderd, dus ik zal binnenkort een kleine update geven in de Foto van je Collectie thread...

  7. #157

    Standaard

    Tadaa!

    Onderstaande foto was tot mijn verrassing erg mooi, de rest heb ik verkleind.







    En een foto van Gandalf tussen een klein deel van m'n collectie dvd's. M'n Disney Treasures stonden eerst op die plek. De Robocop die ik ook heb ontvangen staat boven de Galadhrim Archer.:
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  8. #158

    Standaard

    tja, een erg mooi beeld, kan niet anders zeggen

  9. #159

    Standaard

    Whhhaaaaaahhooooeeee net een veiling gewonnen op ebay en de volgende aangekocht !!!


    Spider-MAn Green Goblin 60CM hoog !!!!!!!!



    From the Cinema Collection, Attakus' ("Spiderman The Movie") Green statue is made of high-quality cold cast porcelain. Green Goblin stands 23.5 inches tall (60.0 cm) is individually numbered.
    This impressive piece from Attakus is a "must have" for any fan of the Spiderman or Spiderman the Movie. Attakus is known for producing high quality detailed sculptures, and this Green Goblin statue is no exception.

    Attakus' Cinema collection of statues are rare imports and are very difficult to find as they are only licensed to be sold in Europe.

    Attakus' Cinema Collection. Limited to: 888 pieces worldwide
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  10. #160

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Whhhaaaaaahhooooeeee net een veiling gewonnen op ebay en de volgende aangekocht !!!


    Spider-MAn Green Goblin 60CM hoog !!!!!!!!

    Netjes, ziet er goed uit!

  12. #162

    Standaard

    wow, 60 centimeter! 888 stuks maar.
    Jij bent goed bezig de laatste tijd mister

  13. #163

    Standaard

    haha, jeps en mijn portomonee ook..
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  14. #164

    Standaard

    Ik heb vandaag mijn eerste merchandise item binnen gehad. Scarface - The Enforcer.
    Groter dan ik had verwacht. Ziet er erg stoer uit. De andere ook maar bij elkaar verzamelen.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Ik heb vandaag mijn eerste merchandise item binnen gehad. Scarface - The Enforcer.
    Groter dan ik had verwacht. Ziet er erg stoer uit. De andere ook maar bij elkaar verzamelen.
    Weer een verslaafde erbij. Ik vind dit echt niet meer kunnen, ik vind dat de regering hier iets tegen moet doen :wink:

  16. #166

    Standaard

    Ze hebben het veel te leuk gemaakt. Het zou verboden moeten worden.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Whhhaaaaaahhooooeeee net een veiling gewonnen op ebay en de volgende aangekocht !!!


    Spider-MAn Green Goblin 60CM hoog !!!!!!!!



    From the Cinema Collection, Attakus' ("Spiderman The Movie") Green statue is made of high-quality cold cast porcelain. Green Goblin stands 23.5 inches tall (60.0 cm) is individually numbered.
    This impressive piece from Attakus is a "must have" for any fan of the Spiderman or Spiderman the Movie. Attakus is known for producing high quality detailed sculptures, and this Green Goblin statue is no exception.

    Attakus' Cinema collection of statues are rare imports and are very difficult to find as they are only licensed to be sold in Europe.

    Attakus' Cinema Collection. Limited to: 888 pieces worldwide
    WOW, heb je er 300 euri's voor neer gelegd? Ik vind em echt geweldig :O

  18. #168

    Standaard

    Ik vindt hem het geld zeker wel waard. best veel, maar het is een groot beeld en ziet er echt waanzinnig uit.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Ze hebben het veel te leuk gemaakt. Het zou verboden moeten worden.
    Nee deze thread zou verboden moeten worden... krijg namelijk altijd iets van hebbuh, hebbuh, hebbuh als ik hier geweest ben. Gandalf on Shadowfax is gewoon af. Als ik het geld had.... Die Green Goblin is ook een toppertje maarja kan niet alles gaan verzamelen.

    Heb wel ondertussen besloten dat ik absoluut de Morgul Lord moet hebben.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Ik vindt hem het geld zeker wel waard. best veel, maar het is een groot beeld en ziet er echt waanzinnig uit.
    *krijgt jeuk in ze handen* *gromt naar misterfun* *wordt gek*... Tsja, zal me niets verbazen als ik em zelf ook koop *rolt met ogen*

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Tadaa!

    En een foto van Gandalf tussen een klein deel van m'n collectie dvd's. M'n Disney Treasures stonden eerst op die plek. De Robocop die ik ook heb ontvangen staat boven de Galadhrim Archer.:
    Hele mooie foto's. Ik heb 'm zelf besteld bij sideshow en ik denk dat hij deze week bezorgd gaat worden (eindelijk). Die archer is ook heel mooi hoor, ben ik stiekum ook nog een beetje naar op zoek of een Elrond.
    Saffy - 'I thought they didn't let people with drug convictions into America.'
    Patsy - 'It's not so much a conviction, darling. It's more of a strong belief.'

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elaine
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Tadaa!

    En een foto van Gandalf tussen een klein deel van m'n collectie dvd's. M'n Disney Treasures stonden eerst op die plek. De Robocop die ik ook heb ontvangen staat boven de Galadhrim Archer.:
    Hele mooie foto's. Ik heb 'm zelf besteld bij sideshow en ik denk dat hij deze week bezorgd gaat worden (eindelijk). Die archer is ook heel mooi hoor, ben ik stiekum ook nog een beetje naar op zoek of een Elrond.
    Kun je eens laten weten wat de uiteindelijke bezorgkosten zijn geworden? Ik heb 'm bij Sideshow geannuleerd, omdat ik zo belachelijk lang moest wachten en bang was dat de bezorgkosten meer dan $100 zouden worden (terwijl ze 'schatten' op zo'n 35). Ik heb 'm nu gewoon in NL gekocht voor een (waarschijnlijk lagere prijs...

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Ik heb vandaag mijn eerste merchandise item binnen gehad. Scarface - The Enforcer.
    Groter dan ik had verwacht. Ziet er erg stoer uit. De andere ook maar bij elkaar verzamelen.
    Weer een verslaafde erbij. Ik vind dit echt niet meer kunnen, ik vind dat de regering hier iets tegen moet doen :wink:
    't Zijn veelal beelden van "allochtonen". Ik zou er Rita Verdonk voor benaderen.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  24. #174
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Te koop bij dvdheaven :


  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Te koop bij dvdheaven :

    Oe groot is ie

Pagina 7 van 155 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •