Pagina 44 van 45 EersteEerste ... 34404142434445 LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1103 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Ik ga ook proberen een maandje vol te houden, meer ruilen dan maar
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #1077

    Standaard

    ik heb nog een redelijke kijkachterstand dus zal er weinig gekocht worden en meer gekeken, waarschijnlijk t/m Maart word er niets meer gekocht. Mijn andere hobby de auto eerst afmaken voor komende zomer

  3. #1078

  4. #1079

    Standaard

    ik ga het proberen, maar dan moet ik geen FRS, media markt of noem maar op binnenstappen

    ik weet het ik ben zwak
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #1080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik ga het proberen, maar dan moet ik geen FRS, media markt of noem maar op binnenstappen

    ik weet het ik ben zwak
    't overgrote deel van mijn aankopen zijn via Internet, dat was nog moeilijker te vermijden

  6. #1081

    Standaard

    Onmogelijk

  7. #1082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    't is me voor het eerst in 8 jaar gelukt
    Zit vandaag op dag 112 ! Mijn verlanglijstje zwelt zo natuurlijk wel aan ...

  8. #1083

    Standaard

    Ik zou liever eens meedoen aan "Elke maand minstens één titel kopen."

  9. #1084

    Standaard

    Doordat ik gewoon momenteel té weinig geld/ruimte/tijd heb heb ik gewoon geen enkele DVD meer gekocht in maanden. Best zonde eigenlijk, want er zijn genoeg DVD's die ik nog wel wil halen maar simpelweg niet gehaald heb. :P

  10. #1085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Doordat ik gewoon momenteel té weinig geld/ruimte/tijd heb heb ik gewoon geen enkele DVD meer gekocht in maanden. Best zonde eigenlijk, want er zijn genoeg DVD's die ik nog wel wil halen maar simpelweg niet gehaald heb. :P
    Joh, je moet zo denken: straks pik je ze als je wilt voor een prikkie op.

  11. #1086

    Standaard

    Geen probleem om een tijd geen blu-ray's te kopen. De laatste tijd vaak mijn hoofd gestoten doordat transfers slecht waren, of dat er weer remasters uitkwamen en dat ik dacht ja zo blijven we aan de gang. Doe het dan in 1 keer goed. Zoveel goede nieuwe films komen dan ook niet weer uit. En als ze uitkomen, dan zijn ze vaak te prijzig. Kan ik beter wachten totdat ze goedkoper zijn geworden. De film heb ik dan toch al van te voren gezien. Want ik koop alleen films die ik gezien heb, en goed vind.

  12. #1087

  13. #1088

    Standaard

    er blijven maar goede films uit komen volgende maand ik hoop dat het me gaat lukken !!

  14. #1089

  15. #1090

    Standaard

    Ik ben momenteel ook aan het proberen om een tijdje een koopstop te houden zodat ik eindelijk mijn kijkachterstand weer tot een normaal aantal kan herleiden. Ik heb sinds begin juli al niets nieuws meer gekocht en mijn achterstand is ondertussen toch al met ruim 30 titels gezakt.

  16. #1091

    Standaard

    Mij lukt het maar niet om m'n kijkachterstand terug te dringen. Sterker nog, hij loopt steeds meer op...
    Langer dan drie weken niets kopen lukt me om een of andere reden niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #1092
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is bij mij niet eens een financiële of logistieke reden, maar soms komt er gewoon weinig uit wat ik zou willen kopen, maar er is altijd wel iets al is het er soms maar één per maand. Ik ben sowieso wel wat kieskeurig geworden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1093

    Standaard

    Ik houd het ook net een week of 3/4 vol en dan ga ik het vervelend vinden dat er niets onderweg is en als dat niet gebeurt dan zie ik wel weer van die aanbiedingen die ik niet kan laten lopen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1094

    Standaard

    Met de aanbiedingen heb ik voorlopig ook de meeste moeite om die soms te laten passeren. Maar men achterstand was voor mezelf echt te groot geworden. Op een bepaald moment had ik 113 titels achterstand. (waarschijnlijk zelfs nog iets meer daarvoor maar toen ben ik het pas eens gaan controleren). Ondertussen is dat toch alweer gezakt naar begin 80 (momenteel is mijn projector in onderhoud dus de achterstand inhalen ligt even stil ). Ik ga toch proberen om onder de 50 titels achterstand te zakken eer ik weer begin met kopen. En vanaf dan proberen om de achterstand niet meer zo groot te laten worden. Het is voorlopig alleszins de langste periode ooit (sinds ik ben begonnen met het kopen van dvd/blu-ray) zonder dat er iets nieuws in huis is gekomen. Voordeel is dan wel dat veel titels die ik nog wil hebben ondertussen in prijs kunnen zakken.

  20. #1095

    Standaard

    De laatste bluray die ik gekocht heb was Corbijns Control tweedehands op Amazon UK, begin juli Verder komt er helaas niets uit dat ik zou willen hebben, geen muziek-blurays, films of wat dan ook.

  21. #1096

    Standaard

    Ik lig nu 68 filmtitels achter en 15 complete series, die 15 complete series hebben gezamenlijk zo'n 86 seizoenen.... ach dat zijn toch wel een paar uurtjes achterstand.

    Toch een leuke aanbieding zal ik niet laten lopen, al heb ik momenteel toch wel zo'n beetje eigenlijk alles wat m'n hartje begeert, wacht nog even een paar nieuwe 3D titels af,
    en hoop dan weer op zo'n 3 halen 2 betalen actie

    Heb al bijna 9 dagen niets gekocht, of ik 4 weken ga volmaken durf ik niet te beloven
    Have fun and enjoy your collection

  22. #1097

    Standaard

    Pfffwwww... even het stof van een oud topic blazen

    Vandaag voor het eerst in meer dan ruim een maand weer een aantal BD's besteld. Het was voor het eerst in jaren dan ik een maand lang niets gekocht had.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #1098

    Standaard

    Leuk dat dit topic weer nieuw leven ingeblazen is! Benieuwd welke toppers je gekocht hebt .
    Ga zelf proberen in oktober niets te kopen (heb al een aantal pre-orders geannuleerd), i.v.m. sparen/kopen van een 65' OLED 4K TV.

  24. #1099

    Standaard

    Oh, dat is helemaal niet zo moeilijk, hoor. Een grote kijkachterstand helpt, andere belangrijkere uitgaven, en bovendien komt er nu niet echt zo veel bijzonders uit dat mij interesseert. Bovendien: als ik zie hoe lang Blu-ray titels nog verkrijgbaar blijven en bovendien steeds goedkoper worden, kun je je aankopen prima spreiden en nog flink wat voordeel behalen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #1100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Leuk dat dit topic weer nieuw leven ingeblazen is! Benieuwd welke toppers je gekocht hebt .
    Ga zelf proberen in oktober niets te kopen (heb al een aantal pre-orders geannuleerd), i.v.m. sparen/kopen van een 65' OLED 4K TV.
    Red Sparrow en Darkest Hour, tijdens de 2 voor 20 euro aktie bij Bol.
    Was net te laat voor The Shape of Water
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 44 van 45 EersteEerste ... 34404142434445 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •