Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1103 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie doet er mee? Een maand geen DVD's/Blu-ray's kopen!

    Aangezien ik momenteel 'slechts' 10% korting krijg bij DVDSoon, heb ik me voorgenomen om vanaf maandag 7 maart een maand (31 dagen) geen DVD's te kopen of te bestellen. Het was een goed voornemen van me dit jaar en 's kijken of ik kan bewijzen dat ik niet verslaafd ben... (en om wat geld te besparen uiteraard).

    Wie doet er mee?

    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

    Hieronder ga ik een dagboek bijhouden.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 4 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Vandaag mijn actie aangekondigd. Nog drie dagen om snel wat te kopen. Morgen waarschijnlijk even de Spider-man 2 giftset bestellen. Zullen er nog anderen meedoen? Ik heb nu nog even de giftset van Scarface besteld bij Amazon. Vandaag mag het nog. Ik ben er ook nog achter gekomen dat ik tóch nog 20% korting heb bij Soon. Damn it...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 5 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Vanochtend te lang geslapen, dus geen tijd meer om nog wat te halen bij V&D prijzencircus. Nou ja, zulke interessante dingen zaten er niet bij voor me. Nog even m'n vriendin overtuigen dat we Spider-man 2 nog moeten kopen... Zojuist nog voor 5 euro de L.E. van Total Recall besteld bij Soon. Ik begin te twijfelen of ik het ga redden. Ben nog niet eens begonnen!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 6 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Vandaag al niks besteld. Althans, niet voor mijzelf. Wel voor een aantal forumleden. Maar dat telt toch niet? Nou ja, de 31 dagen gaan morgen pas in.
    HET BEGIN
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maandag 7 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Vandaag de aftrap. Ben benieuwd. Gisteren ook al niks gekocht, maar ja, die telt niet mee... Ik heb voorlopig nog een behoorlijke kijkachterstand en ook genoeg andere dingen te doen, dus ik verwacht deze week nog geen problemen. Wat zweten en trillen waarschijnlijk...
    Het is nu 17:00. Makkelijke dag vandaag. Geen enkele verleiding gezien tot nu toe. Vanavond druk zat, dus dat zal ook wel lukken. Morgen weer een dag...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dinsdag 8 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 2. Nog steeds geen kriebels of zweetdruppels. Scheelt ook dat er in de mooie uitgaves-thread alleen maar gepraat wordt over de Alien-heads. Wel bericht gehad dat m'n Ray L.E. is shipped. Dus die zal zaterdag of begin volgende week wel binnenkomen. Je maintiendrai!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Woensdag 9 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 3. Gisteren weer goed doorgekomen. Door een aanbieding van Siemens kon ik voor 25 euro naar de Lion King. Weer een avond dus geen verleidingen gezien. Vandaag zal ook wel weer lukken. Gelukkig blijft iedereen maar doorzagen over die Alien Head en vage Aziatische films waar ik toch geen interesse in heb. Als het de hele maand zo gaat, wordt 't een makkie! Toch al 10% van de tijd doorstaan...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donderdag 10 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 4. Het gaat goed. Vandaag ook weer genoeg afleiding. Vanmiddag sollicitatiegesprek, vanavond sporten. Deze dag kom ik wel weer door.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vrijdag 11 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 5. Het gaat verbazingwekkend makkelijk deze week. Momenteel heb ik lichte kriebels om de nieuwe UK-edities van de Godfather te kopen, maar dat kan ik wel uitstellen. Wellicht dat ze ook in Canada een keer uitkomen. Ik zal dit weekend wel vrij druk zijn met huiselijke werkzaamheden, dus vóór maandag verwacht ik geen problemen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaterdag 12 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 6. Zaterdag'ochtend' 0:33 uur. Officieel is de zesde dag begonnen. Zojuist mijn eerste verleiding gezien: Highlander Tin Case. Gelukkig waren 2 mensen mij al voor, dus had ik officieel al geen recht meer op kopen. Scheelt weer... Rond 10:00 vertrek ik naar Gator om Gandalf on Shadowfax op te halen. Dit beeld had ik al besteld, dus is geen vervanger van DVD's op dit moment. Ik houd mijzelf dus nog steeds in de hand! Damn, I'm good!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zondag 13 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 7. Een week is voorbij! Eigenlijk geen enkele echte verleiding gehad. Komt waarschijnlijk omdat ik eindelijk Gandalf on Shadowfax in huis heb en 't geld op is... Maar in ieder geval: een week volgehouden! Nu de andere 3 1/2...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maandag 14 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 8. Weinig online geweest, dus ook geen verleidingen gehad. Vandaag was weer een makkie...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dinsdag 15 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 9. Heb ik nou zo'n geluk met de maand waarin ik dit doe? Nog steeds geen titels of aanbiedingen gezien die ik "moest" hebben! Gaat lekker zo!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Woensdag 16 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 10. Ik verveel me weer op m'n werk en normaal gesproken ga ik dan wat zoeken bij Soon om te bestellen... Nu dus niet. Sterk zijn!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donderdag 17 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 11. Druk geweest op m'n werk. Geen tijd gehad om te shoppen. Gisteren wel The Incredibles binnengekregen (al maanden geleden besteld), dus die houdt me weer even zoet...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maandag 21 maart. Ik
    Lief dagboek,

    Dag 15. Druk weekend gehad. Geen moment tijd gehad om überhaupt aan DVD's te denken. En, wellicht ligt aan aan mijn voornemen, maar het lijkt er op alsof er gewoon geen boeidende releases meer zijn! Boven aan m'n lijstje staat nog steeds de grote box van Sherlock Holmes. Damn! Zojuist de eerste serieuze verleiding moeten weerstaan: de Limited Edition van The Notebook. Hopen dat ie er over 2 weken nog is voor een leuke prijs!
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 11-08-2009 om 17:50

  2. #2

    Standaard

    ik niet lukt mij toch niet.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #3

    Standaard

    No way, lukt me nooooiiitttt
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  4. #4

    Standaard

    Ik wil hier wel aan meedoen! Ben ook wel benieuwd of 't me gaat lukken, aangezien ik de laatste tijd aardig op dreef ben met bestellen!

    Natuurlijk zijn er nog een aantal onderweg, dus heb ik de komende maand iig nog een aantal nieuwe dvd's die kan kijken!

    leuk idee Herjan!

  5. #5

    Standaard Re: Wie doet er mee? Een maand geen DVD's kopen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Aangezien ik momenteel 'slechts' 10% korting krijg bij DVDSoon, heb ik me voorgenomen om vanaf maandag 7 maart een maand (31 dagen) geen DVD's te kopen of te bestellen. Het was een goed voornemen van me dit jaar en 's kijken of ik kan bewijzen dat ik niet verslaafd ben... (en om wat geld te besparen uiteraard).

    Wie doet er mee?

    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

    In dit bericht ga ik een soort dagboek bijhouden...

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    04/03; Nog drie dagen. Morgen nog even snel wat kopen..
    Jaag je morgen gewoon heel je maandbudget er doorheen.

  6. #6

    Standaard

    Een onmogelijke topic

  7. #7

    Standaard

    Leuk, ik doe ook mee!! Mag het ook vanaf dinsdag 8 maart? Ik heb namelijk maandag pas tijd om naar het prijzencircus te gaan....

  8. #8

    Standaard

    O ja! Damn! Het prijzencircus! Is dat morgen ook?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    O ja! Damn! Het prijzencircus! Is dat morgen ook?
    haha, be strong Herjan, be strong!

  10. #10

    Standaard

    Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=10115 . Vaak geprobeerd dit soort acties maar ZELDEN gelukt.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    O ja! Damn! Het prijzencircus! Is dat morgen ook?
    Yep, begint morgen. En is zondag ook open, dus kun je vast voor een maand inslaan :wink: Ik doe mee, zoals gezegd, maar mijn maand loopt dan van 8 maart tot 8 april.

  12. #12

    Standaard

    In die andere thread lees ik nu net terug dat het me eens gelukt is om voor een periode van 36 dagen niets te kopen.

    Let wel: dat was in een periode waarin ik werkeloos was dus ik had een extra motivatie. Maar goed: ik daag je uit om dat record te verbeteren Herjan.

  13. #13

    Standaard

    Nog ff een kort vraagje: Tweedehands via het forum, mag zeker ook niet??

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Nog ff een kort vraagje: Tweedehands via het forum, mag zeker ook niet??
    Nope! Als je gelijktijdig met me mee doet, mag dit weekend nog kopen en bestellen. Vanaf maandag dus niet meer. Lopende bestelling mag je nog ontvangen natuurlijk.

    En nee, ook bestelling die pas na 6 weken van je CC worden afgeschreven zijn NIET toegestaan!

  15. #15

    Standaard

    Ik doe mee, maar verleg het 1 dagje. Van 8 tot 8. Ik heb dit weekend ivm werk geen gelegenheid naar de V&D te gaan. Dit kan pas maandagochtend.

  16. #16

    Standaard

    Me laatste bestelling is 6 Januari geweest, deze week pas binnengekomen.

    Maar ik doe er nog wel een maandje bij hoor :P
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  17. #17

    Standaard

    Ik had me aan het begin van dit jaar voorgenomen om minder dvd's te kopen. Dat lukt heel aardig, mede omdat ik nog maar weinig op mijn wishlist heb staan. Maar een maand lang geen dvd's kopen is écht te veel gevraagd Herjan. :wink:

  18. #18

    Standaard

    Ik doe ook mee; haal ik makkelijk...de laatste dvd die ik heb gekocht was RotK, daarna niks interessants meer gezien...(en de rest wordt gedownload.... )

  19. #19

    Standaard

    Ik heb het ook geprobeerd, 5 dagen ofzo volgehouden
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    en de rest wordt gedownload.... )

  21. #21

    Standaard

    Tis me wel vaker gelukt, vorige maand nog
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    en de rest wordt gedownload.... )

  23. #23

    Standaard

    Ik doe zeker niet mee. Dat lukt me nooit. Heb ooit een keer drie weken niks gekoch. Maar ik was toen op vakantie in Duitsland en dan heb je die lelijke duitse covers.

    Maar ik wens de mensen die mee gaan doen in ieder geval veel succes toe.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #24

    Standaard

    Na een rustige maand februari wou ik net weer beginnen, dus laten we het maar niet doen :P

  25. #25

    Standaard

    Ik zal zelf niet meedoen. Er komen volgende maand een paar releases uit in de categorie - die wil ik meteen hebben en zal ik dan ook gelijk kijken bij binnenkomst (in tegenstelling tot - deze koop ik en kijk ik wanneer het me uitkomt / ik ervoor in de stemming ben).

    Wat me wel heel interessant lijkt:
    Je hoort heel vaak dat mensen bij het (proberen te) stoopen van de ene verslaving, hiervoor een vervanging zoeken. Bijvoorbeeld, iemand die probeert te stoppen met roken, gaat veel meer snoepen.

    Het lijkt me aardig als de deelnemers eerlijk aangeven of ze opeens veel meer andere zaken gaan kopen (boeken, spellen ed).

    In ieder geval veel succes gewenst!
    Send a maniac to catch a maniac...

Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •