Pagina 16 van 45 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 1103 worden weergegeven.
  1. #376
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    we zijn alweer een aantal dagen verder, en het gaat nog goed

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    we zijn alweer een aantal dagen verder, en het gaat nog goed
    Heb net even teruggelezen. Je lijkt de enige nog te zijn Robbie Sucker!!!!!!!!!!!! :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  3. #378
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    we zijn alweer een aantal dagen verder, en het gaat nog goed
    Heb net even teruggelezen. Je lijkt de enige nog te zijn Robbie Sucker!!!!!!!!!!!! :wink:

    maar ik heb dadelijk wel een gloednieuwe pc

    en geluk voor mij, er is toch geen zak tekoop :P

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    we zijn alweer een aantal dagen verder, en het gaat nog goed
    Heb net even teruggelezen. Je lijkt de enige nog te zijn Robbie Sucker!!!!!!!!!!!! :wink:
    Henk is ook nog steeds bezig, vanaf 1 juni.

  5. #380

    Standaard

    Ik ben vanaf 20-06 bezig. Heb ineens een stuk meer geld op men rekening.

  6. #381
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Ik ben vanaf 20-06 bezig. Heb ineens een stuk meer geld op men rekening.

    ga je het samen met je mede brabander volhouden tot eind augustus?

  7. #382
    Junior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Ergens in België

    Standaard

    Ik doe ook meej ... Ik denk niet dat ik er veel problemen zal mee hebben :P

    Suc6 iedereen :wink:
    -Ik bijt-

  8. #383

    Standaard

    Heheh ben net 14 dagen op vakantie geweest, dus gaat me misschien nog wel lukken ook.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Heheh ben net 14 dagen op vakantie geweest, dus gaat me misschien nog wel lukken ook.
    Tja, ik kan ook wel heel stoer zeggen dat ik bijna 6 maanden geen DVD's heb gekocht (zat in het buitenland)... maar de schade voor al die maanden in juni ruimschoots ingehaald.

    Een maand niks kopen... wil ik graag gaan proberen, maar ik weet van mezelf dat ik me niet kan inhouden als ik op dit forum koopjes voorbij zie komen. Oftewel: als iedereen hier nou 's effe een maand niks aanbied, dan lukt het me wel. :P
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  10. #385

    Standaard

    Ik ga ook meedoen, eind augustus ? Deal !
    Ik denk ook nog serieus dat ik het ga redden ook !

  11. #386

    Standaard

    Hmm, dat red ik wel... De komende weken zijn stil. Dan vakantie... En inmiddels ook "al" anderhalve week niets gekocht....

  12. #387

    Standaard

    tja het zit erop denk ik. Ga aankomende donderdag naar Den Haag en daar eens echt ouderwets shoppen.

    Het advies wat ik van oa Coen en Scott heb gekregen: niet meer een koopstop doen, maar gewoon per maand een vast/ maximaal budget afspreken met jezelf en daar zeker niet overheen gaan.

    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  13. #388

    Standaard

    Een paar dagen voordat ik 'de maand' zou halen ben ik toch nog gesneuveld: Secrets and Lies was de schuldige. Maar die heb ik dan ook al EEUWEN op m'n verlanglijstje staan en ik kwam hem nu opeens 'voor weinig' tegen.

    Maar goed: we proberen het gewoon weer opnieuw.

  14. #389
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    ik blijf nog ff volhouden! gaat in principe prima

  15. #390

    Standaard

    Op zich wel grappig..

    Ben je geslaagd om in een maand niks te kopen.. ga je daarna alsnog een inhaalslag van hier tot Tokio maken!! :P Tja wat is dan nog het nut?
    "City of light, city of magic!"

  16. #391
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Op zich wel grappig..

    Ben je geslaagd om in een maand niks te kopen.. ga je daarna alsnog een inhaalslag van hier tot Tokio maken!! :P Tja wat is dan nog het nut?
    dan snap jij de bedoeling niet helemaal van deze thread

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Op zich wel grappig..

    Ben je geslaagd om in een maand niks te kopen.. ga je daarna alsnog een inhaalslag van hier tot Tokio maken!! :P Tja wat is dan nog het nut?
    Allemaal extra rente natuurlijk.

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Op zich wel grappig..

    Ben je geslaagd om in een maand niks te kopen.. ga je daarna alsnog een inhaalslag van hier tot Tokio maken!! :P Tja wat is dan nog het nut?
    dat is de reden dat mij het advies is gegeven om een budget met jezelfd af te spreken en wat 'slimmer' te kopen.

    Voor de rest moet je natuurlijk altijd nog zelf bepalen wat je met je geld doet. Voor mijn part neem je een enkele reis naar Tokio. 2 voordelen: wij lekker rustig en jij lekker dichtbij de mooie uitgaves.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Op zich wel grappig..

    Ben je geslaagd om in een maand niks te kopen.. ga je daarna alsnog een inhaalslag van hier tot Tokio maken!! :P Tja wat is dan nog het nut?
    dat is de reden dat mij het advies is gegeven om een budget met jezelfd af te spreken en wat 'slimmer' te kopen.

    Voor de rest moet je natuurlijk altijd nog zelf bepalen wat je met je geld doet. Voor mijn part neem je een enkele reis naar Tokio. 2 voordelen: wij lekker rustig en jij lekker dichtbij de mooie uitgaves.
    Oef die kwam hard aan!

    Ik denk dat mensen het ook doen voor het gevoel. En ze vinden het misschien een hele prestatie. Verder no hard feelings..
    "City of light, city of magic!"

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Op zich wel grappig..

    Ben je geslaagd om in een maand niks te kopen.. ga je daarna alsnog een inhaalslag van hier tot Tokio maken!! :P Tja wat is dan nog het nut?
    dat is de reden dat mij het advies is gegeven om een budget met jezelfd af te spreken en wat 'slimmer' te kopen.

    Voor de rest moet je natuurlijk altijd nog zelf bepalen wat je met je geld doet. Voor mijn part neem je een enkele reis naar Tokio. 2 voordelen: wij lekker rustig en jij lekker dichtbij de mooie uitgaves.
    Oef die kwam hard aan!

    Ik denk dat mensen het ook doen voor het gevoel. En ze vinden het misschien een hele prestatie. Verder no hard feelings..
    :wink: als je dat maar weet
    Mijn 2 maanden stop zijn meer om te laten zien dat ik die koopziekte wel stop kan zetten.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    dat is de reden dat mij het advies is gegeven om een budget met jezelfd af te spreken en wat 'slimmer' te kopen.
    Zo dat is een wijs advies! :wink:
    Nog 2 weken wachten Henk en dan komt het wel goed met de deals! 8)
    Four-Star Trader (236)

  22. #397

    Standaard

    In de maand Juni ben ik toch overstag gegaan, omdat ik een aantal erg mooie films/DVD's zag liggen. Juli ben ik nog steeds niet overgegaan tot het kopen, maar wel op het punt gestaan.
    Trouwens ik heb deze maand ook nog geen DVD's gekeken. Druk met werken,sporten, zon genieten en de Tour kijken natuurlijk.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    dat is de reden dat mij het advies is gegeven om een budget met jezelfd af te spreken en wat 'slimmer' te kopen.
    Zo dat is een wijs advies! :wink:
    Nog 2 weken wachten Henk en dan komt het wel goed met de deals! 8)
    Nou die paar weekjes moet wel lukken. Helaas staat er teveel leuke dingen op Ebay, dus waarschijnlijk dat ik het niet ga halen, maar ach: 6 weken is ook mooi voor een goodiehunter. 8)
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  24. #399
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    maandje zit er alweer bijna op. nog 5 daagjes voor mij!

  25. #400

    Standaard

    Het is voorbij. 6 weken en een paar daagjes is toch wel erg lang. Weekendje Westen des lands heeft de kooplust niet langer stil kunnen houden.

    En in ieder geval 1 maand weer volgehouden en daar ben ik weer heel blij mee. 2 maanden is acteraf toch wel erg veel.

    nou maar hopen dat er niet weer een goodiehunt komt
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Pagina 16 van 45 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •