Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1103 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik doe mee!

    Zolang het bij dvd's blijft, want ik hoop volgende maand eindelijk Gandalf on Shadowfax te kunnen bestellen...
    Wel nog een paar vragen:
    - dvd's cadeau krijgen, mag dat wel? (ben binnenkort jarig)
    - dvd's die al gepreordered zijn, en worden afgehaald (en dus betaald) in de winkel, mag dat wel? (Incredibles bijv.)
    - dvd's kopen die je cadeau gaat geven, mag dat wel? (ben niet de enige die binnenkort jarig is)

    Maar het is me al eens eerder gelukt om m'n geld voor andere dingen te gebruiken, dus het zal me zeker nog een keer lukken.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  2. #27

    Standaard

    Michelle, wat je vraag mag van mij best. Ik denk dat iedereen die mee doet zijn eigen regels kan stellen.

  3. #28

    Standaard

    Goeie zaak.

    Ikzelf ben inmiddels al vanaf 1 maart aan het afkicken. Het zal zwaar worden maar gelukkig krijg ik nog 4 dvd-tjes binnen die ik al gepre-ordered heb (Waaronder de Incredibles). Samen met de flinke kijkachterstand die ik al heb opgelopen moet ik het zeker wel een maand kunnen uitzingen, toch?

    Fijn dat DVDSoon het ook ietsje rustiger aandoet (alhoewel de prijzen daar dan meestal ook weer wat zakken), dat verhoogd de kans op succes behoorlijk.

    En ach, ik koop wellicht wel iets meer CD's deze maand
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Mcihel
    Wát?
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Wat me wel heel interessant lijkt:
    Je hoort heel vaak dat mensen bij het (proberen te) stoopen van de ene verslaving, hiervoor een vervanging zoeken. Bijvoorbeeld, iemand die probeert te stoppen met roken, gaat veel meer snoepen.

    Het lijkt me aardig als de deelnemers eerlijk aangeven of ze opeens veel meer andere zaken gaan kopen (boeken, spellen ed).
    Hé, komt de Nintendo DS niet uit volgende week?? 8) :wink:

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Mcihel
    Wát?
    Mijn nederige excuses. Heb 't al aangepast. Ik bedoelde natuurlijk Michelle...

  7. #32

    Standaard

    ik zie t nut er niet van in, ik blijf gewoon lekker verzamelen stel je voor dat er een mooie L.E. voorbij komt die je al jááááren zoekt, net in de periode dat je niks zou gaan kopen....das lullig maar ja voor de mensen die hun verzameldrang op een laag pitje willen gaan zetten..good luck! :wink: ik voor 1 doe iig niet mee
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stee de Houthakker
    ik doe mee: eitje

    Ik vind je ava zó leuk!!

  10. #35

    Standaard

    Een maadn niet kopen doe ik denk ik niet. Maar ik ben wel aan het minderen (ik lijk wel iemand die stopt met roken, die komen ook altijd met eerst minderen ) Ik koop de laatste tijd gemiddeld 2 dvd's per maand. En er komen voor mij toch niet zo heel veel interessante titels aan.... hmmm bedenk me net de volgende die ik nog wil hebben: Bambi, Alice in Wonderland SE, The Incredible's, The Butterfly Effect, National Treasure (weet trouwens niet wanneer die uitkomt) maar zoals ik al zei, ik ga mijn best doen!
    Turn around and feel the vibe.....

  11. #36

    Standaard

    Een paar release-hoogtepunten voor de komende maand:

    02-03-2005 Ice Age (2 disc) Animatie FOX Home Entertainment
    03-03-2005 Ninja Scroll Box - The Series Anime (Manga) A-Film Home Entertainment
    03-03-2005 Spiderman 2 Superbit Actie Columbia
    09-03-2005 Alien vs Predator (2 disc) Science Fiction FOX Home Entertainment
    10-03-2005 Alias - Seizoen 3 TV film/serie Buena Vista
    10-03-2005 Lawrence Of Arabia (2 disc's) (Columbia Classics) Avontuur Columbia
    10-03-2005 Out Of Africa (2 disc's) Limited Edition Avontuur Universal
    15-03-2005 Kurosawa Collectie vol. 3 Drama Total Film H.E.
    16-03-2005 Chris Rock - Bigger And Blacker Cabaret Warner Home Entertainment
    16-03-2005 Daredevil Dir. Cut (2 disc's) Actie FOX Home Entertainment
    16-03-2005 Gangster Collection (6 disc's) Thriller Warner Home Entertainment
    23-03-2005 Get Shorty (2 disc's) Komedie MGM Home Entertainment
    24-03-2005 Incredibles, The Animatie Buena Vista
    24-03-2005 Manchurian Candidate, The Actie Paramount
    24-03-2005 Star Trek - Voyager - seizoen 6 TV film/serie Paramount
    29-03-2005 Bezetting, De Documentaire Video/Film Express
    29-03-2005 Heimat - seizoen 2 TV film/serie Video/Film Express
    29-03-2005 Shoah Documentaire Video/Film Express
    31-03-2005 Cat Returns, The (aka Neko No Ongaeshi) Animatie Paradiso H.E.
    Dit zijn nog maar enkele van de vele, HEERLIJKE dvd-toppers die jullie zullen moeten laten liggen de komende maand.

    Hey, jullie moeten het zelf weten hoor..

  12. #37

    Standaard

    De Bezetting? Is dat die serie die een aantal jaren geleden op televisie is geweest?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anne Bijlsma
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Wat me wel heel interessant lijkt:
    Je hoort heel vaak dat mensen bij het (proberen te) stoopen van de ene verslaving, hiervoor een vervanging zoeken. Bijvoorbeeld, iemand die probeert te stoppen met roken, gaat veel meer snoepen.

    Het lijkt me aardig als de deelnemers eerlijk aangeven of ze opeens veel meer andere zaken gaan kopen (boeken, spellen ed).
    Hé, komt de Nintendo DS niet uit volgende week?? 8) :wink:
    Wel deze maand geloof ik,ik zag net wel Metal gear solid 3 voor de PSX 2 liggen,veel intressanter dan Nintendo
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #39

    Standaard

    Het is mij een paar keer gelukt. Om langer dan een maand niks te kopen. En het gaat me straks lukken voor een half jaar.

    Ik heb namelijk mijn dvd budget voor aankomend half jaar al uitgegeven. Ik koop nu alleen nog dvds van geld dat ik heb ontvangen door andere dvd's te verkopen. Dit loopt echter ten einde, dus voor mij is het straks voor een hele lange tijd gedaan met dvds kopen.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  15. #40

    Standaard

    Rutger
    Senior Member
    Trader: ***
    Lid sinds: 28-12-2001
    Berichten: 1000
    Woonplaats: Heerhugowaard

    En gefeliciteerd met je 1000-ste berichtje op dit forum

    een mooi moment om ook nog weer eens een dvdtje weg te geven
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  16. #41

    Standaard

    Heb net weer een bestelling gedaan bij de FRS maar dat waren 3 dvd's voor € 5,-. Maar wil best meedoen om vanaf nu een maand geen dvd's meer te kopen hoor. Moet natuurlijk als het goed is nog wel komende maand de bestelling op halen die ik net gedaan heb. Maar zal verder niks meer kopen! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  17. #42

    Standaard

    Makkelijk...
    Maar voor mij zit het er al op, dus ik ga niet weer zitten wachten.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #43

    Standaard

    Het geld dat jullie niet uitgeven in die maand,gaat dat naar goede doelen?Giro 555 ofzo?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Het geld dat jullie niet uitgeven in die maand,gaat dat naar goede doelen?Giro 555 ofzo?
    dan kun je net zo goed dvd's kopen
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Het geld dat jullie niet uitgeven in die maand,gaat dat naar goede doelen?Giro 555 ofzo?
    mijn geld gaat altijd wel op, als het niet aan dvd is, dan is het wel aan iets anders...heel gek...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anne Bijlsma
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Het geld dat jullie niet uitgeven in die maand,gaat dat naar goede doelen?Giro 555 ofzo?
    mijn geld gaat altijd wel op, als het niet aan dvd is, dan is het wel aan iets anders...heel gek...
    Same here. Zeker met twee kleine kinderen. Voor al die luiers die zij volbaggeren, zou ik mijn collectie aardig kunnen uitbreiden

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anne Bijlsma
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Het geld dat jullie niet uitgeven in die maand,gaat dat naar goede doelen?Giro 555 ofzo?
    mijn geld gaat altijd wel op, als het niet aan dvd is, dan is het wel aan iets anders...heel gek...
    Same here. Zeker met twee kleine kinderen. Voor al die luiers die zij volbaggeren, zou ik mijn collectie aardig kunnen uitbreiden
    vertel mij wat ik heb er gelukkig nu 1 die "droog" is dat scheelt dus al de helft :wink: ik begin alweer voorzichtig te dromen over bergen dvd's 8) ben alleen bang dat die droom pas gaat uitkomen als ze alle2 een baan hebben en het huis uit zijn
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  23. #48

    Standaard

    Perfecte timing, Herjan

    Ik wilde vorige maand al 'rustig' aan doen, wat helaas niet is gelukt. Deze keer ben ik wel klaar voor drastische maatregelen.

    Er is alleen geen enkele controle natuurlijk
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  24. #49
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Aangezien ik morgen Goodfellas SE en The Nightmare before Christmas bestel zal ik vanaf overmorgen een maand geen DVD's kopen(Eternal sunshine komt toch pas vanaf 5 april op DVD)
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  25. #50

    Standaard

    Ik sta nu geloof ik zo'n 2 weken droog...
    Maar ga morgen weer ice age halen, dus kan ik vergeten...
    Ik koop trouwens veel minder dan vorig jaar

Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •