Pagina 34 van 45 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1103 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik doe la mij sinds december, hoeveel dvds mag ik nu wel niet kopen?
    Dat hangt er van af. Als je eerst 20 dvd's per maand kocht en dat nu zou uit komen op 100 dvd's ofzo en je hebt maar geld voor 20 koop je er natuurlijk gewoon 20

  2. #827

    Standaard

    ik kom er ineens achter dat mijn maand al om is,
    maar mijn kijkachterstand nog niet weg.. :S
    en daar deed ik t om..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    ik kom er ineens achter dat mijn maand al om is,
    maar mijn kijkachterstand nog niet weg.. :S
    en daar deed ik t om..
    Je kijkachterstand verwerken helpt alleen door ook écht veel te kijken hé

  4. #829

    Standaard

    Er moeten nog twee bestellingen binnenkomen maar ik ga ook eens proberen komende maand niets aan te schaffen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #830

    Standaard

    Ik zit nu ook al bijna 2 maanden zonder dvd. Gewoon omdat er niks uitkomt dat me echt boeit. Dus het initiatief is vrij makkelijk te volgen zo.

  6. #831

    Standaard

    heb ook al een maand geen dvd meer gekocht. Scheelt toch wel in de portemonnee moet ik zeggen. Begin al wel weer de kriebels te krijgen alleen.....
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  7. #832

    Standaard

    Had bijna 4 weken geen dvd's meer gekocht maar ben toch weer overstang gegaan met het vierde seizoen van "the 4400", via Amazon R1 import... weer een serie compleet..
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  8. #833

    Standaard

    Nieuwe regel: HD DVD's zijn geen DVD's.

    In dat geval sta ik inmiddels 2,5 weken "droog". En anders ben ik gisteren de fout in gegaan.

  9. #834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Nieuwe regel: HD DVD's zijn geen DVD's.

    In dat geval sta ik inmiddels 2,5 weken "droog". En anders ben ik gisteren de fout in gegaan.
    Dan Blu Rays zeker ook niet.
    Volgens de topicnaam geef ik je gelijk. Ach, ik snap het probleem niet zo. Het is alleen handig voor de mensen die echt verslaafd zijn en maar blijven kopen. Ik heb een gezonde kijk achterstand van ongeveer 10 films en zo af en toe plaats ik weer een redelijke order bij dvdpacific, moet kunnen.

    Gewoon genieten...zolang je niet de Verhoeven kant op gaat. Een kwart van zijn achterstand is al heel fout.

  10. #835

    Standaard

    Inmiddels alweer zo'n 2,5 week geen dvd's gekocht en ik mis het nog niet
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  11. #836

    Standaard

    Al 2 weken geen dvd's gekocht en ik word bijna gek!

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik doe met je mee (tot eind mei)!

    Ik heb er nog 14 in bestelling staan, dus die zal ik in de loop van de tijd nog binnen krijgen. Maar ik koop vanaf vandaag tot eind mei geen dvd's meer.
    Heb deze maand alleen pirates 1-3 gekocht hier op het forum. Voor de rest heb ik me netjes aan mijn koopstop gehouden. Denk dat ik er nog een maandje aan vast plak, aangezien ik nog een kijkachterstand heb van 110 dvd's.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #838

    Standaard

    Heb er onbewust alweer bijna een maand opzitten. Laatste aanschaf was How to Make a Monster op 3 mei.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #839

    Standaard

    En mooi een maand volgehouden . Vandaag beloont met X-Men 3.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #840

    Standaard

    2 hele weken was het bij gebleven, 2 weken geleden aan €25,- dvd's gekocht en gisteren aan €40,-

  16. #841

    Standaard

    Door de vakantie al een maand geen dvd's gekocht, is me nog nooit gebeurd

  17. #842

    Standaard

    Heb inmiddels al 3 maand geen dvd meer gekocht. Zal na de vakantie wel weer flink wat in gaan halen. Hoewel ik nog niet echt titels in mijn hoofd heb die ik perse nog moet hebben.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #843

    Standaard

    sinds 17 juli al geen dvd's meer gekocht. Zou het al dan niet onbewust toch een keer lukken??
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #844

    Standaard

    Heb er (dankzij de vakantie) ook alweer bijna een maand op zitten. Nog vijf dagen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Door de vakantie al een maand geen dvd's gekocht, is me nog nooit gebeurd
    Inmiddels de schade wel weer redelijk ingehaald

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Dit jaar komen er nog een aantal nieuwe seizoen van tv-series erbij, die ik nog zeker wil gaan kopen, daarna heb ik een heleboel series compleet, dus ik denk dat ik het vanaf januari het wel veel rustiger aan kan doen, aangezien ik ook haast geen films meer koop.

    :razz:
    Same here, de periode september-december zal duur worden..daarna kan ik het wat rustiger aan doen. Gelukkig ben ik jarig in die periode!

  22. #847

    Standaard

    wow........ik zie net dat het vandaag precies 2 maanden geleden is dat ik een DVD besteld heb (18-07-2008 ) maar ja, dat heb je als je belangrijkere dingen hebt om te kopen in December ga ik het weer goedmaken jeez......das nog 2 maanden, al moet ik zeggen dat ik het niet moeilijk vind om niets te bestellen........:razz:
    Laatst aangepast door Eric B. : 19-09-2008 om 11:52
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #848

    Standaard

    Gezien mijn saldo en het feit dat mijn tv vandaag is overleden lijkt het me verstandig om maar even een tijdje een koopstop in te voeren

  24. #849

    Standaard

    September - december worden dure dvd-blu ray maanden.

    Hier de blu rays die ik zeker wil hebben :

    The Godfather
    Band of Brothers
    Iron Man
    Sex and the city
    Wall.E
    The Dark Knight
    sleeping Beauty
    and Lou Reed's Berlin
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  25. #850

    Standaard

    Ik kan wel gaan zeggen hier dat ik een maand geen DVD's meer ga kopen maar ik ga mezelf niet voor de gek houden :wink:

Pagina 34 van 45 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •