Pagina 35 van 45 EersteEerste ... 25313233343536373839 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1103 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Blijf het maar een vreemd draadje vinden......

    Ht, film, dvd / blu ray enz. als je hobby en dan jezelf gaan opleggen om niets te kopen.....

    Stelletje mafketels....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #852

    Standaard

    Ik zit inmiddels ook al weer een week of 2 zonder aankoop, maar ik weet van mezelf dat ik dat toch wel weer inhaal.

  3. #853

    Standaard

    Ik besef dat ik met mijn recente aanschaf van vandaag er alweer bijna twee maanden op heb zitten .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #854

    Standaard

    Ik ga vanaf nu weer even niks kopen, zeker 1 maand dus!

  5. #855

    Standaard

    Koop al zo'n 4 maanden geen dvd's meer, als het niet meer is, en zal het ook niet meer doen, overgegaan op HD.

  6. #856

    Standaard

    na deze maand ook maar eens 2 maandjes ofzo niets kopen!
    heb nog een kijkachterstand van 100 films.

    + deze maand weer paarhonderd kwijt aan films en giftsets!
    + deze maand nieuwe TV + PS3 kopen..
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  7. #857

    Standaard

    Voorlopig ook even niets, want binnenkort komt er een TV + Blu-ray Speler
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik ga vanaf nu weer even niks kopen, zeker 1 maand dus!
    Laat maar ..

  9. #859

    Standaard

    toch zeker 6 dagen volgehouden :P
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  10. #860

    Standaard

    Ik ga weer eens een poging wagen. Tot 17 december wil ik even niks kopen. Het zal wel weer lastig worden, maar we gaan er gewoon voor. :wink:

  11. #861

    Standaard

    Dude, de feestdagen komen er aan

  12. #862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dude, de feestdagen komen er aan
    Daarom juist. Dan hoef ik me in de kerstvakantie niet in te houden.

    Volgens mij komt er het komend seizoen trouwens sowieso weinig tot niets uit waar ik nog echt op zit te wachten.

  13. #863

    Standaard

    ik zou wel willen, maar speed racer, wall e en the dark knight komen er toch echt in
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #864

    Standaard

    Ik moet eigenlijk wel mee doen ............

  15. #865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    wow........ik zie net dat het vandaag precies 2 maanden geleden is dat ik een DVD besteld heb (18-07-2008 ) maar ja, dat heb je als je belangrijkere dingen hebt om te kopen in December ga ik het weer goedmaken jeez......das nog 2 maanden, al moet ik zeggen dat ik het niet moeilijk vind om niets te bestellen........:razz:


    morgen dus exact 4 maanden


    maar die schade ga ik zeker een beetje inhalen in December
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #866

    Standaard

    Ik zou op zich best een tijdje kunnen stoppen, heb ook nog een kijkachterstand van dik 50 titels. Blijf wel ruilen natuurlijk (niet dat dat nou zo hard gaat, maar toch).

  17. #867

    Standaard

    Op The Dark Knight na, wil ik de komende maandén even niks meer kopen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #868

    Standaard

    Volgens mij heb ik nu al meer dan een maand niets meer gekocht :razz:
    Zoals Dennis al aangeeft, zal ook ik voor The Dark Knight een uitzondering maken. En ook voor Wall-E trouwens...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  19. #869

    Standaard

    Ik scherp m'n eerdere uitspraak nog maar even aan: ik ga dit jaar gewoon helemaal geen dvd's meer kopen.

    M'n laatste aankoop dateerd trouwens van 13-11 dus ik ben alweer 2 weken onderweg.

  20. #870

    Standaard

    Ik heb het ruim 2,5 maand volgehouden, als het niet voor The Wire S4 was in september was dat ruim 3 maanden. Maar dat scheelt alsnog genoeg geld, en is beter dan een maand niks en de maand daarna 2x zo veel. En met die maandelijkse Filmvalley schijfjes kom je ook aan je trekken.

    Ik heb meer het gevoel dat ik uitgekocht ben, en heb geen poging gedaan voor deze actie. Maar daarvoor ben ik iig ruim geslaagd, hehe.

    Maar nu pas Alien 9 disc quadrology besteld voor 18 euro. Als je eenmaal weer eens in het aangeschaft topic kijkt, krijg je dat soort dingen. Anyway, lijkt me goede deal.

  21. #871

    Standaard

    Nog een weekje en dan ben ik een maand onderweg. En ik heb momenteel ook niet echt meer de "drive" om op zoek te gaan naar interessante releases, dus het gaat me makkelijk af. Voorlopig ga ik nog wel even verder met het wegwerken van m'n kijkachterstand en daarna ga ik weer eens graven in m'n collectie.

  22. #872

    Standaard

    Ik ben inmiddels de maand gepasseerd. Ik ben zo trots op mezelf.

    Maar misschien dat ik tijdens de kerstvakantie toch nog bezwijk. Ik heb toch alweer wat dingen op het oog.

  23. #873

    Standaard

    Ik heb het voor mijn doen erg lang vol gehouden. Maar na twee maanden en een paar dagen begon het weer te kriebelen en heb ik maar weer eens een dvd gekocht. Ik ga mijn best weer doen, maar ik moet nog steeds The Dark Knight en Wall-E kopen...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Op The Dark Knight na, wil ik de komende maandén even niks meer kopen...
    Een quote van medio november. Heb momenteel zelfs The Dark Knight nog niet gekocht... Wow...ik ben toch niet aan het afkicken?!? Dit is wel eng hoor...



    EDIT: Heb het even nagekeken. Sinds 30 oktober heb ik geen DVD's/BR's meer gekocht... Dat moet wel een persoonlijk record zijn. Als ik het deze maand nog volhoud, ruim twee maanden.
    Laatst aangepast door Dennis Oosterhuis : 24-12-2008 om 16:51
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Een quote van medio november. Heb momenteel zelfs The Dark Knight nog niet gekocht... Wow...ik ben toch niet aan het afkicken?!? Dit is wel eng hoor...



    EDIT: Heb het even nagekeken. Sinds 30 oktober heb ik geen DVD's/BR's meer gekocht... Dat moet wel een persoonlijk record zijn. Als ik het deze maand nog volhoud, ruim twee maanden.
    En hoe zit het met je kijkachterstand?
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 35 van 45 EersteEerste ... 25313233343536373839 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •