Pagina 41 van 45 EersteEerste ... 31373839404142434445 LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1103 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    O my god, ik heb alleen vandaag al 3 complete tv series gekocht. Macgyver, prison break, en Mclouds doughters. Bij elkaar al meer dan 100 dvd's dus.

    en over 2 weken krijg ik de complete Dukes of hazzard box binnen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  2. #1002

    Standaard

    Mijn laatste 2 posts hier suggereren wel dat ik minder zou moeten kopen, maar er komt zoveel moois uit wat ik moet hebben dat het niet lukt..... Maar mijn opslagruimte komt wel in het geding
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar mijn opslagruimte komt wel in het geding
    Haha dat herken ik, ik heb een boekenkast waar GEEN boek meer in past, nu
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  4. #1004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    O my god, ik heb alleen vandaag al 3 complete tv series gekocht. Macgyver, prison break, en Mclouds doughters. Bij elkaar al meer dan 100 dvd's dus.

    en over 2 weken krijg ik de complete Dukes of hazzard box binnen
    haha goed bezig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #1005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    haha goed bezig
    Haha, ach, je kan je geld dan beter opmaken aan DVD's, dan aan drank, toch?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Haha, ach, je kan je geld dan beter opmaken aan DVD's, dan aan drank, toch?
    Of Blu-Ray's...


  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Haha, ach, je kan je geld dan beter opmaken aan DVD's, dan aan drank, toch?
    Absoluut. Heb je langer van en je hebt de dag erna geen kop pijn (tenminste: tot dat je het bank afschrift krijgt )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Of Blu-Ray's...
    Kan ook, maar daar schiet ik niks mee op, zonder speler
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Haha, ach, je kan je geld dan beter opmaken aan DVD's, dan aan drank, toch?
    Nou gister echt wel wat aan drank uitgegeven
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Of Blu-Ray's...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    haha goed bezig
    Aan de andere kant, soms gaan er maanden voorbij dat ik geen dvd's koop, maar het schiet natuurlijk niet op, als ik rond de vakantie's ineens een stuk of 50 60 dvd's koop, natuurlijk. Haha
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #1011

    Standaard

    Ik ga me aansluiten, maar omdat, zoals jullie nu wel weten, ik meestal om het half jaar een stuk of 50 dvds's koop, ga ik nu proberen om het 1 jaar vol te houden.. Heb nog wat pre orders bij BOL.com onderweg. The Dukes of hazzard 27 dvd's en the ultimate A-team collection 27 dvd's, die allebij komende maand binnen moeten komen. Wish me luck, peeps
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  12. #1012

    Standaard

    Haha, een jaar lang geen dvd's kopen? Dan zou ik me geen dvd verzamelaar noemen! Niet eens een echte film fan eigenlijk, met de nadruk op ''echte''. Iedereen kan films downloaden en veel films kijken, maar ben je dan ook een echte liefhebber? Ik vind van niet
    --

  13. #1013

    Standaard

    Tja, da's een zinloze discussie met de nadruk op zinloos tot in mythische proporties.

  14. #1014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Haha, een jaar lang geen dvd's kopen? Dan zou ik me geen dvd verzamelaar noemen! Niet eens een echte film fan eigenlijk, met de nadruk op ''echte''. Iedereen kan films downloaden en veel films kijken, maar ben je dan ook een echte liefhebber? Ik vind van niet
    mmm, als je bijna 900 dvd's heb staan,(2 jaar geleden waren er dit nog 700) en niks geen gebrande dvd's, dan ben je toch wel een verzamellaar hoor. Allleen voel ik het nu een beetje in mij portemonee
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  15. #1015

    Standaard

    Heb dit topic pas ontdekt, en ben nu al een aantal dagen dit topic aan het lezen, vanaf het begin. Zit nu op pag 31. Vind het echt een grappig, en herkenbaar topic, vooral de poginen van Richard B. zijn erg grappig om te lezen, haha. Is zo herkenbaar, dit
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  16. #1016

    Standaard

    Zojuist 9 seizoenen kinderen geen bezwaar besteld, die volgende week allemaal binnen komen. Ook ben ik volgende week in het bezit van de complete A team box, en komt die week erop de complete serie Dukes of hazzard binnen, kortom, ik denk dat ik dat jaartje GEEN dvd's kopen beter kan veranderen in een jaartje VEEL dvd's kopen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  17. #1017

    Standaard

    laatste maanden koop ik bijna niets meer. om de zoveel tijd een wate grotere bestelling dat wel. Alleen de titels die ik echt wil.

    scheelt me ook best wel wat trouwens. Nieuwe dvd's/blu-ray's zijn alleen in het begin duur. maar zakken , verschilt per titel, redelijk snel.

    ik zal er niet rijk van worden maargoed het is toch wel lekker

  18. #1018

    Standaard

    Ik ga ook maar eens wat minderen, ik betrapte mezelf er laats weer eens op dat ik weer eens een Blu-ray had gekocht van een film die helemaal niet kon, maar hij was relatief goedkoop, iets van 10 euro en het zag er wel aantrekkelijk uit, dus ik probeer weer eens wat.
    Film was bagger, 10 euro weg en zo heb ik nog wel wat voorbeelden, als ik nu weer eens twijfel dan laat ik hem wel gewoon leggen en preview ik hem wel eerst op een alternatieve manier.
    Maar goed, de laatste die ik in bestelling had was Alice in Wonderland, verder komt er op het moment niet zo heel veel uit, dus ik denk dat misschien ook wel eens een maand niets koop...

  19. #1019

    Standaard

    Deze week alweer dvd's gekocht. 15 films, en de complete The A team boxset. Maar die koopstop moet er nu echt van komen, want wil gaan sparen
    om naar Walt Disney World te gaan
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Deze week alweer dvd's gekocht. 15 films, en de complete The A team boxset. Maar die koopstop moet er nu echt van komen, want wil gaan sparen
    om naar Walt Disney World te gaan
    Gaaf !
    Dat is een heel goede reden om te sparen, want het is duur zat.
    Wij zijn hier ook van plan om te gaan, hopelijk volgend jaar, de plannen zijn er al een jaar of 5, maar het moest er nu echt maar eens van komen
    Hier nu een week niets gekocht, dat is op zich al heel wat.
    Dat worden er vanzelf 2 dan.

  21. #1021

    Standaard

    Ik kan het gewoon niet.
    Ik ben gewoon te zwak voor zoiets.

    Ik koop wel geen games meer deze maand want dr komt niets uit, 1e is volgens mij maffia eind augustus

  22. #1022

    Standaard

    Ik sta inmiddels op 6 weken, met als voornaamste rede voor de mindering de dure vakantie naar de VS deze zomer.

    Ik wacht ook altijd op goede aanbiedingen en actie's en die zijn er de laatste tijd minder, en de duurdere dollar en pond maken het ook al niet goedkoper.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #1023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Gaaf !
    Dat is een heel goede reden om te sparen, want het is duur zat.
    Wij zijn hier ook van plan om te gaan, hopelijk volgend jaar, de plannen zijn er al een jaar of 5, maar het moest er nu echt maar eens van komen
    Hier nu een week niets gekocht, dat is op zich al heel wat.
    Dat worden er vanzelf 2 dan.
    Ja, en als je een doel hebt, in dit geval Walt Disney World, zul je zien dat het makkelijker moet gaan
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  24. #1024

    Standaard

    heb nog een aantal pre-orders staan voor eind deze maand, ergens volgende maand en augustus.....september ook nog wat dacht ik, en vanaf nu is het weer even over......enkel de pre-orders en voorderest niets. ik ga het ook dit keer gewoon weer volhouden
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #1025

    Standaard

    Ik ga ook maar eens een poging wagen denk ik. Heb een behoorlijke kijkachterstand en deze maand kijk ik toch nauwelijks films, daarnaast is het wel even goed voor mijn bankrekening.

Pagina 41 van 45 EersteEerste ... 31373839404142434445 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •