Pagina 42 van 45 EersteEerste ... 323839404142434445 LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1103 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    vanaf heden, zal ik toch ook een poging wagen, ik heb andere toekomstige grote kosten, en het moet echt wel wat minder nu
    ik koop teveel....
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #1027

    Standaard

    Ik zal wel moeten minstens een jaar geen DVD/BR enz. kopen heb net een andere auto gekocht en moet ook nog op vakantie, dus zeer zuinig. Ik zal het per vandaag onthouden, waarschijnlijk zit ik nu al een maand op geen DVD/BR kopen, maar goed.

  3. #1028

    Standaard

    Het beste zou zijn hier 3 maanden aan mee te doen, maar dan ongeveer 2 keer in de maand 'smokkelen' i.v.m. vakantie naar India.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1029

    Standaard

    Ik kan weer rustig aan beginnen met kopen. mijn droomreis naar amerika is inmiddels al geschiedenis. gelukkig dat ik volgend jaar weer terug ga

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    heb nog een aantal pre-orders staan voor eind deze maand, ergens volgende maand en augustus.....september ook nog wat dacht ik, en vanaf nu is het weer even over......enkel de pre-orders en voorderest niets. ik ga het ook dit keer gewoon weer volhouden
    dat was op 16-6-2010

    sindsdien ook echt niks van dvd's of blu-rays meer gekocht, komt enkel nog een pre-order binnen volgende week, en dan ga ik intussen vrolijk verder met niets kopen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #1031

    Standaard

    Ik hoop het ook weer een maandje te redden. Na binnenkomst bestelde titels ligt mijn kijkachterstand op 30-40 en ik heb de komende weken genoeg kosten aan o.a. verhuizen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #1032

    Standaard

    Inmiddels al 24 dagen geen Blu-ray of DVD gekocht. Heb nu genoeg geld gespaard voor een nieuwe laptop, dus ik denk dat ik langzamerhand ook wel weer nieuwe Blu-rays kan gaan kopen

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    vanaf heden, zal ik toch ook een poging wagen, ik heb andere toekomstige grote kosten, en het moet echt wel wat minder nu
    ik koop teveel....
    bijna een maand voorbij en nog steeds geen bluray gekocht
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    bijna een maand voorbij en nog steeds geen bluray gekocht
    Netjes hoor

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het beste zou zijn hier 3 maanden aan mee te doen, maar dan ongeveer 2 keer in de maand 'smokkelen' i.v.m. vakantie naar India.
    Denk dat ik al een keer of 8 'gesmokkeld' heb....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1035

    Standaard

    tussen de laatste week van april, en de laatste week van mei, in totaal 244 dvd's gekocht. 5 complete tv series, Seinfield, the a team, macgyver prisson break, Mclouds daughters
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #1036

    Standaard

    Ben voor het eerst begonnen met een maand geen dvd's kopen, gestart op 1sept zit nu op dag 11 ben benieuwd of ik de 30 dagen ga halen , maar tot nu toe gaat het goed
    We'll tear your soul apart

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    tussen de laatste week van april, en de laatste week van mei, in totaal 244 dvd's gekocht. 5 complete tv series, Seinfield, the a team, macgyver prisson break, Mclouds daughters
    Met een aantal van 244 gekochte dvd's zit je in het verkeerde topic Robbie-x...de bedoeling is géén dvd's kopen, niet de meeste ...

    Maar...als je nu alle 244 dvd's gaat bekijken denk ik dat je wel gemakkelijk een maandje verder zit natuurlijk .
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  13. #1038

    Standaard

    Robbie wil graag het record breken voor de grootste kijkachterstand.
    Ik heb zelf mijn budget voor deze maand vorige maand al uitgegeven, dus ik denk dat het technisch gezien deze maand wel gaat lukken...

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Robbie wil graag het record breken voor de grootste kijkachterstand.
    Ik heb zelf mijn budget voor deze maand vorige maand al uitgegeven, dus ik denk dat het technisch gezien deze maand wel gaat lukken...

    Hohohoho!!...dat record geef ik niet zo maar uit handen hoor!
    819 in de achterstand!

  15. #1040

    Standaard

    Lady's and gentlemen, we have ourselves a winner !

  16. #1041

    Standaard

    tja, t lukt me nog niet echt, geloof ik.

    Inmiddels wel 8 afleveringen van seinfield gezien, maar
    deze week de complete serie The Dukes of hazzard gekocht, bestaat uit
    30 dvd's. Wie is de mol seizoen 1 en 2 totaal 6 dvd's. 20 jaar GTST 1 dvd, en nog onderweg, de complete boxset van The X files, die volgens BOL.com uit 59 dvd's lijkt te bestaan
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  17. #1042

    Standaard

    Ik kom er net achter dat ik al 2 maanden geen webshop-bestellingen heb gedaan. In die periode heb ik wel gewoon in de winkels dingen gekocht, maar het is evengoed een begin.

  18. #1043

    Standaard

    Hihi, uitgangspunt van deze thread is al maaaaanden geen probleem meer voor mij eigenlijk. Koop hooguit 1 dvdtje in de 4 of 5 weken, dus heb deze extra prikkel gelukkig niet nodig . Kan ik straks rustig op vakantie, daarna zal ik vast wel een mega bestelling plaatsen bij YesAsia ofzo, heb ik ook al een half jaar niks meer besteld :P.

  19. #1044

    Standaard

    Ik heb sinds april geen dvd meer gekocht (en ook geen bluray omdat ik geen speler heb). Tot vandaag. Ben op dieet en zag vanmorgen dat er 6 kilo af is, dus een kadootje voor mezelf mocht best eens (de dvd van Battlestar Galactica: Razor was net 7 euro..)
    Verder heb ik in april besloten dat ik tot december niets meer zou kopen. Dus behalve deze ene dan ben ik goed op weg.
    Heeft ook een voordeel financieel gezien. Ik koop nl. altijd via amazon.co.uk nieuw van gebruikers. En ik houd op de site een wishlist bij van wat ik interessant vindt. Tegen december zijn de meeste items een stuk in prijs gedaald (zowel via amazon zelf en vaak nog meer bij de gebruikers (denk aan ongewilde kadootjes o.i.d.)) Bovendien kan ik in december kijken wat ik van mn wishlist nog interessant vind, dus ik doe geen impulsaankopen. Scheelt echt bakken met geld zo en ik kan straks mn verzameling tegen een leuke prijs flink uitbreiden.

  20. #1045

    Standaard

    De laatste actie van MM (2e tv-serie box voor de halve prijs) heeft zijn sporen achtergelaten: ik heb er iets van 10 bij (en ik had er sowieso al een paar liggen..). Op dat specifieke deelgebied ga ik dus even op koop-dieet: tot het nieuwe jaar geen nieuwe tv-boxen meer.

  21. #1046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Dat idee heb ik ook, en Robbie is nog steeds niet duidelijk hoe hij de dvd's van een tv serie telt, de meesten tellen de dvd's van een serie als één, maar als hij dat apart teld dan geld dat niet, en dan valt zijn kijkachterstand veel lager uit, anders zou ik ook veel meer hebben en Robbie makkelijk versla met zijn kijkachterstand
    Ik tel gewoon alle dvd's van een tv serie, natuurlijk
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Ik tel gewoon alle dvd's van een tv serie, natuurlijk
    Ik denk dat de meeste mensen het aantal items/uitgaves tellen en niet het aantal discs. Anders kom ik ook al snel boven de 100 terwijl ik niet meer dan 30 of 40 dingen in mijn kijkachterstand heb staan.

  23. #1048

    Standaard

    Het is nu al van 16 juni 2010 geleden dat ik nog serieus heb gekocht. Ik ben aan het sparen voor mijn eigen home cinéma


  24. #1049

    Standaard

    Dit jaar koop ik iig niets meer.

  25. #1050

    Standaard

    Ik ben ook vastbesloten om dit jaar niets meer te kopen. Maar dan ook echt helemaal niets... Maar volgend jaar...

Pagina 42 van 45 EersteEerste ... 323839404142434445 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •