Pagina 43 van 45 EersteEerste ... 3339404142434445 LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1103 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    ik heb een koopprobleem, maar ga me een maandelijkse beperking opleggen !

  2. #1052

    Standaard

    Net Six Feet Under Complete Series besteld en daarmee ben ik klaar voor deze maand!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #1053

    Standaard

    In januari ga ik mijn FRS bonnen gebruiken. Dus dat zal nog wel een duur maandje worden. Daarom wil ik in februari ff niks kopen. Hopen dat het lukt
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #1054

    Standaard

    Nope. Gaat 'm ook in 2011 niet worden vrees ik.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #1055

    Standaard

    Ik koop de laatste jaren nog amper dvd's. Vroeger 10-15 per maand, nu nog amper 10-15 per jaar.

    Heb nog heel wat kijkachterstand liggen, en dat moet eerst weggewerkt worden.

  6. #1056

    Standaard

    Ik zit op bijna 2 maanden geen import-titels bestellen: dat vind ik ook wel wat waard.

    Daar staat wel weer tegenover dat ik in de tussentijd o.a. met de uitverkoopactie van FRS belachelijk veel BD's heb gekocht.

  7. #1057

    Standaard

    Ik hoop dat ik het ga redden, een maand geen BR's te kopen. Nog 3 weken dus

  8. #1058

    Standaard

    Ik ga weer eens een nieuwe poging wagen. Minimaal 2 maanden geen aankopen of anders in ieder geval tot mijn kijkachterstand weg is.

  9. #1059

    Standaard

    Ik ga ook weer eens een poging wagen. Koopstop tot eind April.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #1060
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Mijn laatste aankoop dateert van 06-02-2011. Dus een maand lang geen DVD/Blu-ray gekocht.
    Moet toegeven dat het terug wat begint te kriebelen om Mediamarkt nog eens te bezoeken

  11. #1061

    Standaard

    Mijn laatste aankoop is alweer van 20 januari. Afgelopen zaterdag The American gekocht (of eigenlijk eerder de Volkskrant waar die bij zat).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #1062

    Standaard

    Ik ga proberen 2 weken geen aankopen te doen, buiten wat al onderweg is natuurlijk.

    OVerigens ben ik flink aan het dubben of ik met dvds ongeveer niet bijna alles heb wat maar enigszins interesant is.

    Als ik nog een stuk of 30 serie boxen koop dan heb ik eigenlijk alles qua series op dvd en films koop ik eigenlijk nog alleen op blu ray.

  13. #1063

    Standaard

    Bij mij het eerder het omgekeerde, ik wou net naar de volgende regel overstappen : Elke maand één BluRay kopen. Een maand (of meerdere) niets kopen is namelijk geen uitzondering.

  14. #1064

    Standaard

    Pfuuuh, ik ben bezig deze salarisperiode niets meer te kopen, ik houd het al een paar dagen vol, wel lastig hoor.
    Laatst aangepast door peptalk : 05-04-2011 om 15:58
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1065

    Standaard

    Voor mij alweer een maand geleden. 5 maart was de laatste en nu heb ik The Taking of Palham One Two Three aangeschaft (origineel).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #1066

    Standaard

    Geen gratis ipad 2 voor mij

    Ik kon het niet laten om 2 weken niet op de bestelknopjes te drukken.

    Ik ben zo verschrikkelijk zwak

  17. #1067

    Standaard

    Ik ben hier zo NIET goed in, echt niet
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  18. #1068

    Standaard

    Laatste aanschaf was alweer 16 mei. Wel veel games gekocht, op vakantie geweest en aan het kijken voor een eigen huis. Dus dat verklaart ook wel het één en ander. Ondertussen meegedaan aan de Veronica 10 dvd actie voor 10 Euro.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #1069

    Standaard

    Dit kost mij niet eens moeite; zoveel goede films komen er nu ook weer niet uit dus ik koop ook weinig de laatste tijd.

  20. #1070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dit kost mij niet eens moeite; zoveel goede films komen er nu ook weer niet uit dus ik koop ook weinig de laatste tijd.
    Heb ik precies hetzelfde.

  21. #1071

    Standaard

    Kan ik en wil ik niet!
    I Love My Sci-Fi

  22. #1072

    Standaard

    afgelopen jaar meer dan 400 blu rays gekocht, en nu al weer een stuk of 5 aangeklikt.
    Ga toch eens proberen wat minder aan te schaffen, ruimte is ook een isue aan het worden.
    Probeer deze maand niets meer te kopen op zowel blu ray als games gebied.

  23. #1073

    Standaard

    Ja precies, ik heb vorig jaar 418 blu-rays gekocht en daarvan slechts 137 bekeken, dus wil dit jaar heel veel kijkachterstand inhalen en wat minder kopen.

  24. #1074

    Standaard

    Ik eis nog steeds copyright op dit topic, dat een schaamteloze kopie is van mijn topic .

  25. #1075

    Standaard

    Ik houd het al 2/3maanden vol en het bevalt me wel selectiever zijn met je aankopen weg met de rommel! Eerst lekker alles Dloaden/in de bios zien en wat echt goed is kopen! Voor 2012 staan er 103 films op de rol daar zullen er nog wel een 50 van afvallen dus het duurt nog wel even voor ik uberhaubt weer iets koop.

    Edit: Mm toch niet gisteren 1 Blu-ray gekocht omdat het een koopje was! Hand weer terug op de knip!

Pagina 43 van 45 EersteEerste ... 3339404142434445 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •