Pagina 5 van 45 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1103 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Niet zo lang geleden maakte ik nog grappen in deze thread, maar nu ga ik ook meedoen: ik ben mezelf een beetje te buiten gegaan de laatste maand en omdat m'n verlanglijst nu toch '0' staat wil ik maar gelijk helemaal een embargo op m'n DVD-aankopen gaan zetten.

    Oh ja: geen beperkingen, maar bij op het forum aangeboden Criterions zal ik HEEL makkelijk door de knieen kunnen gaan vrees ik. :wink:

    EDIT: het lijkt me trouwens wel cool om m'n record van 36 dagen te gaan verbreken, maar ik vrees dat dat niet realistisch is. Hoe dan ook: ik gebruik het maar wel ff als leiddraad denk ik. Daarmee sta ik mezelf dan toe om vanaf 18 april weer nieuwe aankopen te doen.

  2. #102

    Standaard

    Heb er nu een week opzitten en eigenlijk zonder moeite doorstaan (zie mijn dagboek in eerste bericht). Maar ik ben bang dat de komende weken moeilijker worden...

    Overigens is mijn regel dat bestellen van pre-orders net zo gelden als kopen in de winkel en dus niet toegestaan...

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Overigens is mijn regel dat bestellen van pre-orders net zo gelden als kopen in de winkel en dus niet toegestaan...
    Dit is bij mij ook wel zo, maar voor de Leon tin maak ik denk ik toch een uitzondering. Deze komt eind mei pas uit (2,5 maand) en het is bij amazon, dus mijn CC wordt niet voor die tijd belast. Zover ik weet is deze niet gelimiteerd dus haast is er niet bij, maar ja, dan heb er in ieder geval zeker eentje

  4. #104

    Standaard

    Ik ben ook al lekker op dreef..

    Training Day voor 7.99 laten liggen 3 weken geleden, gaat steeds makkelijker.....alleen eei, ik ben nu bij de laatste 3 afleveringen 24 S1
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik ben ook al lekker op dreef..

    Training Day voor 7.99 laten liggen 3 weken geleden, gaat steeds makkelijker.....alleen eei, ik ben nu bij de laatste 3 afleveringen 24 S1
    oei, dan wordt het moeilijk om te wachten met s2 en s3 als je die nog niet hebt

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ja nu zie ik ze
    cool ja, maar niet deze maand
    Ze zullen er volgende maand ook nog wel zijn. In ieder geval dat hoop ik!
    Het ging hier toch om een maand geen dvd's meer kopen? Of mag je van jezelf geen merchandise meer kopen?
    Merchandise moet toch minderen want is meestal duurder dan een dvd-aanschaf. Hoewel ik op ebay soms zit te twijfelen om de Morgul Lord aan te schaffen. Dus om je antwoord te beantwoorden ook geen merchandise voor mijn momenteel.(Behalve als ik de Matrix Sentinel voor een koopje kan krijgen)

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik ben ook al lekker op dreef..

    Training Day voor 7.99 laten liggen 3 weken geleden, gaat steeds makkelijker.....alleen eei, ik ben nu bij de laatste 3 afleveringen 24 S1
    oei, dan wordt het moeilijk om te wachten met s2 en s3 als je die nog niet hebt
    Jij weet het,....gelukkig kan ik op 1 aflevering na aan S2 van Alias beginnen :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    en de rest wordt gedownload.... )
    Tja, zo heb ik haar niet opgevoed
    Effe on topic:
    6 maart 2005 niks besteld niks gekocht
    7 maart 2005 niks besteld niks gekocht
    8 maart 2005 niks besteld niks gekocht
    9 maart 2005 niks besteld niks gekocht
    Ik ben KEIGOED ............tot nu toe dan
    'k Geef toe, 't is nie echt moeilijk als je blut bent Stom stom stom ik had namelijk de dubbel-ax van Gimli gekocht. Loeizwaar ding, dus de kiloprijs viel mee 8) :wink:
    Even bijwerken:
    10 maart 2005 niks besteld niks gekocht.
    11 maart 2005 niks besteld, niks gekocht.
    12 maart 2005 niks besteld, niks gekocht
    13 maart 2005 niks besteld, niks gekocht.
    Ik ga het halen....ik ga het helemaal halen
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #109

    Standaard

    Er wordt hiero maar weinig gepost.
    Zeg hé , ik ben toch niet de enige die......
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Er wordt hiero maar weinig gepost.
    Zeg hé , ik ben toch niet de enige die......
    Ik houd een dagboek bij in het eerste bericht. Daar kun je zien dat ik 't nog altijd volhoud....

  11. #111

    Standaard

    Gaat mij ook nog steeds uitstekend af. Heb net de eerste 12 uur van seizoen 1 van 24 afgerond, en ik heb seizoen 2 ook nog liggen, en nog wat films, die ik eerst allemaal moet kijken, voor ik weer wat nieuws mag bestellen.

    Ik kijk wel uit naar 19 april, als de box van De Bezetting uitkomt... Gaat mijn eerste aankoop worden, denk ik. Verder heb ik nog niet zoveel leuks gezien, wat ik perse moet hebben.

  12. #112

    Standaard

    24 rulez! Heb net 4 afleveringen van Seizoen 2 zitten kijken. Verslavend!

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    24 rulez! Heb net 4 afleveringen van Seizoen 2 zitten kijken. Verslavend!
    Ja erg he? Ik probeer het te beperken tot 4 afleveringen per avond, maar dit kost erg veel moeite.

  14. #114

    Standaard

    Bij mij lukt het ook wel aardig, heb in ieder geval nog geen dvd's gekocht de afgelopen week. Wel kom ik regelmatig leuke aanbiedingen tegen en moet ik mezelf inhouden, maar tot nu toe lukt het dus heel goed.

  15. #115

    Standaard

    Ik ben vandaag de fout in gegaan (met Fargo SE en Get Shorty) en dat is meteen ook goed afgestraft. Had een lekkere bekeuring van 45 E, dus nu moet ik wel een maand zonder aankopen. Heb me voorgenomen om tot mijn verjaardag (30 April) geen dvd's meer te kopen. Alleen als ik de Langoliers tegenkom voor een mooie prijs dan schaf ik die nog aan (en Four Room moet ik nog binnenkrijgen).

  16. #116

    Standaard

    Da's niet mis, € 45,- voor het vroegtijdig bestellen van een DVD.

    Arg ik heb nog maar 2 afleveringen van S1 24 te gaan.....spannend...dat wordt uistellen van S2 bestellen....oei nu maar beheerst S2 Alias bekijken :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #117

    Standaard

    Alias S3 heb ik al helemaal bekeken, RotK is ook binnengekomen en onderhand al bekeken en nu is de inspiratie eigenlijk op en nog ongeveer 3 weken te gaan...

    *Zucht* Maar ik moet en zal het volhouden, want ik heb echt geen cent meer over om te besteden aan leuke dingen. Wat ben ik toch een junkie eigenlijk.

    Ben er trouwens wel achter gekomen wat mijn manier is om geen dvd's meer aan te schaffen: Niet in de Koop/Verkoop threads kijken, elke winkel waar ze dvd's verkopen overslaan en je pinpas thuislaten. En het werkt nog ook.
    En ik ben ook nog eens spontaan meer tijd gaan besteden aan m'n studie!
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  18. #118

    Standaard

    Ugh.. twee dagen heb ik het maar volgehouden.

    Mensen moeten ook geen Criterions gaan aanbieden via het forum! :wink:

    Nou ja, NIEUWE poging..

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Heb net weer een bestelling gedaan bij de FRS maar dat waren 3 dvd's voor € 5,-. Maar wil best meedoen om vanaf nu een maand geen dvd's meer te kopen hoor. Moet natuurlijk als het goed is nog wel komende maand de bestelling op halen die ik net gedaan heb. Maar zal verder niks meer kopen! :wink:
    Gisteren alweer een dvd gekocht via het forum. De dvd was weliswaar maar € 7,50 maar toch... Ik heb het dus niet vol kunnen houden!
    Sorry dat ik je voornemen heb moeten verstoren, Scott :wink: .
    Geeft niks! Denk dat ik vanavond nog een bestelling ga plaatsen... En daarna stop ik er echt even mee voorlopig! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  20. #120

    Standaard

    Het gaat hier redelijk. Wetende dat The Incredibles inmiddels door DVDSoon op de bus is gedaan mis ik het kopen van dvd's nog niet.

    Ondertussen heb ik wel mijn laatste zonde mogen ontvangen: een prachtig exemplaar van de Starmax 2-disc editie van Oldboy SE.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  21. #121
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Heb ondertusse wel een dvd gekregen Bambi S.E

    Wat een lieve ma heb ik toch!

  22. #122

    Standaard

    De hand zit nog steeds op de portemonnee...

  23. #123

    Standaard

    Ik heb lege dvd's moeten bestellen om wat data te back-uppen, dat telt niet mee hè, en ook een paar dvd-rw's, omdat er een hdd dvd recorder aan zit te komen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #124

    Standaard

    Nieuwe hobby: Via een vriend goedkoop aan een PS2 kunnen kopen. Zit nu heel veel te racen. Werkt ook lekker als rem op het kopen van DVD's...

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    en de rest wordt gedownload.... )
    Tja, zo heb ik haar niet opgevoed
    Effe on topic:
    6 maart 2005 niks besteld niks gekocht
    7 maart 2005 niks besteld niks gekocht
    8 maart 2005 niks besteld niks gekocht
    9 maart 2005 niks besteld niks gekocht
    Ik ben KEIGOED ............tot nu toe dan
    'k Geef toe, 't is nie echt moeilijk als je blut bent Stom stom stom ik had namelijk de dubbel-ax van Gimli gekocht. Loeizwaar ding, dus de kiloprijs viel mee 8) :wink:
    Even bijwerken:
    10 maart 2005 niks besteld niks gekocht.
    11 maart 2005 niks besteld, niks gekocht.
    12 maart 2005 niks besteld, niks gekocht
    13 maart 2005 niks besteld, niks gekocht.
    Ik ga het halen....ik ga het helemaal halen
    Even bijwerken:
    14 maart 2005 niks besteld, niks gekocht :P
    15 maart 2005 voor m'n werk naar utrecht. Shit daar hebben ze een MM. Dusse......je raadt het wel .
    Jullie zien mij dus op deze thread niet meer. :x
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Pagina 5 van 45 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •