Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het kopen van ex-rental DVD's?

    Heb geprobeerd een topic hierover te vinden maar die was er niet (zo ver ik weet)

    Ik vroeg me af of jullie wel eens ex-rental DVD's kopen die soms te koop staan bij videotheken. En hoe jullie hierover denken?

    Soms staan er zeer aantrekkelijke titels bij voor zeer lage prijzen. Zo zag ik vandaag Lost in Translation en Kill Bill 2 voor 5 euro liggen. Deze kost nog in de winkel nog tussen de 15 en 20 euro (19,95 prcs).

    Graag je mening!

  2. #2

    Standaard Re: Het kopen van ex-rental DVD's?

    NIets voor mij. Die dvd's zitten bijna altijd onder de krassen of er staat zo'n barcode van de videoshop in. Als verzamelaar wil ik ze allemaal punt gaaf hebben...
    http://www.internationalstrikeforce.com Website voor liefhebbers van online games op playsation.

  3. #3

    Standaard

    ik moet er niks van weten iig, meestal zijn ze echt als vuil behandelt zoniet het schijfje dan de amaray wel, daarnaast zijn ze vaak veel beperkter dan de exemplaren die gewoon voor de verkoop bedoelt zijn (niet allemaal natuurlijk) en daar komt ook nog s bij dat ik t niks vindt dat op veel van die dvds ook nog s in grote letters staat: RENTAL VERSION
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  4. #4

    Standaard

    Ook niets voor mij. Huurdvd's staan gewoon onder de krassen, vetvingers enz... Bovendien zijn de covers dikwijls begaaid met opschriften als 'rental version' en gegevens over de videotheek zelf.

    Als echte liefhebber betaal ik graag wat extra euro's voor een nieuwe en puntgave dvd. Voor mij geen schijfjes die al door verschillende war zones gepasseerd zijn.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    ik moet er niks van weten iig, meestal zijn ze echt als vuil behandelt zoniet het schijfje dan de amaray wel, daarnaast zijn ze vaak veel beperkter dan de exemplaren die gewoon voor de verkoop bedoelt zijn (niet allemaal natuurlijk) en daar komt ook nog s bij dat ik t niks vindt dat op veel van die dvds ook nog s in grote letters staat: RENTAL VERSION
    In dit geval zou ik er ook niet over nadenken, maar in (dit/het) geval gaat het om zelfde versie die ook gewoon in de winkels liggen. Wel te verstaan nieuwe films, wat ouwdere films zijn ook 'goedkoop' te krijgen denk ik.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    ik moet er niks van weten iig, meestal zijn ze echt als vuil behandelt zoniet het schijfje dan de amaray wel, daarnaast zijn ze vaak veel beperkter dan de exemplaren die gewoon voor de verkoop bedoelt zijn (niet allemaal natuurlijk) en daar komt ook nog s bij dat ik t niks vindt dat op veel van die dvds ook nog s in grote letters staat: RENTAL VERSION
    In dit geval zou ik er ook niet over nadenken, maar in (dit/het) geval gaat het om zelfde versie die ook gewoon in de winkels liggen. Wel te verstaan nieuwe films, wat ouwdere films zijn ook 'goedkoop' te krijgen denk ik.
    dan zijn er altijd nog 3 redenen om het niet te doen :wink: en daar komt bij: goedkoop=duurkoop :wink:
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  7. #7

    Standaard

    Ik doe het hier bij de plaatselijke MM Store wel eens, maar dat is omdat ik ze behoorlijk goedkoop kan krijgen, ik ken de eigenaren namelijk, maar ook alleen als de schijfjes in goed kwaliteit zijn.
    En als het een film is die ik ECHT goed vind wil ik er toch wel een SE van...

  8. #8

    Standaard

    En als het nou een puntgave dvd is inclusief hoesje?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    En als het nou een puntgave dvd is inclusief hoesje?
    dat is een "1 in a million" :wink:
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  10. #10

    Standaard

    Het hangt er vanaf of je dvd verzamelaar bent of filmliefhebber. (beide kan ook auitteraard) Maar ik vind de film het belangrijkst. Kan ik voor 5 euro een 2e hands film kopen doe ik dat, mits die wel in redelijk staat is. Krassen is meestal geen probleem. En de hoesjes kijk ik toch niet naar.

    Hoewel als ik een SE kan kopen dioe net zo duur of goedkoper is dan een rental of winkelversie doe ik dat. (Big Fish R3 is zo'n mooi voorbeeld...12 euro tov 15 euro in NL)
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Het hangt er vanaf of je dvd verzamelaar bent of filmliefhebber. (beide kan ook auitteraard) Maar ik vind de film het belangrijkst. Kan ik voor 5 euro een 2e hands film kopen doe ik dat, mits die wel in redelijk staat is. Krassen is meestal geen probleem. En de hoesjes kijk ik toch niet naar.

    Hoewel als ik een SE kan kopen dioe net zo duur of goedkoper is dan een rental of winkelversie doe ik dat. (Big Fish R3 is zo'n mooi voorbeeld...12 euro tov 15 euro in NL)
    hoesjes zijn voor mij net zo belangrijk....en krassen moet ik al helemaal niks van hebben
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  12. #12

    Standaard

    Ik heb dat 1 keer gedaan. Toen The Mothman Prophecies, Mulholland Drive en Enigma gekocht. Maar toch heb ik er wel redelijk spijt van. De DVD's zijn gewoon goed maar ik wil nu graag de 2-Disc van Mulholland Drive en The Mothman Prophecies hebben. En dan blijf ik dus met twee ex-rentals zitten die niet veel mensen willen hebben. De hoesjes zijn in redelijk staat, maar die stickers .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #13

    Standaard

    Bij de videotheken hier hebben ze alleen overpriced k*ttitels dus ik ben nog nooit in de verleiding gekomen

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    In dit geval zou ik er ook niet over nadenken, maar in (dit/het) geval gaat het om zelfde versie die ook gewoon in de winkels liggen. Wel te verstaan nieuwe films, wat ouwdere films zijn ook 'goedkoop' te krijgen denk ik.
    De Lost In Translation rental is ietwat kaler dan de koopversie, dus exact hetzelfde zijn ze zeker niet.

    Verder koop ik zelf ook nooit ex-rentals - zoals al gezegd is, vanwege kwaliteit en meer zulks. Koop liever een nieuwe, krasloze, uitgebreide, mooi editie dan een ex-rental.

  15. #15

    Standaard

    Ja die ex rentals zijn meestal bekrast en verrotte hoes enz.,maar spelen wel goed af.Ik heb eens wat van damme's gekocht,maar inmiddels al wel weer verkocht.

    a matige film
    b ga toch ook voor mooie hoezen enz.niet vol met stickers aan zijkant enz.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb er nu drie, die zijn nog van goede kwaliteit en hebben ook nog heel wat extra's verder staat er ook niet super groot op dat het rentals zijn dus voor mij kan het best uit.

  17. #17

    Standaard

    Ik moet ook niks van ex-rentals hebben. Wil mijn dvd's gewoon in perfecte staat zowel de schijfjes als de hoezen.
    Four-Star Trader (236)

  18. #18

    Standaard

    Ik zou ze normaal ook niet kopen,maar als het een titels is die alleen nog maar op rental is,voorbeeld Boys dont cry,dan zou ik hem wel kopen voor een zacht prijsje.

    Verder heb ik ook Insomnia liggen,puntgaaf,alleen op de hoes staat die witte balk niet voor de verkoop.Voor 5 euro gekocht.
    Ook heb ik Sweet sixteen(was toen nog niet op dvd) en The transporter(zitten geen extra,s op),beiden voor 5 euro stuk,ook puntgave edities.Ik wou het voorlopig bij deze ex-rental/huurversies laten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #19

    Standaard

    Af en toe koop ik ze wel op de Darling Markt in Rijswijk(snuffelbeurs).
    5 euro per stuk en vaak krasvrij. Je kunt ze zelf allemaal bekijken en als hij blijft hangen mag je hem terugbrengen. Zitten natuurlijk veel films tussen die onder de krassen zitten maar je moet gewoon goed zoeken.En niet op elke hoes staat Only Rental of Not For Sale. Vaak de nieuwste films dus mijn advies goed zoeken!
    No one understands the demons world

  20. #20

    Standaard

    Ik koop nog wel eens een ex-rental meestal films die niet meer verkrijgbaar zijn of te duur bijv. weight of water.
    Verder huur ik als de nieuwste films uitkomen en dan rippen dan heb je goedkope kopie, de enigste films die ik orgineel wil hebben zijn de films van Cronenberg/Lucas/Kubrick.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Verder huur ik als de nieuwste films uitkomen en dan rippen dan heb je goedkope kopie, de enigste films die ik orgineel wil hebben zijn de films van Cronenberg/Lucas/Kubrick.
    Hmm... op deze werkwijze mag je fier zijn... not.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Verder huur ik als de nieuwste films uitkomen en dan rippen dan heb je goedkope kopie, de enigste films die ik orgineel wil hebben zijn de films van Cronenberg/Lucas/Kubrick.
    Hmm... op deze werkwijze mag je fier zijn... not.
    weer iemand die onze gezamenlijke verslaving wat duurder wil maken
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Verder huur ik als de nieuwste films uitkomen en dan rippen dan heb je goedkope kopie, de enigste films die ik orgineel wil hebben zijn de films van Cronenberg/Lucas/Kubrick.
    Hmm... op deze werkwijze mag je fier zijn... not.
    weer iemand die onze gezamenlijke verslaving wat duurder wil maken
    Klopt. Vooral het systematisch kopiëren van films vind ik een brug te ver.

  24. #24

    Standaard

    Wordt genoeg geld verdiend in het wereldje hoor...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lightscape
    Wordt genoeg geld verdiend in het wereldje hoor...
    Tuurlijk wel, maar het gaat mij om het principe.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •