Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 305 van 305 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Bedankt voor de aanvullende info.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan
    De Pioneer schrijft ook zowel op + als - hoor (de 530 kon alleen -). Wel grappig dat je optisch als een minpunt ziet, de meesten zien juist de coax in de 540 als een stap terug . Veel maakt het echter niet uit, denk ik, en voor mij was het ook een voordeel aangezien mijn vorige DVD-speler ook met coax aan de versterker hing.
    Ah, da's mooi van die + en -. Optisch zie ik als minpunt omdat ik nu een coax aansluiting heb, en dan dus een nieuwe kabel zal moeten aanschaffen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan
    Klopt niet helemaal. Je hebt immers de keuze hoe je ze op de HDD zet. De eerste mogelijkheid kon al met de 530: je steekt cd'tje in de drive en de speler ript zelf de schijf en zet ze in lossless Digital Dolby formaat op de harddisk. Eén cd neemt zo ongeveer 150M in beslag. De tweede mogelijkheid is nieuw in de 540: je brandt een CDRW met daarop MP3 of WMA bestanden en die bestanden kun je vervolgens naar de HDD copiëren. Ook hier controleer je zelf de compressie door de bitrate te nemen die je zelf wil. Alleen is het dus totaal onbegrijpelijk dat ze voor MP3 en DivX alleen CDs en geen DVDs ondersteunen. Heb Pioneer al aangeschreven hieromtrent.
    Ik heb net even in de handleiding gekeken van de 530: op blz 90 onderaan staat: het opgenomen audioformaat is 256 kbps Dolby Digital. Dat is helaas niet lossless.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan
    Louter op features is de Panasonic de duidelijke winnaar, dus als de Jukebox feature niet belangrijk is, is de keuze snel gemaakt. Er zijn natuurlijk ook subjectieve verschillen zoals gebruiksgemak en beeld/geluidskwaliteit. Daarover kan ik niet oordelen gezien ik mijn Pioneer pas heb en al helemaal niets afweet van de Panasonic. Had wel een zeer uitgebreid verhaal gelezen van iemand die paar maand geleden twijfelde tussen de Panasonic EH50 en de Pioneer 530. Hij koos uiteindelijk voor de Pioneer vanwege het grotere gebruiksgemak en snellere werking (de Panasonic startte traag op).
    Enig idee waar je die review hebt gevonden?

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Enig idee waar je die review hebt gevonden?
    hier :wink:

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Enig idee waar je die review hebt gevonden?
    hier :wink:
    Ahhhh super, thnx 8) Je kan nooit genoeg info hebben

  4. #304

    Standaard

    Heb afgelopen vrijdag de EH55 gekocht, dus toch voor de Panasonic gekozen. Ervaringen komen in dit topic te staan.

  5. #305

    Standaard

    Hallo mensen,

    Ik heb sinds korte tijd een Sony LCD KDL32V2000 staan en heb daar gelijk een HDD recorder Sony RDR-HX725 bijgekocht. Dit om het merk gelijk te houden en omdat de recorder zwart MOET zijn.
    De televisie heeft een HDMI aansluiting, deze recorder helaas niet. Dus gebruik ik nu component/i , aangezien component/p het beeldformaat niet automatisch stelt helaas.

    Ik kwam 'opeens' de Panasonic DMR-EH65 tegen. Zwart, HDMI en mogelijkheid tot upscaling naar 720p/1080. Misschien een betere keus ? Het hele topic op kieskeurig gelezen, en ondanks het cijfer 9, lees ik toch behoorlijk wat kritiek. (Dus hoe zo'n cijfer bepaalt wordt)

    Beeld zou via HDMI juist slechter zijn en louter in 16:9 doorgegeven kunnen worden (zit ik weer met dat manueel stellen elke keer) Het tunerbeeld zou sowieso brak zijn. En de recorder zou problemen hebben met het spelen van ntsc disks terwijl er een programma ingesteld staat (en aangezien ik wekelijkse opname gebruik, staat er dus altijd wat ingesteld)
    Oh ja, op het moment dat de recorder aanstaat maar geen beeld over de hdmi kwijt kan, dus je zit gewoon tv te kijken zeg maar, zou je gelijk getrakteerd worden op een foutmelding in het display.

    Niet dat de sony die ik nu heb staan geen schoonheidsfouten heeft, vind de AB erg druk/verwarrend, het menu traag, het inladen traag en noem maar wat dingetjes op.

    Mijn vraag is dus of er hier mensen zijn die de pana al langere tijd hebben/gebruiken en hoe de ervaringen zijn (liefst HDMI) aangzien ik overweg de Sony om te ruilen.

    Bedankt.

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •