De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Buena Vista: Vijf nieuwe DVD boxsets

    Buena Vista: Vijf nieuwe DVD boxsets



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Verschrikkelijke boxen.... ik haat dit soort uitgaves sowieso, mits de gewone keepcases er in zitten, zodat ik de "box" kan vergooien 8)
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  3. #3

    Standaard

    Wel lullig dat de 3-DVD Thriller Box niet gewoon Nicholas Cage box heet. Alsof zijn naam niet bekend genoeg is t.o.v. Robin Williams en Al Pacino.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Verschrikkelijke boxen.... ik haat dit soort uitgaves sowieso, mits de gewone keepcases er in zitten, zodat ik de "box" kan vergooien 8)
    Ik neem aan dat je 'tenzij' bedoeld in plaats van 'mits'?
    Eric van Ballegoie

  5. #5

    Standaard

    Het is niet zo dat ik per direct een van de genoemde boxen gaat aanschaffen, maar ik denk dat veel mensen er wel hun voordeel mee kunnen doen. Persoonlijk vind ik de Robin Williams box wel aantrekkelijk, maar dan zal de prijs ook aantrekkelijk moeten zijn wil ik overgaan op aanschaf. We zullen zien!

  6. #6

    Standaard

    Uhm is Bringing Out the Dead een thriller? Vind het een érg goeie film, daar niet van...
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Wel lullig dat de 3-DVD Thriller Box niet gewoon Nicholas Cage box heet. Alsof zijn naam niet bekend genoeg is t.o.v. Robin Williams en Al Pacino.
    Nou idd ja.
    Toch een van de betere huidige acteurs lijkt me zo.
    Wel een gave box

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Helaas ben ik geen voorstander van dit soort boxen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Helaas ben ik geen voorstander van dit soort boxen.
    Ik ook niet, en ook stom ja dat het geen Nicolas Cage box heet.
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  10. #10

    Standaard

    Vind die van Al Pacino nog niet eens zo lelijk. (De rest wel overigens)

    Die van Al Pacino moet ik misschien maar eens gaan halen een keer
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Helaas ben ik geen voorstander van dit soort boxen.
    Wat is het probleem dan? Voor zover mij duidelijk zijn het gewoon losse DVD's in keepcase met daarom een kartonnen 'box'. Staat het artwork daarvan je niet aan, dan gooi je het gewoon weg. Voordeel is dat je drie leuke films voor een goede prijs hebt.
    Eric van Ballegoie

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Helaas ben ik geen voorstander van dit soort boxen.
    Wat is het probleem dan? Voor zover mij duidelijk zijn het gewoon losse DVD's in keepcase met daarom een kartonnen 'box'. Staat het artwork daarvan je niet aan, dan gooi je het gewoon weg. Voordeel is dat je drie leuke films voor een goede prijs hebt.
    Jawel maar dan moet je wel toevallig alle drie de films de moeite waard vinden om in je collectie te hebben.
    Nu zijn er drie films bij elkaar gezocht die je waarschijnlijk zelf los nooit had gekocht.
    Dat is de reden waarom ik geen voorstander bent van dit soort boxen.

  13. #13

    Standaard

    Niets voor mij. Ik hou niet van dat soort boxen en in elke box zit minstens één film die ik echt niet wil...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  14. #14

    Standaard

    Denk je niet dat ze daarom die boxen juist uitbrengen? Voor mensen die misschien wel twee van de drie films willen kopen en dan de derde er maar bijnemen voor maar een klein beetje extra. Zo komt Buena Vista van z'n minder succesvolle titels af.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  15. #15

    Standaard

    Het moet inderdaad al lukken dat drie films je aanspreken en je er dan al niet één of twee van hebt... Voor beginnende verzamelaars kan dit soort boxen natuurlijk wél een dankbare mogelijkheid zijn om snel een mooie verzameling aanleggen, alhoewel snuffelen in de prijsbakken (Buena Vista 3 voor 33, Fox Big Deals, Columbia Must Have DVD etc.) je ook al heel wat kan opleveren.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Ik heb niks tegen die boxen, soms zitten er wel leuke tussen. Die Al Pacinobox lijkt me wel wat maar heb alleen the Recruit nog niet gezien dus ff wachten wat zo'n box gaat kosten.
    No one understands the demons world

  17. #17

    Standaard

    Ik heb ook geen van die boxen,en ik vind het ook niet nodig om ze te kopen.Van Al pacino moet ik alleen nog the insider uit die box,maar die koop ik wel los.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Wel lullig dat de 3-DVD Thriller Box niet gewoon Nicholas Cage box heet. Alsof zijn naam niet bekend genoeg is t.o.v. Robin Williams en Al Pacino.
    Viel mij ook op. Zeker aangezien er toch twee hele leuke Cages bijzitten (Face/Off en SnakeEyes)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •