Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Best goed

    Wij hebben thuis een bose acoustimass serie 10 uit 2004 met een kenwood versterker van 200w per kanaal, en dat werkt perfect!!!!!!
    Ik weet niet wat jullie allemaal zitten te praten, maar ik vind bose gewoon een goed merk.


    Dat is mijn mening

  2. #27

    Standaard Re: Best goed

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980
    Wij hebben thuis een bose acoustimass serie 10 uit 2004 met een kenwood versterker van 200w per kanaal, en dat werkt perfect!!!!!!
    Ik weet niet wat jullie allemaal zitten te praten, maar ik vind bose gewoon een goed merk.


    Dat is mijn mening
    Dat zegt ook niemand. Vraag is alleen hoeveel het jullie heeft gekost en dat je daar naar alle waarschijnlijkheid een 10 keer beter systeem voor had kunnen kopen. Het is net als B&W en Lowe, je betaald vreselijk veel voor een goed product, waar goede service en garantie bij zit. Maar als je een ander vooraanstaand merk pakt dan ben je de helft kwijt voor dezelfde kwaliteit.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #28

    Standaard Re: Best goed

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980
    Wij hebben thuis een bose acoustimass serie 10 uit 2004 met een kenwood versterker van 200w per kanaal, en dat werkt perfect!!!!!!
    Ik weet niet wat jullie allemaal zitten te praten, maar ik vind bose gewoon een goed merk.


    Dat is mijn mening
    kijk, kijk, iemand met humor....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #29
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Best goed

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980
    Wij hebben thuis een bose acoustimass serie 10 uit 2004 met een kenwood versterker van 200w per kanaal, en dat werkt perfect!!!!!!
    Ik weet niet wat jullie allemaal zitten te praten, maar ik vind bose gewoon een goed merk.


    Dat is mijn mening
    Is inderdaad een mening maar mijn vraag is dan wat je zoal als vergelijkings materiaal heb.
    Dit omdat je nu toch wel een zeer opmerkelijke uitspraak doe, vandaar.

  5. #30

    Standaard Re: Best goed

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980
    Wij hebben thuis een bose acoustimass serie 10 uit 2004 met een kenwood versterker van 200w per kanaal, en dat werkt perfect!!!!!!
    Ik weet niet wat jullie allemaal zitten te praten, maar ik vind bose gewoon een goed merk.

    Dat is mijn mening
    `
    Goh, wat zou ik je graag eens een setje QUAD L-serie laten horen... 8)

  6. #31

    Standaard Re: Best goed

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980
    Wij hebben thuis een bose acoustimass serie 10 uit 2004 met een kenwood versterker van 200w per kanaal, en dat werkt perfect!!!!!!
    Ik weet niet wat jullie allemaal zitten te praten, maar ik vind bose gewoon een goed merk.


    Dat is mijn mening
    Het meest belangrijke is dat jij het lekker vind klinken en dat je tevreden bent. Ik vind Bose overigens ook een goed merk, maar dan vooral wat marketing betreft, daar zijn ze namelijk expert in 8)
    Waarschijnlijk heb je jouw systeem nooit gehoord met 'niet satteliet' speakers want ik ben bang dat je dan minder enthousiast zou zijn. Dus als je wil weten hoe het ook anders kan, ga eens luisteren(bij een echte audio winkel). Als HT geen hobby van je is en je gewoon geluid wilt hebben waarmee je tevreden bent, ga dan vooral niet luisteren.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  7. #32

    Standaard Re: Best goed

    [quote="steven1980"]Wij hebben thuis een bose acoustimass serie 10 uit 2004 met een kenwood versterker van 200w per kanaal, en dat werkt perfect!!!!!!

    200 watt per kanaal zegt niets, 110 watt per kanaal zou makelijk beter
    maar als hij zo krachtig is dan zal vast beter tot zijn recht komen met zuilmodellen, dan het bose

    maar nogmaals er zit iets in die bassmodule die wat meer middentonen geeft, dit is niet zo als dat dolby of dts dit bedoelt heeft.
    maar je zal er best tevreden, zijn wel erg handig en klien uitgevoerd
    wat veel mogelijkheden bied
    wat mij bij bose toch opvalt dat de boxjes klein zijn maar niet er naar klinken :wink:
    harman kardon avr8500,pa2000,dvd25,hd70,td 420

    klipsch reference 35 serie met rw 12 sub(7.1)

  8. #33

    Standaard

    Ik wou dit ook nog even zeggen. Als je de basmodule aan de achterkant openmaakt dan hoor de middentonen wel goed, maar dan klinken de lage tonen weer wat minder. Maar ik vind dat je bij films kunt onderscheiden waar het bassgeluid vandaan komt.

  9. #34
    Member
    Registratie datum
    Sep 2002
    Woonplaats
    Maastricht [in de buurt van]

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980
    Maar ik vind dat je bij films kunt onderscheiden waar het bassgeluid vandaan komt.
    Tsja, wat moet ik hier nog op zeggen?

  10. #35

    Standaard


    Dit is een foto van internet van mijn home cinema systeem, ik weet niet helemaal of het een acoustimass serie 10 is, maar dat doet er niet toe.

  11. #36

    Standaard

    Bij bcc en mediamarkt vedrkopen ze bose, en als je het wilt vergelijken met andere merken, kun je dat daar doen.

  12. #37

    Standaard

    Het feit dat je hoort waar de bas vandaan komt zegt al genoeg over de kwaliteit van de sub.

    Maar wat heb je betaald voor deze set?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #38
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980


    Dit is een foto van internet van mijn home cinema systeem, ik weet niet helemaal of het een acoustimass serie 10 is, maar dat doet er niet toe.
    Zo bedoel je waarschijnlijk.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980
    Bij bcc en mediamarkt vedrkopen ze bose, en als je het wilt vergelijken met andere merken, kun je dat daar doen.
    Helaas zijn dat natuurlijk zaken waar je niet echt naar speakers kunt luisteren. Ze hebben meestal geen echte luisterruimte, hooguit een hoekje midden in de zaak waar je kunt 'luisteren'.
    Maar nogmaals laat je niet gek maken, als jij het goed vindt klinken is het oke. Er zijn natuurlijk veel meer mensen die het helemaal geweldig vinden want het wordt goed verkocht. Voor mij overigens een raadsel waarom want de keren dat ik naar Bose heb geluisterd heeft het nooit een positieve indruk op mij kunnen maken.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980
    Bij bcc en mediamarkt vedrkopen ze bose, en als je het wilt vergelijken met andere merken, kun je dat daar doen.
    Helaas zijn dat natuurlijk zaken waar je niet echt naar speakers kunt luisteren. Ze hebben meestal geen echte luisterruimte, hooguit een hoekje midden in de zaak waar je kunt 'luisteren'.
    Maar nogmaals laat je niet gek maken, als jij het goed vindt klinken is het oke. Er zijn natuurlijk veel meer mensen die het helemaal geweldig vinden want het wordt goed verkocht. Voor mij overigens een raadsel waarom want de keren dat ik naar Bose heb geluisterd heeft het nooit een positieve indruk op mij kunnen maken.
    Waarom? Je bent midden 50 bulkt van het geld en zoekt iets. B&O vind je te groot, dan is er dus maar 1 over... Zeker als je niet zo critisch bent en de prijs je niets uit maakt... Het is ook niet echt rommel, het is alleen gruwelijk duur.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1980
    Bij bcc en mediamarkt vedrkopen ze bose, en als je het wilt vergelijken met andere merken, kun je dat daar doen.
    Helaas zijn dat natuurlijk zaken waar je niet echt naar speakers kunt luisteren. Ze hebben meestal geen echte luisterruimte, hooguit een hoekje midden in de zaak waar je kunt 'luisteren'.
    Maar nogmaals laat je niet gek maken, als jij het goed vindt klinken is het oke. Er zijn natuurlijk veel meer mensen die het helemaal geweldig vinden want het wordt goed verkocht. Voor mij overigens een raadsel waarom want de keren dat ik naar Bose heb geluisterd heeft het nooit een positieve indruk op mij kunnen maken.
    Waarom? Je bent midden 50 bulkt van het geld en zoekt iets. B&O vind je te groot, dan is er dus maar 1 over... Zeker als je niet zo critisch bent en de prijs je niets uit maakt... Het is ook niet echt rommel, het is alleen gruwelijk duur.
    Gruwelijk duur valt natuurlijk ook wel weer mee want de Accousimas 10 serie heb je volgens mij voor 1000 dollar ofzo. Dus daar mag je ook niet heel veel van verwachten. Koop een 'niet sat' systeem en je hebt meer waar voor je geld. Dus de enige reden dat je aan een sat moet is of echt ruimte gebrek of een vrouw.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  17. #42
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Waarom? Je bent midden 50 bulkt van het geld en zoekt iets.
    Jammer genoeg heb ik een paar collega,s die onder de 35 zijn en niet bulken van het geld maar toch dit soort spul gekocht hebben.
    B&O vind je te groot, dan is er dus maar 1 over...
    Juist als je geld genoeg heb zijn er meerdere mogelijkheden maar alleen hebben toch zo hun gebreken zeg maar.
    Zeker als je niet zo critisch bent
    Dat is één van de grootste redenen dat dit soort sets verkocht worden.
    Het is ook niet echt rommel, het is alleen gruwelijk duur.
    Geen echte rommel nee maar wel een beetje waarvoor je dan weer teveel betaald.

    Met andere woorden, diegeen die dit kopen weten gewoon niet beter, hebben geen al te hoge eisen of hebben problemen met hun vrouw.

    Moet wel toegeven dat de Bose sets er altijd leuk uitzien.

  18. #43

    Standaard

    vind ze gruwelijk lelijk, wat een dingen ziet eruit als een goedkoop dingetje van de kermis, maar daar zijn de meningen dus over verdeeld
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  19. #44
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Mijn ouders hebben sinds kort een Bose Acoustimass® 10 Home Cinema Speaker System met een Denon 1604 receiver, geluid is niet echt toppie uit die speakers. Ik weet dat de reciever helemaal toppie is, maar het komt er op deze manier niet echt uit.


    Bose Acoustimass® 10 Home Cinema Speaker System
    http://www.bose.co.uk/home_audio/ht_.../am10/more.asp

    Zie ook deze thread.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=581068
    mijn HT Loewe Xelos 5270 ZW @media 100hz breedbeeld tv,
    Denon AVR-2700 5x80watt, Denon DCD-960, Pioneer DV-565A (sacd), JVC HR-S8500 (s-vhs),
    Front (2x) Magnat Zero 7, Rear (2x) B&W DM601, Center (1x) B&W CC6.

  20. #45

    Standaard

    Heb me zelf, jaren geleden, ook laten vangen door de marketing-strategie van Bose (nl. de vrouwtjes opgeilen) :wink:

    Door omstandigheden (kleine ruimte) had ik op dat moment niet veel keuze (+/- 10 jaar geleden). Toen was er inderdaad niet veel meer dan Bose wanneer het allemaal niet te groot mocht zijn.

    Heb toen de Accoustimass 10 gekocht (op aandringen van mijn echtgenote). Dit was wel een serie (2 ?) met passieve sub (ondertussen zou dit aangepast zijn ?).

    In stereo klonk dit inderdaad niet erg goed.
    Wel moet ik toegeven dat om bezoek te imponeren deze melkpakjes ideaal zijn.
    Op een hoog volume (bij laag volume valt er niet veel te beleven !) kwam deze set (voor leken !) behoorlijk imposant over.

    Natuurlijk, op het moment dat je een klein beetje verder gaat kijken, kun je enkel concluderen dat er véél beter op de markt is.

    Het moment dat we verhuisd zijn (naar een wat grotere locatie) was het Bose-systeem het eerste dat de deur uit is gegaan (momenteel speel ik door een Mordaunt-Short 500 THX-set).
    Ik moet toegeven dat dit een hele verbetering is geweest.

    Dus mensen laat je a.u.b. niet vangen door de marketing strategie van Bose maar probeer eerst eens gaan te luisteren naar enkele andere fabricanten.
    Ik ga zeker niet de sub+satteliet systemen afbreken, want er zijn er die zeker werken (zie bv. Kef 2005-2, MS-Genie, M&K K-5, ....).

    Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat er ook een groot voordeel is verbonden aan de Bose-systemen.
    Tweedehands was ik ze direct kwijt (geïntresseerden genoeg dus !). :P

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •