Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 391 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood(HBO-serie)

  1. #1

    Standaard Deadwood(HBO-serie)

    Iemand enig idee of deze serie in Nederland op dvd/tv gaat komen.Lijkt me een geweldige serie.Het eerste seizoen is in America al op dvd,en het tweede seizoen is al op tv. Iemand deze serie al eens gezien?

    HBO site: http:klik
    Imdb site:http: klik

    Plot Summary:
    The town of Deadwood, South Dakota in the weeks following the Custer massacre is a lawless sinkhole of crime and corruption. Into this uncivilized outpost ride a disillusioned and bitter ex-lawman, Wild Bill Hickok, and Seth Bullock, a man hoping to find a new start for himself. Both men find themselves quickly on opposite sides of the legal and moral fence from Al Swearengen, saloon owner, hotel operator, and incipient boss of Deadwood. The lives of these three intertwine with many others, the high-minded and the low-lifes who populate Deadwood in 1876.

    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Ben em toevallig nu aan het kijken.. net de eerste aflevering gezien, en die vond ik best goed.. verder kan ik er op dit moment niet veel over zeggen helaas..

  3. #3

    Standaard

    Superserie. Zoals alles van HBO. Sopranos in een Western jasje. Ze zijn weer goed bezig daar bij HBO. Ook Carnivale (morgen uit in Ned) en The Wire zijn geweldig!

  4. #4

    Standaard

    hallo,

    weet iemand of de r2 uk box van deadwood engelse subs heeft?
    Volgens dvdcompare is dit wel het geval, maar op de sites van verschillende online shops staat dat dit niet het geval is. (cdwow / play)

    alvast bedankt,

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Volgens play.com wel. Ga er dan maar vanuit dat het er ook echt op zit. Heeft iemand trouwens al enig idee of er een NL-uitgave gepland staat?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Psycho313_nl
    Volgens play.com wel. Ga er dan maar vanuit dat het er ook echt op zit. Heeft iemand trouwens al enig idee of er een NL-uitgave gepland staat?
    play is zeker geen autoriteit. Zo melden zij dat the machinist met subs kwam. helaas dus...

    www.dvdcompare.net is een goede graadmeter!

    de box is binnen en heeft uk subs!

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Heb de box overgenomen van Coen en heb nu het volledige 1ste seizoen gezien. Vind dat de serie zich teveel afspeelt in het dorp Deadwood. Had graag wat meer actie gezien en gebruik gemaakt van de omgeving waarin het verhaal zich afspeelt.

    De acteurs zijn alle zeer goed gecast en heb mijn dan ook zeker vermaakt met de serie op naar seizoen 2!

  8. #8

    Standaard

    Waarom deed je deze weg Coen?

    Wil deze ook wel uitproberen, ken de serie niet, maar hij is van HBO dus dat is het risico wel waard. Helaas is ie hier nog niet te koop en dat zal nog wel even duren, dus zal voor de UK versie moeten gaan.

    Zijn er nog meer mensen die deze serie kunnen aanbevelen?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Waarom deed je deze weg Coen?

    Wil deze ook wel uitproberen, ken de serie niet, maar hij is van HBO dus dat is het risico wel waard. Helaas is ie hier nog niet te koop en dat zal nog wel even duren, dus zal voor de UK versie moeten gaan.

    Zijn er nog meer mensen die deze serie kunnen aanbevelen?
    typisch gevalletje "leuk voor 1 keer"

    tv series moeten wij op de bank doen plakken en zorgen voor een "doorkijkeffect". Alle tv series die ik nu nog heb, zou ik zo nog eens willen zien. Deadwood had dat niet. Mooi gemaakt, goede casting maar het kon me niet genoeg boeien. Bovendien was het een vrij dure box en vond ik het zonde om hem dan "voor de heb" in de kast te laten staan.

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Is inmiddels al bekend of en zo ja wanneer deze dvd-box in Nederland verschijnt?

  11. #11

    Standaard

    Heb nog nergens een release-datum kunnen vinden. Misschien ook wel omdat de serie hier nog niet is uitgezonden?

    Maar de mening van Coen betreffende deze serie deel ik ook. 1x leuk om gezien te hebben daarna in de verkoop gegaan.

  12. #12

    Standaard

    Deze serie zal vanaf aankomende zaterdag (28 jan.) door Talpa worden uitgezonden, overigens wel erg laat in de avond (23:20 uur)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Deze serie zal vanaf aankomende zaterdag (28 jan.) door Talpa worden uitgezonden, overigens wel erg laat in de avond (23:20 uur)
    Dan ga ik hem zeker volgen.(als ik het weer niet vergeet op te nemen)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #14

    Standaard

    Hopelijk zorgt dit ervoor dat we ook een benulex-editie gaan krijgen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Hopelijk zorgt dit ervoor dat we ook een benulex-editie gaan krijgen.
    Hopelijk is de r2nl dan wel gelijk aan de r1 en niet de r2uk, want om de een of andere reden hebben ze bij de r2uk er 4 dvds van gemaakt ipv 5, waardoor er dus een zooi extra's missen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  16. #16

    Standaard

    Ik heb zaterdag eindelijk episode 1 gezien,en vind het een stoere serie die ik zeker ga blijven volgen,het enige minpuntje vind ik dat het vloeken/schelden wat overdone is maar maakt de serie opzich niet slechter.Hopelijk komt er een mooie Nl release op dvd.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    seizoen 1 uitgezien en ik vond het f*cking great
    uitstekende casting hebben ze hiervoor gevonden vooral Ian McShane is geweldig, doet mij met vlagen aan al pacino denken hebben beide schitterende uitspattingen.

  18. #18

    Standaard

    201.000 kijkers voor de eerste aflevering. Komt ook natuurlijk door het late tijdstip. Hoeft niet te zeggen dat er dan geen DVD box komt, Walker werd ook slecht bekeken maar daar komt ook een DVD box van.

  19. #19

    Standaard

    Twijfel twijfel, de S1 R2/UK is nu voor minder dan 30 euro te krijgen bij cdwow.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Twijfel twijfel, de S1 R2/UK is nu voor minder dan 30 euro te krijgen bij cdwow.
    hoe kun je nu twijfelen voor een hbo serie aan 25 euro?
    gewoon bestellen éénmaal gekeken smaakt dit naar meer

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Twijfel twijfel, de S1 R2/UK is nu voor minder dan 30 euro te krijgen bij cdwow.
    Bestellen, cocksucker! :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Twijfel twijfel, de S1 R2/UK is nu voor minder dan 30 euro te krijgen bij cdwow.
    Bestellen, cocksucker! :wink:
    that's what i mean motherf*cker :wink:

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Ok ok ok, no need to get all cocky. Ordered...
    that's my b*tch! :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Twijfel twijfel, de S1 R2/UK is nu voor minder dan 30 euro te krijgen bij cdwow.
    niet doen! Die zijn geknipt!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •