Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 391 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood(HBO-serie)

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    DEADWOOD is mijn ultieme serie! Die box gaat er dus bij mij ook in de collectie ook al heb ik de drie seizoen al compleet.
    waarom in godsnaam? als je de drie boxen hebt, dan hoef je toch niet de alomvattende box nog een keer te kopen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Voor de echte verzamelaar gaat het niet altijd alleen om de inhoud .
    Dan kan je beter de losse delen verkopen en de box aanschaffen toch?

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    waarom in godsnaam? als je de drie boxen hebt, dan hoef je toch niet de alomvattende box nog een keer te kopen?
    Het is trouwens--> Godsnaam.

    Die andere drie delen doe ik wel een ander cadeau! En ik ben een echte verzamelaar wel alleen R2NL!

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het is trouwens--> Godsnaam.

    Die andere drie delen doe ik wel een ander cadeau! En ik ben een echte verzamelaar wel alleen R2NL!
    ga jij mij nou iets vertellen over spelling? laat me niet lachen....

    ik ben uiteraard ook een verzamelaar en heb de drie seizoenen al op r2 nl, dus waarom zou ik dan een dure box halen terwijl deze op de hoes na niets toevoegt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #280

    Standaard

    Ik ga de complete box bestellen bij bol.com
    Ik neem aan dat bol.com deze box goed verpakt zodat hij niet beschadigt aankomt ?

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik ga de complete box bestellen bij bol.com
    Ik neem aan dat bol.com deze box goed verpakt zodat hij niet beschadigt aankomt ?
    moet je meteen ff de losse seizoenen er bij kopen, anders ben je geen verzamelaar!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    moet je meteen ff de losse seizoenen er bij kopen, anders ben je geen verzamelaar!
    Zal ik doen

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ga jij mij nou iets vertellen over spelling? laat me niet lachen....

    ik ben uiteraard ook een verzamelaar en heb de drie seizoenen al op r2 nl, dus waarom zou ik dan een dure box halen terwijl deze op de hoes na niets toevoegt...
    Dus jij mag mij wel scheef aankijken op spelling/grammatica etc fouten maar niet andersom, hoe vreemd is dat....

    Anyway, je zegt het zelf al --> DE HOES! 8)

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dus jij mag mij wel scheef aankijken op spelling/grammatica etc fouten maar niet andersom, hoe vreemd is dat....

    Anyway, je zegt het zelf al --> DE HOES! 8)
    je moet dingen in perspectief zien Immanuel. Normaliter maak ik weinig tot geen spelfouten, in tegenstelling tot anderen. En als die anderen mij er dan op aanspreken dan vind ik dat een beetje raar...

    maar in ieder geval veel plezier met je dubbele seizoenen Deadwood en hopelijk geniet je intens van het karton om de boxen heen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    je moet dingen in perspectief zien Immanuel. Normaliter maak ik weinig tot geen spelfouten, in tegenstelling tot anderen. En als die anderen mij er dan op aanspreken dan vind ik dat een beetje raar...

    maar in ieder geval veel plezier met je dubbele seizoenen Deadwood en hopelijk geniet je intens van het karton om de boxen heen!

    Als je goed keek was het dan ook een GRAPJE!

    Zoals ik al eerder zei ik de seizoen weg maar ik hoor net dat me broer ze wil dus....

  11. #286

    Standaard

    Gister weer begonnen met seizoen 2 van Deadwood (herkijken, nu samen met mijn vriendin). Had de vorige keer de Zweedse versie met UK subs gekeken, maar volgens mij mis je dan wel veel. Spreek zelf goed Engels, maar vind het taalgebruik soms erg lastig te volgen! Sta ik daar alleen in?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Gister weer begonnen met seizoen 2 van Deadwood (herkijken, nu samen met mijn vriendin). Had de vorige keer de Zweedse versie met UK subs gekeken, maar volgens mij mis je dan wel veel. Spreek zelf goed Engels, maar vind het taalgebruik soms erg lastig te volgen! Sta ik daar alleen in?
    Vooral Wu zeker?

    Bepaalde delen houden ze er inderdaad een apart taaltje op na. Ik was in ieder geval blij met de NL subs/

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Vooral Wu zeker?

    Bepaalde delen houden ze er inderdaad een apart taaltje op na. Ik was in ieder geval blij met de NL subs/
    haha,

    nee die kan ik wel volgen, zeker met zijn gebarentaal!

    Vooral het politieke gepraat ('Montana', 'Pinkertons', 'Yankton')
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #289

    Standaard

    Heb het niet zonder NL subs gezien, maar ben wel erg blij dat ze er op zitten. Anders toch wel lastig te volgen op momenten denk ik.

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Njah, het laat zich toch redelijk makkelijk samenvatten .
    Fuckin' awesome, cocksucker

  16. #291

    Standaard

    Je bent zeker niet de enige hoor Coen, ook ik heb hetzelfde probleem terwijl ik toch veel boeken soepel in het Engels lees (ook vakliteratuur) en de meeste dvd's met Engelse subs kijk.
    Het zal wel voornamelijk te maken hebben met het jargon, zoals Pascal al aangaf.

    Ik ben trouwens toch niet gezwicht voor de volledige box en zit met smart te wachten totdat Bol seizoen 3 verstuurd zodat ik weer verder kan.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vooral het politieke gepraat ('Montana', 'Pinkertons', 'Yankton')
    De Pinkertons runden een detectivebureau.


  18. #293

    Standaard

    Dus voor alle zekerheid wat is jullie conclusie....

    De aparte boxen of de volledige box ?

  19. #294

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Dus voor alle zekerheid wat is jullie conclusie....

    De aparte boxen of de volledige box ?
    Ik heb ze allemaal los, had ze gekocht toen ze uit kwamen. Heb je ze nog niet dan zou ik de volledige box nemen.
    De beste versies blijven natuurlijk de R1 versies.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    .
    De beste versies blijven natuurlijk de R1 versies.
    Wat is het verschil met de R-2's?

  22. #297

    Standaard

    Een hele hoop special features.

  23. #298

    Standaard

    Deadwood - Seizoen 1

    Een leuke serie waarbij vooral Al Swearengen de show steelt als bad guy. Seth Bullock vond ik in het begin wel een stoere gast maar op een gegeven moment was ik een beetje op hem uitgekeken. Hij blijft een beetje dat matte karakter. Ik had niet het idee dat het verhaal ergens naartoe ging (zoals wel het geval bij Carnivale) en het gebrek aan zeer duidelijke cliffhangers werkte het bij mij iets minder verslavend dan bij, nogmaals, Carnivale. Alles ziet er trouwens zeer mooi uit, wederom heeft HBO een prachtig vormgegeven serie afgeleverd. Ik ben dan ook erg benieuwd welke richting seizoen 2 op zal gaan. Iets meer spanning zou de serie in mijn ogen alleen maar ten goede komen. Heerlijk vermaak maar vooralsnog niet een absolute topserie. Het heeft wat weg van een soap, echter nu gehuld in een Westernjasje. Het gebruik van het woord "Fuck" of "Fuckin'" verliest voor mij op een gegeven moment ook wat aan kracht als het drie keer in elke zin wordt gebruikt. Maar nogmaals.....ik vermaak me er echt prima mee.

    Deadwood - Seizoen 2

    Seizoen 2 gaat vrolijk verder waar seizoen 1 is gestopt. Geen drastische verandering in stijl of iets dergelijks, dus als je seizoen 1 te pruimen vind, is dit een perfecte voortzetting. Seth Bullock is nu de sheriff maar echt veel opzienbarende gebeurtenissen of scenes leverd dit niet op. Al Swearengen steelt nog steeds de show. Wat een geweldig karakter en acteur! Zou de man wel eens in een goede film willen zien. Ik zie de serie nog steeds als een soort dure en mooi opgzette soap in Westernsetting. Geen aflevering is saai, eigenlijk continue topvermaak. Op naar seizoen 3.....jammer.....alweer het laatste seizoen.

    Grappigste quote uit de serie uit de bek van Al als een hoer hem zit te pijpen: "What da fuck are you sobbling on my balls for, it distracts me from my hard on"....of iets van die strekking....

    Deadwood - seizoen 3

    Het derde seizoen heb ik zeer snel verslonden en vond ik waarschijnlijk het sterkste seizoen. Er kwam weer wat dreiging in de vorm van cocksucker Mr Hearst. Tevens cool dat Brian Cox in seizoen 3 speelt, een mooie aanvulling op een al geweldige cast. Ik kan nu echt concluderen dat het een geweldige show was. Helaas, helaas is seizoen 3 het einde van Deadwood. En wederom eindigde het laatste seizoen met een open einde en zijn vele losse eindjes niet vastgeknoopt. Millennium en Carnivale gingen al voor. Zo vreselijk zonde dat goede, mooi gemaakt series zo plotseling stoppen zonder een bevredigend einde. Kunnen de bobo's van HBO dat niet eerder bedenken? Wat had ik graag nog een seizoen gezien. Al die karakters, zo goed gespeeld. Ik zal het zeker missen.....Deadwood en zn cocksuckers....Rome is ook al gestopt, daar heb ik het eerste seizoen ook nog van liggen. Ze hebben geld zat lijkt me, maak eerste een serie af voordat je een nieuwe begint. De drie seizoenen waren in ieder geval geweldig. Ben nu een beetje bedroefd....
    Laatst aangepast door Melzz : 19-01-2008 om 18:40

  24. #299

    Standaard

    Ben blij ,naar veel dramwerk van mij uit, dat je deze geweldige serie gevonden hebt!

  25. #300

    Standaard

    Ik ben aan het denken om deze serie toch ook maar eens aan te schaffen. Nu zag ik in een folder van Mediamarkt Brussel Nieuwstraat (te bekijken op de Belgische site van MM) een box met de 3 seizoenen, maar op de foto staan ook Deadwood pokerchips en een kaartspel afgebeeld. Ik vermoed dat dit nog een andere box is als de gewone box met de 3 seizoenen die in de meeste winkels verkrijgbaar is? Iemand die hier meer over weet?

Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •