Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 391 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood(HBO-serie)

  1. #301

  2. #302

    Standaard

    Idd, ik lag echt strijk met dat stuk. 1 van de beste scénes uit S1 en er zijn er heel wat. Heb de volledige box blind aangeschaft en nog geen moment spijt van gehad tot nu toe.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #303

    Standaard

    Heb gisteren de laatste aflevering gekeken en ook met Deadwood levert HBO weer een fantastische serie af. Alleen heel heel erg jammer van het open einde. En ook niet zo maar een open einde, maar het stopt gewoon op een moment waar men al vele afleveringen naartoe werkt. Er was ooit sprake van dat er nog afsluitende films zouden komen. Weet iemand of dit nog steeds in de planning staat?

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb gisteren de laatste aflevering gekeken en ook met Deadwood levert HBO weer een fantastische serie af. Alleen heel heel erg jammer van het open einde. En ook niet zo maar een open einde, maar het stopt gewoon op een moment waar men al vele afleveringen naartoe werkt. Er was ooit sprake van dat er nog afsluitende films zouden komen. Weet iemand of dit nog steeds in de planning staat?
    Laatste wat ik ervan vernomen heb, is dat de films niet doorgaan. Erg jammer, zeker omdat er inderdaad naar een climax wordt toegewerkt, maar dit verandert gewoon in een anti-climax als George Hearst Deadwood verlaat .
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  5. #305

    Standaard

    Ik vond het een regelrechte spuug-in-het-gezicht van de kijker, dat einde van seizoen drie. In mijn ogen bederft het alles waar men naar toe probeerde te werken.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  6. #306

    Standaard

    Idd, al krijgen we maar 1 film om toch een slot te krijgen. Ok, nu is er idd een einde, maar je voelt dat er gewoon meer inzat. Geweldige serie wel!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #307

    Standaard

    Deadwood is volledig platgebrand en dan weer opgebouwd om dan weer volledig platgebrand te worden. De echte Al Swearegen is gestorven als een landloper op een trein. Weet niet goed meer wat er met Bullock gebeurt was maar herinner mij wel dat hij het grootste park van Dakota had opgericht de naam ben ik effe vergeten.

    Er is zeer veel van te lezen online , vergelijkingen met de echte caracters en history van de stad allemaal zeer intressante leesvoer vond ik.

    Ik had het gevoel dat het einde volledig aan het opbouwen was naar de eerste maal dat de stad plat brand.Met de pinkertons (die op een bepaald moment groter in aantal waren dan het Amerikaans leger) klaar om in actie te schieten van het moment hearst weg was.. Echt teleurstellend einde
    Laatst aangepast door Djet3k : 08-07-2008 om 12:29
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  8. #308

    Standaard

    Ben aan het twijfelen om de box met de complete serie te kopen, maar ik zit sterk te twijfelen over de ondertiteling. Op de R2UK box zit namelijk alleen Engelse ondertiteling. Nu bestaat meer dan de helft van mijn collectie uit films die ik kijk met Engelse ondertiteling, maar ik meen mij te herinneren dat het Engels uit Deadwood echt iets voor zwaar gevorderden is. Wij kan mij geruststellen?

  9. #309

    Standaard

    Het spijt me, maar inderdaad; het Engels uit Deadwood is af en toe niet makkelijk, to say the least.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Het spijt me, maar inderdaad; het Engels uit Deadwood is af en toe niet makkelijk, to say the least.
    **Fucking is toch nog wel te begrijpen...cocksucker.:razz:

  11. #311

    Standaard

    Tja, Deadwood is de enige serie waarbij ik de nederlandse ondertiteling aanzet. Ik kijk zelden met subs, maar zelfs met engelse ondertiteling vind ik Deadwood nog lastig te volgen.
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 29-01-2009 om 22:30
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  12. #312

    Standaard

    Super, bedankt voor de info!

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Het spijt me, maar inderdaad; het Engels uit Deadwood is af en toe niet makkelijk, to say the least.
    Niet zo zeuren....cocksucker!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #314

    Standaard

    Voor jou is het altijd nog, San Francisco cocksucker!

  15. #315

    Standaard

    Ben nu eindelijk begonnen met kijken. Had de box met de 3 seizoenen samen al een tijdje liggen.
    In 2 dagen tijd heb ik de eerste 2 seizoenen uitgekeken.
    Vind het een prachtige serie en kan niet wachten om het 3de seizoen te bekijken.
    Er was me wel iets opgevallen. Tamelijk pietluttig....

    De acteur die Jack McCall speelt en de acteur die Francis Wolcott speelt zijn allebei dezelfde. Ik herkende hem ook van Terminator: The Sarah Connor Chronicles.

    Heb daarvan ook bevestiging gevonden op IMDB, maar kon in de forums niet vinden of daar een reden voor was?

    Iemand anders daar ook op gelet?

  16. #316

    Standaard

    Regisseur gebruikt vaker dezelfde acteurs in andere rollen! Beetje een director's trademark dus!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Voor jou is het altijd nog, San Francisco cocksucker!

    All the Cocksuckers in Deadwood...

    Trouwens: the hbo cocksuckers never should have taken this show off the air....
    Laatst aangepast door kit carson : 16-05-2009 om 23:12

  18. #318

    Standaard

    Naar aanleiding door de recensie van dvd.nl enjullie lovende kritieken, en mijn liefde voor het western-genre- ga ik eind deze maand de box aanschaffen met alle 3 de seizoenen! Alleen stom dat bol.com van 50 euro zomaar op de andere dag iets van 65 euro is geworden, ga ik toch maar voor de Uk versie, mijn Engels is uitstekend dus hiermee valt het alleen maar te verbeteren. Ik ben erg benieuwd of deze serie mij zal grijpen!

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jediguardian Bekijk bericht
    Naar aanleiding door de recensie van dvd.nl enjullie lovende kritieken, en mijn liefde voor het western-genre- ga ik eind deze maand de box aanschaffen met alle 3 de seizoenen! Alleen stom dat bol.com van 50 euro zomaar op de andere dag iets van 65 euro is geworden, ga ik toch maar voor de Uk versie, mijn Engels is uitstekend dus hiermee valt het alleen maar te verbeteren. Ik ben erg benieuwd of deze serie mij zal grijpen!
    Zie HIER deze boxset voor € 45,49 inkl. porto (bij Bol.com komt er ook nog porto bij...). Met in elk geval Engelse subs.

    Ca. 80% van mijn DVD/Blu-ray collectie is inmiddels uit R-1, resp. Zone-A , en zeker met Engelse subs er bij, went Engels zeer snel. Mijn vrouw en ik laten tegenwoordig al vaak die ondertiteling weg...

    Voor deze serie is al bijna voldoende, wanneer je 'cocksucker' en 'fucking' kunt vertalen trouwens.

    [edit]
    PS
    Zag zojuist bij TheHut.com dezelfde boxset voor slechts £ 29,93/€ 35,93.
    Daar zal ca. £ 1,98/€ 2,25 porto bij komen. Nog goedkoper dus! (Foei Bol.com: voor alleen NL -subs zo'n € 30 meer te rekenen!)

    Succes!
    Laatst aangepast door kit carson : 19-09-2009 om 06:43

  20. #320

    Standaard

    Bedankt Kit Carson!
    Ik ga m denk ik bij Amazon UK bestellen, daar is die ook zo'n 45 euro. thehut durf ik niet aan, ik haat gezeik over dvd's die niet aankomenenzo. Wie weet zijn aan het eind van de maand de prijzen weer totaal anders!

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jediguardian Bekijk bericht
    Bedankt Kit Carson!
    Ik ga m denk ik bij Amazon UK bestellen, daar is die ook zo'n 45 euro. thehut durf ik niet aan, ik haat gezeik over dvd's die niet aankomenenzo. Wie weet zijn aan het eind van de maand de prijzen weer totaal anders!
    Huhh... nooit problemen gehad.
    Bij Amazon excessieve verzendkosten.:x

  22. #322

    Standaard

    www.thehut.com is een van mijn favo webshops!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    www.thehut.com is een van mijn favo webshops!
    Ja, ik heb daar gezien prijsstelling mijn eerste bestellingen gedaan, maar nog geen ervaring met verzending: TNT of Select Vracht.

    Tja, en zwakste schakel blijft tocht de post, of je nou bij die dure Amazon of Bol.com koopt of bij de goedkopere Play.com en TheHut.com bijvoor- beeld.

    Off topic, maar 'Play zendingen' via TNT zijn trouwens weer eerder 10 dagen onderweg dan die 5 van de laatste tijd.

  24. #324

    Standaard

    Sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik was in de veronderstelling dat thehut een stelletje prutsers zijn. Ik hou niet zo van verandering en doe normaal mijn bestellingen bij amazon. Ik laat nog wel weten voor hoeveel en waar ik de serie heb gehaald.

  25. #325

    Standaard

    ++
    amazon.com/co.uk
    blahdvd.com
    thehut.com
    dvdpacific

    +
    play.com (lange levertijd)

    -
    cdwow
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •