Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 410111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 391 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood(HBO-serie)

  1. #326

    Standaard

    Off-topic, maar mbt on-line shops:

    fav leveranciers:
    1. DVDPacific.com
    2. Play.com
    3. Ebay.com
    4. TheHut.com (recent, met stip)
    5. blahdvd.com (echter beperkt assortiment + te summiere itemdetails)
    6. FRS (maar dan afhalen bij filiaal)

    Slechte ervaringen met:
    - cd-wow (niet leveren, zoek bij post, slecht verpakt)
    - bol.com (te duur, beschadigde items)
    - amazon.uk, amazon.com, amazon.de (hoge bijkomende kosten als porto, inklaring)
    Laatst aangepast door kit carson : 20-09-2009 om 11:40

  2. #327

    Standaard

    Thehut ziet er inderdaad goed uit allemaal. Ga denk ik daar maar eens proberen, ook omdat ze young indiana jones vol.3 daar voor een mooi prijsje hebben, en nog wat titels.

  3. #328

    Standaard

    Na de eerste aflevering was ik al overtuigd. Dit is een steengoede serie! De realiteit die hier wordt neergezet bevalt mij wel, ik was er natuurlijk niet bij, maar zo moet het wel ongeveer zijn geweest in die tijd. De serie blijft boeien en town crook Al Swearangen is meesterlijk slecht en draagt de serie voor een groot deel, ook het bindingspersonage Seth Bullock(Olyphant) wordt goed neergezet.
    Voor alle mensen die deze serie nog niet hebben gezien raad ik aan om deze snel te gaan kijken!

  4. #329

    Standaard

    Serie ziet er prachtig uit. (Zoals alle series/films van HBO)

    De dialogen vond ik ook geweldig. Bijvoorbeeld een gesprek tussen Al Swearengen en de Chinees WU.
    Ik vind dit geniaal !!!


    Wu ? who ? Cocksucka ! :

    http://www.youtube.com/watch?v=qkG35s_tXLw&feature=related
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #330

    Standaard

    Leuk stukje idd!
    Ik heb graag wat humor in films/,series vooral! Deadwood is daar in feite niet de juiste show voor, maar dankzij de briljante dialogen en het taalgebruik, het uitstekende inlevingsvermogen van de acteurs en met name de scenes met Al Swearengen brengen je op een level van vermaak wat ook humoristische stukken met je kunnen doen.

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jediguardian Bekijk bericht
    Leuk stukje idd!
    Ik heb graag wat humor in films/,series vooral! Deadwood is daar in feite niet de juiste show voor, maar dankzij de briljante dialogen en het taalgebruik, het uitstekende inlevingsvermogen van de acteurs en met name de scenes met Al Swearengen brengen je op een level van vermaak wat ook humoristische stukken met je kunnen doen.
    Klopt, maar Deadwood heeft wel degelijk humor in haar serie. Niet zoals de meeste oppervlakkige humor shows, maar heel subtiel verwerkt in bijvoorbeeld de dialogen en de karakters.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Klopt, maar Deadwood heeft wel degelijk humor in haar serie. Niet zoals de meeste oppervlakkige humor shows, maar heel subtiel verwerkt in bijvoorbeeld de dialogen en de karakters.
    Klopt, de dialogen zijn erg briljant te noemen zelfs, zeer slimme humor zit er in verwerkt en het blijft ten alle tijden boeiend.
    Ikran is not horse!

  8. #333

    Standaard

    Het blijft jammer dat er geen vervolg komt op seizoen 3. Smaakt naar meer. Heb binnen anderhalve week 3 seizoenen gezien en het werd almaar spannend. Helaas geen Calamitu Jane, Bullock, Al, Sol, Cocksucka Wu, Trixie etc etc........snif.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #334

  10. #335

    Standaard

    Krijgt de Nederlandse uitgave hetzelfde jasje?

  11. #336

    Standaard

    Helaas. Heb de dvd collectie box al. Die overigens een stuk fijner oogt als deze witte blu-ray doos.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Krijgt de Nederlandse uitgave hetzelfde jasje?
    De Bluray staat voorlopig niet gepland in Nederland.
    Concertagenda op Podiuminfo

  13. #338

    Standaard

    Is al bekend wanneer de bluray (ongeveer) wordt uitgebracht? Ik kan geen enkele datum vinden.

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier vd D. Bekijk bericht
    Is al bekend wanneer de bluray (ongeveer) wordt uitgebracht? Ik kan geen enkele datum vinden.
    ff DEZE SITE in de gaten houden.

  15. #340

    Standaard

    iemand nog een idee of ie echt Regio A is of misschien toch regiovrij ?

  16. #341

    Standaard

    Jep, deze is met zekerheid Regio A.

  17. #342

    Standaard

    Ik heb in 5 dagen seizoen 1 voor de derde keer herkeken. Vreemd genoeg kon ik de serie nu pas op zijn echte waarde schatten. De eerste 2 keer was ik wel geïmponeerd, maar nu ben ik weggeslagen. De fantastische setting die authenticiteit ademt, het intense drama met een vleug humor, de magnifieke acteurs en het fenomenale script/taalgebruik. Eloquentie in combinatie met een cannonade aan scheldwoorden die je bij een dokwerker zou verwachten. Briljant!

    Qua karakters is Al Swearengen, de vuilgebekte eigenaar van de gem saloon, ongeëvenaard. Toch stal Reverend Smith mijn hart. De eenzame geestelijke van het kamp die door een hersentumor steeds verder aftakelt. Zijn rol is oprecht, maar enorm tragisch. Een scene waar hij de werkelijkheid niet meer ziet en vermoed dat Bullock en Star (zijn vrienden) duivels zijn is een emotionele. De twee heren stellen hem gerust en lopen hem naar zijn tent. 'An evening stroll with friends. I would so enjoy that' zegt de arme man. *SLIK*
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #343

    Standaard

    Ik ben dus niet de enige! Onbegrijpelijk dat hij in het tweede seizoen niet begraven wordt.

  19. #344

    Standaard

    Sterker nog, in het tweede seizoen zegt Al tegen Bullock dat de 'arme' reverend door struikrovers/indianen is overvallen en vermoord. Dit is in mijn optiek een verwijzing zijn naar Henry Weston Smith, de geestelijke waar het karakter van reverd Smith op gebaseerd is. Die is namelijk destijds door indianen dan wel dieven vermoord.

    Toch is de beste man ook belangrijk voor Al. Hij maakt hem namelijk menselijk. De 'moord' door Al is dan ook eerder euthanasie. Hopelijk hebben ze hem met eer te rusten gelegd en niet bij de varkens van Wu gesmeten

    Qua tijdspanne klopt het ontbreken van een begravenis wel, want elk Deadwood seizoen behelst ongeveer 1 jaar en tussen 1 en 2 zit een paar maanden. Eddie Sawyer is in de tussentijd gevlucht en Joanie Stubbs heeft haar bordeel uit de grond gestampt.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #345

    Standaard

    Jammer dat de blu-ray box nog zo belachelijk duur is.....
    Qua taalgebruik is Justified misschien wat voor je, ook met Timothy Olyphant trouwens. Geen grof taalgebruik, maar wel hele mooie uitspraken op zijn tijd .
    Serie zelf is ook wel redelijk.

  21. #346

    Standaard

    Toch jammer dat z'n steen goede serie stop is gezet naar 3 seizoenen! Maar ze hebben er ook wat van geleerd HBO ze kijken het wat langer aan met series die betaald niet zo goed lopen maar juist in verkoop als een speer gaan! Niet iedereen kan HBO ontvangen/betalen!

  22. #347

    Standaard

    Onbegrijpelijk dat deze serie geen regio B blu-ray heeft. En als ik toch aan het zeiken ben, ook onbegrijpelijk dat Breaking Bad geen regio B blu-ray heeft.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  23. #348

    Standaard

    Maarja kijk naar Generation Kill overal te koop op blu-ray maar niet in NL :S

    Breaking bad is een hele mooie serie maar de serie gaat niet beter worden op blu-ray! Ik vind breaking bad niet blu-ray waardig> Serie is goed maar het is niet zo dat je denkt wow hoe zou dat er op blu-ray uit zien. Dat heb ik met Deadwood bv wel heel erg!

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Toch jammer dat z'n steen goede serie stop is gezet naar 3 seizoenen! Maar ze hebben er ook wat van geleerd HBO ze kijken het wat langer aan met series die betaald niet zo goed lopen maar juist in verkoop als een speer gaan! Niet iedereen kan HBO ontvangen/betalen!
    Tja bij bijna elke andere zender had Deadwood het nooit 3 seizoen volgehouden. HBO kiest toch echt voor kwaliteit boven kijkcijfers. Zo zie je nu ook maar met Treme; het huidige 2e seizoen trekt niet al te beste kijkcijfers, maar toch is de serie al vernieuwd voor een 3e seizoen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  25. #350

    Standaard

    Had toch nog steeds de hoop dat ze de serie zouden afronden. Koester de drie boxen wel die ik heb op DVD. Misschien binnenkort maar eens herkijken, probleem is alleen dat er nog zoveel series zijn om te kijken van HBO.

Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 410111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •