Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 391 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood(HBO-serie)

  1. #26

    Standaard

    De R2UK bevat ook geen extra's zoals de R1 maar wacht toch nog even geduldig op een R2NL uitgave.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Twijfel twijfel, de S1 R2/UK is nu voor minder dan 30 euro te krijgen bij cdwow.
    niet doen! Die zijn geknipt!
    Er staat achterop iets in de trant van "These episodes may differ from original aired episodes", dit wil niet zeggen dat er echte aanpassingen in zitten en heb er volgens mij ook verder niemand hier een definitief antwoord op horen geven dat ze wel gecut zijn.

    Van DVDcompare:

    R2 United Kingdom - (Paramount/ HBO) - No Known Cuts - However, the back of the packaging states "Some episodes may be edited from their original network versions." The converted running times from NTSC->PAL work out with no time difference though.
    en:
    It is unclear how, or whether, the R2/R4 has been edited, but if it has it is likely to be either the Previously On... segments (hopefully) or music changes (hopefully not).
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  3. #28

    Standaard

    ik had de zweedse uitvoering besteld en gekekeken, daar leek me niet echt veel gecut :wink:

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door screamjennifer
    ik had de zweedse uitvoering besteld en gekekeken, daar leek me niet echt veel gecut :wink:
    Die heb ik inmiddels ook een tijdje, nog niet gekeken. Heb je vergelijkingsmateriaal, zitten er van die 'previously on' segmenten in? Want die zijn naar alle waarschijnlijkheid gewoon weggelaten hier.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  5. #30

    Standaard

    previously zit er niet in maar zit er bij geen enkele versie in denk ik,
    enkel uitleg van de episodes zoals bij sex feet under het geval is.
    ja de extra's zitten er niet bij maar wat wil je voor 25 euro

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door screamjennifer
    previously zit er niet in maar zit er bij geen enkele versie in denk ik,
    enkel uitleg van de episodes zoals bij sex feet under het geval is.
    ja de extra's zitten er niet bij maar wat wil je voor 25 euro
    waar het hart vol van zit...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door screamjennifer
    previously zit er niet in maar zit er bij geen enkele versie in denk ik,
    enkel uitleg van de episodes zoals bij sex feet under het geval is.
    ja de extra's zitten er niet bij maar wat wil je voor 25 euro
    waar het hart vol van zit...


    Dat van die extra's was inderdaad duidelijk, maar het is dus 100% zeker dat er niet in is geknipt? Ik ga er in ieder geval wel van uit.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  8. #33

    Standaard

    Volgens zijn backcover bevat de Zweedse release ook NL ondertitels.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Volgens zijn backcover bevat de Zweedse release ook NL ondertitels.
    heb net de zweedse versie gekeken en bevat inderdaad nederlands ondertitels

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door screamjennifer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Twijfel twijfel, de S1 R2/UK is nu voor minder dan 30 euro te krijgen bij cdwow.
    hoe kun je nu twijfelen voor een hbo serie aan 25 euro?
    gewoon bestellen éénmaal gekeken smaakt dit naar meer
    Via welke cdwow is deze te bestellen voor 25 euro?

    Goedkoopste die ik kan vinden is de Zweedse versie (met NL-subs) voor 28 euro.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door screamjennifer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Twijfel twijfel, de S1 R2/UK is nu voor minder dan 30 euro te krijgen bij cdwow.
    hoe kun je nu twijfelen voor een hbo serie aan 25 euro?
    gewoon bestellen éénmaal gekeken smaakt dit naar meer
    Via welke cdwow is deze te bestellen voor 25 euro?

    Goedkoopste die ik kan vinden is de Zweedse versie (met NL-subs) voor 28 euro.
    A.U.B. :wink: Zit er ook aan te denken om deze ook maar binnenkort te bestellen de extra,s op de regio 1 zijn leuk maar kijk ik maar 1 keer en heb geen zin om denk z,on 30 euro meer neer te tellen voor wat extra,s.
    http://www1.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Via welke cdwow is deze te bestellen voor 25 euro?

    Goedkoopste die ik kan vinden is de Zweedse versie (met NL-subs) voor 28 euro.
    Via 2 euro kortingslink kost deze box bij cd-wow.net €25,99. (CD Wow.net kent zelfde betalingsmogelijkheden als CD Wow.nl, dus iDEAL, Rabo Direct etc.)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Via welke cdwow is deze te bestellen voor 25 euro?

    Goedkoopste die ik kan vinden is de Zweedse versie (met NL-subs) voor 28 euro.
    Via 2 euro kortingslink kost deze box bij cd-wow.net €25,99. (CD Wow.net kent zelfde betalingsmogelijkheden als CD Wow.nl, dus iDEAL, Rabo Direct etc.)
    De bovengenoemde Nl link van mij werkt ook met 2 euro korting en komt zo doende ook op 25,99 :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #39

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties. De versie voor 27,99 had ik ook al gevonden maar ik dacht dat ie ergens stond voor 25,99 zonder kortingslink.

    Ik ga hem maar meteen bestellen.... 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #40

    Standaard

    ik zit ook weer te twijfelen om de box te bestellen, maar dan niet die zweedse versie. Noem me een sufferd, maar ik wil eigenlijk enkel engelstalige of nederlandstalige hoezen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    ik zit ook weer te twijfelen om de box te bestellen, maar dan niet die zweedse versie. Noem me een sufferd, maar ik wil eigenlijk enkel engelstalige of nederlandstalige hoezen...
    Dan ben je geen sufferd hoor. Ik heb ook liever leesbare hoezen maar ik wil wel nl-subs en dan blijft er nog weinig te kiezen over.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    ik zit ook weer te twijfelen om de box te bestellen, maar dan niet die zweedse versie. Noem me een sufferd, maar ik wil eigenlijk enkel engelstalige of nederlandstalige hoezen...
    Dan ben je geen sufferd hoor. Ik heb ook liever leesbare hoezen maar ik wil wel nl-subs en dan blijft er nog weinig te kiezen over.....
    dat klopt ja. Vond de serie in engels op zich wel goed te volgen, als zit er soms wel ff wat 'jargon' in.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #43

    Standaard Deadwood

    Deadwood is een keiharde westernserie met een uitstekende cast, waarbij Ian McShane als schofterige saloonbeheerder en pooier Al Swerrigen een extra vermelding verdient. De serie is in Duitsland reeds op DVD verkrijgbaar met nederlandse ondertiteling (bij de mediamarkt voor 35 euro). Een echte aanrader.

  19. #44

    Standaard Re: Deadwood

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RenePenders
    De serie is in Duitsland reeds op DVD verkrijgbaar met nederlandse ondertiteling (bij de mediamarkt voor 35 euro). Een echte aanrader.
    Serie 1 is ook in Zweden reeds verschenen (met NL ondertiteling) en bij CD Wow.net te bestellen voor €25,99, zie eerder in dit topic. :wink:

    Houdt er wel rekening mee dat CD Wow de Zweedse Deadwood-box momenteel niet op voorraad heeft. Ik had zelf besteld op 1 feb en er is nog steeds niks verzonden. Net effe geïnformeerd en kreeg daarop het volgende antwoord:

    Unfortunately, we have experienced a slight delay in receiving the product Region 2 - Deadwood (Säsong 1) (Svensk Version) from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.

  20. #45

    Standaard

    Op 6 maart komt volgens zowel play als cdwow het 2de seizoen uit op r2uk. Het gaat hier om een zelfde 4 dvdset als seizoen 1 en heeft volgens mij dus ook geen extras.

    In mei komt seizoen 2 uit op R1 als een 6 dvdset waar waarschijnlijk net als seizoen 1 wel extras bij zullen zitten.

    Het verschil zit hem in de prijs, aangezien de r2 veel goedkoper is dan de r1. Over er ook nederlandse ondertiteling op de r2uk zit kan ik niet zeggen.

    Ik denk dat ik persoonlijk zelf voor de r2 kies, vanwege de prijs.
    Ik heb het 1ste seizoen ook maar aangeschaft op r2uk, ook dit vanwege de goede prijs bij cdwow.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #46

    Standaard Re: Deadwood

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RenePenders
    De serie is in Duitsland reeds op DVD verkrijgbaar met nederlandse ondertiteling (bij de mediamarkt voor 35 euro). Een echte aanrader.
    Serie 1 is ook in Zweden reeds verschenen (met NL ondertiteling) en bij CD Wow.net te bestellen voor €25,99, zie eerder in dit topic. :wink:

    Houdt er wel rekening mee dat CD Wow de Zweedse Deadwood-box momenteel niet op voorraad heeft. Ik had zelf besteld op 1 feb en er is nog steeds niks verzonden. Net effe geïnformeerd en kreeg daarop het volgende antwoord:

    Unfortunately, we have experienced a slight delay in receiving the product Region 2 - Deadwood (Säsong 1) (Svensk Version) from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.
    Deze was inderdaad niet op voorraad maar heb vandaag toch het berichtje gekregen dat ie is verzonden.

    Wil je dus goedkoop deze serie kijken moet je nu bestellen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #47

    Standaard Re: Deadwood

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RenePenders
    De serie is in Duitsland reeds op DVD verkrijgbaar met nederlandse ondertiteling (bij de mediamarkt voor 35 euro). Een echte aanrader.
    Serie 1 is ook in Zweden reeds verschenen (met NL ondertiteling) en bij CD Wow.net te bestellen voor €25,99, zie eerder in dit topic. :wink:

    Houdt er wel rekening mee dat CD Wow de Zweedse Deadwood-box momenteel niet op voorraad heeft. Ik had zelf besteld op 1 feb en er is nog steeds niks verzonden. Net effe geïnformeerd en kreeg daarop het volgende antwoord:

    Unfortunately, we have experienced a slight delay in receiving the product Region 2 - Deadwood (Säsong 1) (Svensk Version) from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.
    Deze was inderdaad niet op voorraad maar heb vandaag toch het berichtje gekregen dat ie is verzonden.

    Wil je dus goedkoop deze serie kijken moet je nu bestellen. :wink:
    het is meer dan 50 euro verschil met de normale prijs , en de r2uk heeft dan zelf ook de extras niet!! het enige dat anders is is de achterkant van de hoes!!

    Het is 1 van mijn favoriete series maar het is een te groot prijs verschil imo om de R1 versie te kopen, zelf al zien de extras er zeer intressant uit!
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Is dit de editie met Ned. subs?

    http://www11.cd-wow.nl/detail_result...subcat=region2

    Staat er namelijk niet bij.
    Dat is de Zweedse versie en die moet Nl subs hebben volgens eerdere posts.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #50

    Standaard

    De Nederlandse versie van Deadwood komt op 20-04-2006 uit aan de prijs te zien verwacht ik geen extra,s,bij Bol.com gaat hij namelijk 32,99 kosten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •