Pagina 4 van 16 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 391 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood(HBO-serie)

  1. #76

    Standaard

    Op de Zweeds versie van Deadwood S2 staan Géén NL subs! !!
    Cd wow en de cover vermelden van wel, maar helaas dus niet.

    EDIT: Ik zie nu dat het van de site is gehaald, toch maar eens een mail sturen.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Dat zou wel erg jammer zijn,er komt al zo weinig nieuws in het genre western.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Dat zou wel erg jammer zijn,er komt al zo weinig nieuws in het genre western.
    Volgens HBO is een vierde seizoen niet uitgesloten, maar aangezien ze alle acteurs ontheffen van hun contract, zullen ze nooit meer bij elkaar te brengen zijn. Als er ooit nog een vierde seizoen komt dan zal het met bijna allemaal nieuwe acteurs zijn.

    David Milch heeft blijkbaar Deadwood in de steek gelaten en is bezig met een ander HBO project. Dat terwijl het vierde seizoen toch het laatste zou zijn. Ik snap niet waarom hij het niet gewoon af maakt, wat een e!kel.

  4. #79

    Standaard

    Misschien ronden ze het nu in drie seizoenen af.... liever 3 topseizoenen dan eindeloos doorgaan en dan bij seizoen X erachter komen dat het eigenlijk niet meer gaat. Snap ook echt niet dat ze doorgaan met 24 het is mooi geweest verzin maar wat nieuws.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Misschien ronden ze het nu in drie seizoenen af.... liever 3 topseizoenen dan eindeloos doorgaan en dan bij seizoen X erachter komen dat het eigenlijk niet meer gaat. Snap ook echt niet dat ze doorgaan met 24 het is mooi geweest verzin maar wat nieuws.
    Het nieuws dat seizoen 4 niet(?) komt kwam nadat ze seizoen 3 al afgerond hadden, dus ze hebben het geen echt einde gegeven.

  6. #81

    Standaard

    Maar is het al bekend dat het sowieso niet doorgaat? Maar seizoen 3 is toch nog niet uitgezonden of wel?

  7. #82

    Standaard

    nee, die loopt op dit moment in de States
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  8. #83

    Standaard

    Het 3de seizoen begint 11 juni in Amerika.
    Volgens IMDB is het nu dus zeker dat er geen 4de seizoen komt.
    David Milch wou ook geen korter 4de seizoen maken dus het is wel jammer dat er dus echt een einde komt aan de serie.

    'Deadwood' Dead?
    Fans of cult US TV western series Deadwood are about to be broken hearted - the show's upcoming third season will be its last. Creator David Milch has turned down the chance to film a shortened fourth season, preferring, instead, to end the show, set in the late 1800s, at the conclusion of its upcoming run. Disappointed Milch says, "I'm not competent enough to assess what combination of circumstances appears today to have curtailed (the series)," but he has hinted that the budget may have upset network bosses at HBO - each one-hour episode took up to 16 days to shoot and cost an estimated $5 million per episode, more than twice that of most hour-long dramas. Fans had an inkling that the show was almost over last week when castmember W. Earl Brown revealed the sets were being dismantled in a posting on the series' website. He wrote, "I don't know where they are headed after the dismantling - to storage or to the dump." The show remains a huge hit - in two seasons, it has won the prestigious Peabody Award, five Emmy Awards and British star Ian McShane picked up a Best Actor Golden Globe for his portrayal of foul-mouthed gang boss Al Swearengen.
    Op de website van HBO is trouwens een trailer te zien van het 3de seizoen: http://www.hbo.com/deadwood/
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #84

    Standaard

    En nu maar hopen dat ze er een fatsoenlijk einde aan breien. Ik zou het echt een enorme blunder vinden als ze alles oplaten en diverse verhaallijnen niet meer uitwerken. Betaal je zeg 150 euro voor de 3 delen, laten ze je onbevredigd achter. Maar goed, dit is koffiedik kijken. Let's see!

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    En nu maar hopen dat ze er een fatsoenlijk einde aan breien. Ik zou het echt een enorme blunder vinden als ze alles oplaten en diverse verhaallijnen niet meer uitwerken. Betaal je zeg 150 euro voor de 3 delen, laten ze je onbevredigd achter. Maar goed, dit is koffiedik kijken. Let's see!
    Denk dat ze geen echt einde hebben gemaakt aan de serie, aangezien seizoen 3 al opgenomen is en ze toen nog niet wisten dat er geen 4de seizoen zou komen.
    David Milch ging er altijd van uit dat hij 4 seizoenen zou maken.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  11. #86

    Standaard

    Dat is toch wel erg jammer, is er eindelijk een goede western-serie...

    Gelukkig nog twee seizoenen om naar uit te kijken.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Op de Zweeds versie van Deadwood S2 staan Géén NL subs! !!
    Cd wow en de cover vermelden van wel, maar helaas dus niet.

    EDIT: Ik zie nu dat het van de site is gehaald, toch maar eens een mail sturen.
    Ik heb vandaag de Zweedse versie ontvangen. De hoes spreekt over NL subs, maar die zitten er helaas niet op.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Op de Zweeds versie van Deadwood S2 staan Géén NL subs! !!
    Cd wow en de cover vermelden van wel, maar helaas dus niet.

    EDIT: Ik zie nu dat het van de site is gehaald, toch maar eens een mail sturen.
    Ik heb vandaag de Zweedse versie ontvangen. De hoes spreekt over NL subs, maar die zitten er helaas niet op.
    Je kan cd-wow mailen en dan krijg je de gevens om hem terug te sturen. Ze geven een refund op je CC.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Op de Zweeds versie van Deadwood S2 staan Géén NL subs! !!
    Cd wow en de cover vermelden van wel, maar helaas dus niet.

    EDIT: Ik zie nu dat het van de site is gehaald, toch maar eens een mail sturen.
    Ik heb vandaag de Zweedse versie ontvangen. De hoes spreekt over NL subs, maar die zitten er helaas niet op.
    Je kan cd-wow mailen en dan krijg je de gevens om hem terug te sturen. Ze geven een refund op je CC.
    Behalve de verzendkosten voor het terugsturen, daar krijg je een voucher voor
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Op de Zweeds versie van Deadwood S2 staan Géén NL subs! !!
    Cd wow en de cover vermelden van wel, maar helaas dus niet.

    EDIT: Ik zie nu dat het van de site is gehaald, toch maar eens een mail sturen.
    Ik heb vandaag de Zweedse versie ontvangen. De hoes spreekt over NL subs, maar die zitten er helaas niet op.
    Je kan cd-wow mailen en dan krijg je de gevens om hem terug te sturen. Ze geven een refund op je CC.
    klopt! Maar mij maakt het niet uit. Voor mij is uk subs genoeg, maar was meer als waarschuwing bedoeld voor degenen hier die wel perse NL subs willen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Op de Zweeds versie van Deadwood S2 staan Géén NL subs! !!
    Cd wow en de cover vermelden van wel, maar helaas dus niet.

    EDIT: Ik zie nu dat het van de site is gehaald, toch maar eens een mail sturen.
    Ik heb vandaag de Zweedse versie ontvangen. De hoes spreekt over NL subs, maar die zitten er helaas niet op.
    Je kan cd-wow mailen en dan krijg je de gevens om hem terug te sturen. Ze geven een refund op je CC.
    Behalve de verzendkosten voor het terugsturen, daar krijg je een voucher voor
    Ach zo'n ramp is dat toch niet, we hebben het over €4,-. Voor dat geld kan je toch weer wat leuk uit zoeken.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  17. #92

    Standaard

    Het lijkt erop dat ze de serie in iedergeval een goed einde gaan geven door nog 4 speciale afleveringen te maken na seizoen 3.

    "Deadwood" lives.

    After a month of what seemed like public negotiating, HBO and "Deadwood" creator-exec producer David MilchDavid Milch have kissed and made up, as it were, agreeing to produce a pair of two-hour specials that will serve as the show's series finale.

    Voor het hele artikel:
    Variety.com
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Op de Zweeds versie van Deadwood S2 staan Géén NL subs! !!
    Cd wow en de cover vermelden van wel, maar helaas dus niet.

    EDIT: Ik zie nu dat het van de site is gehaald, toch maar eens een mail sturen.
    Ik heb vandaag de Zweedse versie ontvangen. De hoes spreekt over NL subs, maar die zitten er helaas niet op.
    Je kan cd-wow mailen en dan krijg je de gevens om hem terug te sturen. Ze geven een refund op je CC.
    Behalve de verzendkosten voor het terugsturen, daar krijg je een voucher voor
    Ach zo'n ramp is dat toch niet, we hebben het over €4,-. Voor dat geld kan je toch weer wat leuk uit zoeken.
    Je kan maar 1 voucher per keer gebruiken, dus dan schiet het niet echt op als je nog bakken met 3 euro vouchers hebt liggen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Het lijkt erop dat ze de serie in iedergeval een goed einde gaan geven door nog 4 speciale afleveringen te maken na seizoen 3.

    "Deadwood" lives.

    After a month of what seemed like public negotiating, HBO and "Deadwood" creator-exec producer David MilchDavid Milch have kissed and made up, as it were, agreeing to produce a pair of two-hour specials that will serve as the show's series finale.

    Voor het hele artikel:
    Variety.com
    Goed nieuws! Beter dan niets in ieder geval.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  19. #94

    Standaard

    Hopelijk kunnen ze iedereen nog optrommelen voor de laatste afleveringen. In ieder geval goed dat ze het een normaal einde geven.

  20. #95

    Standaard

    ik heb wel naar deadwood gekeken op tv, maar zal er geen dvd van kopen dat vind ik het niet waard

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dorothe
    ik heb wel naar deadwood gekeken op tv, maar zal er geen dvd van kopen dat vind ik het niet waard
    Zelf vind ik het een van de beste 5 series ooit, enne de dvd's zijn ook nog eens zeer goed geprijsd.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  22. #97

    Standaard

    Vandaag seizoen 1 afgerond en ik vind het top. Voor mij als Amerika freak en dan vooral van de geschiedenis en in het bijzonder het Wilde Westen is het een feest van herkenning. Sowieso het uitgangspunt van een bestaande stad gelegen in Dakota land waardoor er geen Amerikaanse wetten van toepassing zijn, is een mooi uitgangspunt. Ook de vele legendarische en echte bestaand hebbende mensen is leuk om terug te zien, hoewel het één en ander niet klopt maar dit is bijna altijd zo.

    Seizoen twee gaat er dan ook zeker komen.

  23. #98

    Standaard

    Seizoen 2 inmiddels bekeken. Aardig. Toch geen blijverdje voor me. Al is natuurlijk een geweldig karakter, maar de overigen doen me te weinig. Ook vond ik de verhaallijn rond de politieke situatie van het kamp niet echt boeiend...

    Mocht iemand interesse hebben in de r2 boxen van seizoen 1 en 2 moet hij maar ff in mijn topic kijken of me PM-en.

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #99

    Standaard

    Ik heb nog steeds seizoen 1 niet afgekeken. Ik ben gestrand na Mr. Wu. Ik weet niet of ik nog verder ga kijken.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #100

    Standaard

    Een spoiler over het einde van Deadwood.

    [spoiler:fc4f019f99]McShane's 'Deadwood' Villain To Be Killed Off?
    British actor Ian McShane has hinted his villainous Deadwood character will be killed off when the gritty western series ends next year. The gruff Sexy Beast star has become the bar owner TV fans love to hate in his role as tough-talking Al Swearengen on the Wild West drama, but he doesn't think the character will survive the final shows. He says, "Deadwood burned down a couple of times before it finally burned down in 1899. That was the end of the Gold Rush town, as it was known. I'm told my character died in the stockyards in Denver. Who knows what David Milch (creator and writer) will come up with?" [/spoiler:fc4f019f99]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

Pagina 4 van 16 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •